Die waren nooit in walibi toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mistte de looney tunes wel in walibi
Die bestel ik altijd bij de KFC. Doe mij maar een emmertje Sharon Kips?quote:
quote:
?quote:
¡quote:
want theepuls lieguh nie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kunde nou zegge da ge nie geniet
Wat ga je dan doen, lekkere zeester van mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ik kreeg een mail over introductie school..
Ik blijf het maar gek vinden, aangezien ik nog niet ben toegelaten...
Schier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen, lekkere zeester van mij?
Kusjes, je gele sponsje!
Inderdaadquote:
weet ik nog niet... Kon de mail niet lezen op telefoon... Zo ff op laptop kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen, lekkere zeester van mij?
Kusjes, je gele sponsje!
Owquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet ik nog niet... Kon de mail niet lezen op telefoon... Zo ff op laptop kijken
Mag je niet wetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je weet toch wel wat voor opleiding die je gaat doen?
Ow! Ik zag je nog in Walibi. Ik zei nog tegen Pat: 'Hé, dat is Heloef!'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
Allemaal de vriendelijke groeten vanaf de redactie.
Het werk is gedaan we zetten het nu met zijn allen op een zuipen, proost enzo.
Geniet van de Carvan Cevitam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
Allemaal de vriendelijke groeten vanaf de redactie.
Het werk is gedaan we zetten het nu met zijn allen op een zuipen, proost enzo.
Zat toch in de radiostudio maar goed. Je hebt het toch wel naar je zin gehad he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Ik zag je nog in Walibi. Ik zei nog tegen Pat: 'Hé, dat is Heloef!'
Het is Heineken.quote:
Ik paste niet meer in het pak. Sorrie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mistte de looney tunes wel in walibi
Dit is H#*&k+n is het verboden woord vanaf nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
Het is Heineken.
Ze hadden niks anders, de paupers.
Slootwater FTW!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is H#*&k+n is het verboden woord vanaf nu.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zat toch in de radiostudio maar goed. Je hebt het toch wel naar je zin gehad he?
[..]
Het is Heineken.
Ze hadden niks anders, de paupers.
Hmmm zonde.quote:
Valt mee, denk onbewust omdat de kras niet diep was ofzo. Misschien iemand met zijn jas.quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt mee, denk onbewust omdat de kras niet diep was ofzo. Misschien iemand met zijn jas.
JA!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Ik zag je nog in Walibi. Ik zei nog tegen Pat: 'Hé, dat is Heloef!'
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik paste niet meer in het pak. Sorrie.
Balen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt mee, denk onbewust omdat de kras niet diep was ofzo. Misschien iemand met zijn jas.
Goede vraag Benny.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht dan vandaan?
Vodafone lag er niet uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht dan vandaan?
Ik woon best wel in een kamperwijk en tegenover een kampercafé, dus dit is veelal een slaapliedjequote:
Verdikkeme waarom hebben wij dezelfde muzieksmaak?quote:
Ik heb stiekem in je laptop gekeken omdat ik zelf eigenlijk geen smaak heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdikkeme waarom hebben wij dezelfde muzieksmaak?
Aaaaaah ik ziequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb stiekem in je laptop gekeken omdat ik zelf eigenlijk geen smaak heb.
Het gaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeee Symph! Whadyadoin!?!!! Wie geht es?
Prive gaat het wel goed alleen werk gaat kut, dus ik zit volledig zonder energie en ik heb nog maar een week vakantie. Met de meiden gaat het lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
'Het gaat'? Als je wilt mag je best 'eem tegen mij aanklagen hoor!
Maar goed dat het privé ook loopt. Lekker met jezelf en je kindjes?
Fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Prive gaat het wel goed alleen werk gaat kut, dus ik zit volledig zonder energie en ik heb nog maar een week vakantie. Met de meiden gaat het lekker
Eentje alweer naar de middelbare school na de vakantie
waarvoor?quote:
Ik ben oefen examens aan het doen voor toelatingsexamen donderdag.. Dit was nederlands.. en die 6.4 is best hoog (havo niveau) aangezien in een 4.2 op m'n examen had op het vmboquote:
Oow nou dat is onwijs mooi danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben oefen examens aan het doen voor toelatingsexamen donderdag.. Dit was nederlands.. en die 6.4 is best hoog (havo niveau) aangezien in een 4.2 op m'n examen had op het vmbo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Fijn ook, dat de hond mij niet bafte
Wait wuut... hoe komt het dan hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verkeerde topic Benny
En dat staat echt in die tekst
Zeg.. dat doe je zelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wait wuut... hoe komt het dan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |