Mijn 1e stage was al in mijn 1e jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dus niet per defintie 3e jaar in mbo.
als je pech hebt mag je dus al voor je je ov kaart hebt
jij gaat dit schooljaar ook weer beginnen met je studie toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat al vanaf mijn 15e op MBO. Heb de geneugten van dat alles dus nooit gekend.
dat zuigt dan als je pech hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn 1e stage was al in mijn 1e jaar.
Tweede jaar.quote:
Nee ik postpone, lang verhaal kort gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
jij gaat dit schooljaar ook weer beginnen met je studie toch?
snel al?
ah k.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik postpone, lang verhaal kort gemaakt
Ja wou je hem nog wat handkusjes toe blazen?quote:
Joahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wou je hem nog wat handkusjes toe blazen?
schapenkut!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Jongons ik ben echt heel emotioneel nu.
Gooi het er uit meid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Kusje op je jongensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Kutbochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er trouwens 't weekend alcohol door een fles 7-up gegooid?
Hij smaakt een beetje vreemd
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er trouwens 't weekend alcohol door een fles 7-up gegooid?
Hij smaakt een beetje vreemd
Dat speelde ik altijd toen ik 15 was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
http://spele.nl/games/beh(...)zoeker/goudzoeker-1/
bazenspel
Ohw, je gaat wel met de auto. Dat scheelt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. 0715 op, 0745 trein naar Groningen, en dan met de auto!
Ik ook.. tijdens maatschappijleer..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat speelde ik altijd toen ik 15 was.
Wij tijdens Nederlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook.. tijdens maatschappijleer..
"Maar meneer.. zo leren we geld verdienen"
Wehehe.. zo'n duitslerares hadden wij.. en een wiskundelerares.. ook altijd vrouwen die het niet aan kunnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij tijdens Nederlands.![]()
Deden we nooit wat tijdens en die vrouw maar roepen wat er af moest.
Nooit wat aan gedaan.![]()
Tijdens die les was het totale chaos hele lokaal overhoop en de lerares kreeg energydrink richting haar hoofd geslingerd.
De eerste keer dat ik dit filmpje zag, zat ik de hele tijd met eenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
Dit blijft zo baas
En hij lijkt op Woody van Toy Story.
Dat had ik ook steeds totdat ik in level 8 alles opblies door zo'n TNT vat te pakkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit het ook te spelen...
Die goals...2 levels daarvoor heb ik het al behaald man
haha echt he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit het ook te spelen...
Die goals...2 levels daarvoor heb ik het al behaald man
Ik zit al die Disneyliedjes te luisteren nu.quote:
Benny verloor.quote:
Dat beginnummer van Lion Kingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit al die Disneyliedjes te luisteren nu.
E.T.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat beginnummer van Lion KingIk krijg nog steeds een brok in mijn keel door die film. Tevens samen met E.T de enige film waarbij ik echt heb gehuild. Arme Mufasa
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.quote:
Bij dat stukje ben ik al bijna overmand door emotiesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.
En alle buurthonden buigen en huilen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.
Ik doe de geluiden zelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En alle buurthonden buigen en huilen?
Baas.quote:
Waaaaaaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Demi Moore is stem van Esmeralda.
[ afbeelding ]
ZEROKU I LOF JOEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd slapfen..
warum nicht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
*bam* van vrijdagochtend tot zondagavond ben ik er niet
HEKS !!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:36 schreef Toverheks het volgende:
Hoi TAL Lieverds................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22-8-2011 ze is geboren om 14 minuten over 11 gisteravond, en het is echt de mooiste een bos met zwart haar je kan bij wijze al vlechtjes maken, 31.40 gram en 51/52 cm lang........echt een poppetje,
kan er niet van slapen, wat kan een mens gelukkig zijn.
alles goed met moeder en kind en de vaderwat is hij trots, wat zijn ze allebei trots, ze roepen maar tegen elkaar we hebben een baby.
heb al luiertje vannacht bij haar gedaan
Ze vroeg of ik even nog met haar naar huis ging ff kopje thee en voor haar is het natuurlijk wennen en zat met vragen, ja zo gek ze is 5 jaar kraamverzorgster geweest en heeft heel wat baby`s ter wereld helpen brengen, maar dit is eigen en er komt zoveel op haar af.( en ik ben de helft alweer vergeten) wat een stel zijn die 2![]()
echt ben zo supertrots op mijn meissie ze heeft het goed doorstaan.
en nu ga ik maar proberen te slapen...........
Ook al wakker ! kom we draaien effe een ploatje voor Heks, ook al is het een meisje, kan bestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:01 schreef Kally het volgende:
Hekkkkkssssssssss gefeliciteerd, wat geweldig en fijn en
Dikke kus van ons vier
AH, gefeliciteerd lieve heks, wat fijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:36 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22-8-2011 ze is geboren om 14 minuten over 11 gisteravond, en het is echt de mooiste een bos met zwart haar je kan bij wijze al vlechtjes maken, 31.40 gram en 51/52 cm lang........echt een poppetje,
alles goed met moeder en kind en de vaderwat is hij trots, wat zijn ze allebei trots, ze roepen maar tegen elkaar we hebben een baby.
Ze vroeg of ik even nog met haar naar huis ging ff kopje thee en voor haar is het natuurlijk wennen en zat met vragen, ja zo gek ze is 5 jaar kraamverzorgster geweest en heeft heel wat baby`s ter wereld helpen brengen, maar dit is eigen en er komt zoveel op haar af.( en ik ben de helft alweer vergeten) wat een stel zijn die 2![]()
Gefeliciteerd hekserquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:36 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terechte vraagquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:36 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziekenauto al gebeld dan ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:56 schreef Kally het volgende:
Godver, ik voel me alsof de tram over me heen is gereden
ian als tram omschrijven, interessant!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:56 schreef Kally het volgende:
Hij dendert er over heen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ian als tram omschrijven, interessant!
hmm bah!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:37 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik ziek wordt, kut airco op de zaak, binnen kouder dan buiten en vol op mijn nek
buiten is het anders flink warm, wel lekker hier binnen wat kouder isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:37 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik ziek wordt, kut airco op de zaak, binnen kouder dan buiten en vol op mijn nek
Van die flamoesschetenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:56 schreef Kally het volgende:
Hoeveel mensen zaten daarin?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je mij ziet denk je werkelijk dat lijn 13 over me heen is gegaan
hahahahaha! Ja dank je, ik ben er ook erg blij meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En fijn dat je weer kunt plassen MissJ!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:36 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Felicidasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:36 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat er hard aan toe jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:40 schreef Bellatrix het volgende:
Dat weer, is toch niet normaal meer.
zag het op mobielquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, maar Pat en Rene zijn daar wel(Walibi) en deed ze ff waarschuwen
zulks een gezelligheidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaa.. We zijn aan het schuilen.. Hehehe
Je mag mijn duikspullen lenen.quote:
Die waren nooit in walibi toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mistte de looney tunes wel in walibi
Die bestel ik altijd bij de KFC. Doe mij maar een emmertje Sharon Kips?quote:
quote:
?quote:
¡quote:
want theepuls lieguh nie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kunde nou zegge da ge nie geniet
Wat ga je dan doen, lekkere zeester van mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ik kreeg een mail over introductie school..
Ik blijf het maar gek vinden, aangezien ik nog niet ben toegelaten...
Schier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen, lekkere zeester van mij?
Kusjes, je gele sponsje!
Inderdaadquote:
weet ik nog niet... Kon de mail niet lezen op telefoon... Zo ff op laptop kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen, lekkere zeester van mij?
Kusjes, je gele sponsje!
Owquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet ik nog niet... Kon de mail niet lezen op telefoon... Zo ff op laptop kijken
Mag je niet wetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je weet toch wel wat voor opleiding die je gaat doen?
Ow! Ik zag je nog in Walibi. Ik zei nog tegen Pat: 'Hé, dat is Heloef!'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
Allemaal de vriendelijke groeten vanaf de redactie.
Het werk is gedaan we zetten het nu met zijn allen op een zuipen, proost enzo.
Geniet van de Carvan Cevitam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
Allemaal de vriendelijke groeten vanaf de redactie.
Het werk is gedaan we zetten het nu met zijn allen op een zuipen, proost enzo.
Zat toch in de radiostudio maar goed. Je hebt het toch wel naar je zin gehad he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Ik zag je nog in Walibi. Ik zei nog tegen Pat: 'Hé, dat is Heloef!'
Het is Heineken.quote:
Ik paste niet meer in het pak. Sorrie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mistte de looney tunes wel in walibi
Dit is H#*&k+n is het verboden woord vanaf nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
Het is Heineken.
Ze hadden niks anders, de paupers.
Slootwater FTW!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is H#*&k+n is het verboden woord vanaf nu.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zat toch in de radiostudio maar goed. Je hebt het toch wel naar je zin gehad he?
[..]
Het is Heineken.
Ze hadden niks anders, de paupers.
Hmmm zonde.quote:
Valt mee, denk onbewust omdat de kras niet diep was ofzo. Misschien iemand met zijn jas.quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt mee, denk onbewust omdat de kras niet diep was ofzo. Misschien iemand met zijn jas.
JA!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Ik zag je nog in Walibi. Ik zei nog tegen Pat: 'Hé, dat is Heloef!'
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik paste niet meer in het pak. Sorrie.
Balen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt mee, denk onbewust omdat de kras niet diep was ofzo. Misschien iemand met zijn jas.
Goede vraag Benny.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht dan vandaan?
Vodafone lag er niet uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht dan vandaan?
Ik woon best wel in een kamperwijk en tegenover een kampercafé, dus dit is veelal een slaapliedjequote:
Verdikkeme waarom hebben wij dezelfde muzieksmaak?quote:
Ik heb stiekem in je laptop gekeken omdat ik zelf eigenlijk geen smaak heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdikkeme waarom hebben wij dezelfde muzieksmaak?
Aaaaaah ik ziequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb stiekem in je laptop gekeken omdat ik zelf eigenlijk geen smaak heb.
Het gaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeee Symph! Whadyadoin!?!!! Wie geht es?
Prive gaat het wel goed alleen werk gaat kut, dus ik zit volledig zonder energie en ik heb nog maar een week vakantie. Met de meiden gaat het lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
'Het gaat'? Als je wilt mag je best 'eem tegen mij aanklagen hoor!
Maar goed dat het privé ook loopt. Lekker met jezelf en je kindjes?
Fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Prive gaat het wel goed alleen werk gaat kut, dus ik zit volledig zonder energie en ik heb nog maar een week vakantie. Met de meiden gaat het lekker
Eentje alweer naar de middelbare school na de vakantie
waarvoor?quote:
Ik ben oefen examens aan het doen voor toelatingsexamen donderdag.. Dit was nederlands.. en die 6.4 is best hoog (havo niveau) aangezien in een 4.2 op m'n examen had op het vmboquote:
Oow nou dat is onwijs mooi danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben oefen examens aan het doen voor toelatingsexamen donderdag.. Dit was nederlands.. en die 6.4 is best hoog (havo niveau) aangezien in een 4.2 op m'n examen had op het vmbo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Fijn ook, dat de hond mij niet bafte
Wait wuut... hoe komt het dan hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verkeerde topic Benny
En dat staat echt in die tekst
Zeg.. dat doe je zelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wait wuut... hoe komt het dan hier?
quote:
whahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Hey c_a'tje
[..]
Ja, ik weet dus niet hoe het hier komt
Trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb het gehad voor vandaag, ik ga lekker slapen!
Trusten!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb het gehad voor vandaag, ik ga lekker slapen!
Morgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Je gaat bijna op vakantie toch? Wanneer ook alweer?
1 2 | Geplande tijd Bestemming Vluchtnr. Verwacht vertrek Hal Balie Gate wo 24 aug 15:05 Tenerife HV 0677 15:05 1 03-05 B27 |
oehhh zo heerlijk! Heel veel plezier!quote:
Thxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehhh zo heerlijk! Heel veel plezier!
whehe, herkenbaar, ik heb dat echt altijd als ik op vakantie gaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Ik heb ehct het gevoel dat ik wat vergeetMaar weet niet wat
Ja ik twijfel....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, herkenbaar, ik heb dat echt altijd als ik op vakantie ga
nog ff reageren voordat ik echt ga afsluiten:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik twijfel....
Spijkerbroek, topje, vest en sportschoenen
of
Linnenbroek, topje, spijkerjasje en slippers.
Ik kom daar om 19:00 / 20:00 uur aan in het appartement.
Ik ben een koukleun (brrrr koude voeten in het vliegtuig)
Op Tenerife is het rond 19:oo uur nog 28 graden
Pfffff Ik heb daar nog een hele nacht om over na te denkenMaar toch
Ow dat is wel een goeiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
nog ff reageren voordat ik echt ga afsluiten:
wat ik vorig jaar oktober heb gedaan toen ik naar Indonesië![]()
![]()
ging:
voor in het vliegtuig sneakers en in mijn handbagage slippers die ik daar direct in Jakarta op het vliegveld aan heb gedaan
De film opnieuw downloaden in kleiner formaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand enig idee, hoe ik een een gedownloade dvd op een ipad krijg
Hey Rene, en ja mijn apostrof ding is kapot maar moet even testen waar dat nou aan ligt, weet niet of mijn PC vreemd doet of mijn keyboard.quote:
Ja ik ga er gewoon heen jwzquote:
' e achter elkaar. Anders CTRL Shift en weer proberen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Rene, en ja mijn apostrof ding is kapot maar moet even testen waar dat nou aan ligt, weet niet of mijn PC vreemd doet of mijn keyboard.
I seeee I seeeeee... Hmhmhmhmquote:
Dat begrijp ik maar er komt gewoon helemaal niets meer uit die knop, alles doet het behalve apostrof en die quote ding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
' e achter elkaar. Anders CTRL Shift en weer proberen...
Geloof ik.
Want ja, heb geen windows... zeg maar.
[..]
I seeee I seeeeee... Hmhmhmhm
Ow.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar er komt gewoon helemaal niets meer uit die knop, alles doet het behalve apostrof en die quote ding.
Je moet er een spatie achter doen om hem te kunnen zien óf een klinkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik lang genoeg op die knop ram dan doet hij het opeens
Volgens mij kan dat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Patje
Weet jij hoe ik een dvd op een ipad zet
het mapje bestaat uit video_ts.bup / video_ts.ifo / Video_ts / VTS_01_0.BUP / VTS_01_0.IFO / VTS_01_1 / VTS_01_2 / VTS_01_3 / VTS_01_4 / VTS_01_5
Nee hij doet het gewoon echt niet, al die truucjes zoals shift + ctrl, spatie erachter. Ik snap allemaal hoe dat werkt. Maar die knop is gewoon stuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet er een spatie achter doen om hem te kunnen zien óf een klinker
tweemaal een ' werkt ook wel. Hij komt er automagisch na wanneer er niet een character volgt die die apostrof kan gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet er een spatie achter doen om hem te kunnen zien óf een klinker
Best hatelijk aangezien ik het eigenlijk constant gebruik..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hij doet het gewoon echt niet, al die truucjes zoals shift + ctrl, spatie erachter. Ik snap allemaal hoe dat werkt. Maar die knop is gewoon stuk.
Ja ik gebruik het echt vaak gewoon, ik zeg heel vaak he of hè, zie je die andere doet het wel MILJAAR EINZquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best hatelijk aangezien ik het eigenlijk constant gebruik..
Ik bedoel, als-ie bij mij stuk was.
Maar dat kan NATUURLIJK niet... Ik heb een mac.
Ja maar jij hebt zeker geen macbookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het echt vaak gewoon, ik zeg heel vaak he of hè, zie je die andere doet het wel MILJAAR EINZ
Had ik wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt zeker geen macbook
HAHAHAHAHA!
godmiljaar sund ist mien jung kist er nait veul an doun zeker behulve schoonmoakn denk'?
quote:
Nee. Ik doe dat ook wel vaker. Onbewust. Dan is dat nummertje gewoon baas weetjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had ik wel ja
Verder luister ik al uren hetzelfde liedje, ben ik nu stom?
Download het gewoon opnieuw... is een stuk snellerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil de laatste 2 dvd's van goosiche vrouwen op mijn ipad zetten
Grr grr..
Hmzzzzzz ik heb wel wat gevonden, maar duurt bijna 2 uur om om te zetten
Kan mijn laptop wel aan laten staan vannacht, en dan morgenochtend de laatste dvd doen. Maar dan moet ik echt om 8 uur opstaan, want half 11 rijden we richting mijn vader om de hond weg te brengen
ja maar waar vind ik dat? MP4 files van de gooische vrouwen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Download het gewoon opnieuw... is een stuk sneller
quote:
Nah.quote:
Hater, kutmod.quote:
Hallon ik ken jou!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
Word ik gemist hier?
Door Patje namelijk wel.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
Word ik gemist hier?
Door Patje namelijk wel.
Niet hèt vriendinnetje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben jij het vriendinnetje van Patjon?
Heyhoi!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
Word ik gemist hier?
Door Patje namelijk wel.
Inderdaad, was druk met school en daarna ben ik deze SC gewoon vergeten ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heyhoi!
Is een tijdje geleden dat je hier voor het laatst was
Hoe kun je ons nu vergeten dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, was druk met school en daarna ben ik deze SC gewoon vergeten ofzo.
Omdat het uit je MyAT verdweem zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, was druk met school en daarna ben ik deze SC gewoon vergeten ofzo.
Hierom denk ik:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nu vergeten dan.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het uit je MyAT verdweem zeker?
Problem solved, nu weer terug in je MyAT.quote:
Nu nog volhouden hier weer te posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Problem solved, nu weer terug in je MyAT.
Haha zei ik tochquote:
JJHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |