Mijn 1e stage was al in mijn 1e jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dus niet per defintie 3e jaar in mbo.
als je pech hebt mag je dus al voor je je ov kaart hebt
jij gaat dit schooljaar ook weer beginnen met je studie toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat al vanaf mijn 15e op MBO. Heb de geneugten van dat alles dus nooit gekend.
dat zuigt dan als je pech hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn 1e stage was al in mijn 1e jaar.
Tweede jaar.quote:
Nee ik postpone, lang verhaal kort gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
jij gaat dit schooljaar ook weer beginnen met je studie toch?
snel al?
ah k.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik postpone, lang verhaal kort gemaakt
Ja wou je hem nog wat handkusjes toe blazen?quote:
Joahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wou je hem nog wat handkusjes toe blazen?
schapenkut!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Jongons ik ben echt heel emotioneel nu.
Gooi het er uit meid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Kusje op je jongensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
Kutbochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er trouwens 't weekend alcohol door een fles 7-up gegooid?
Hij smaakt een beetje vreemd
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er trouwens 't weekend alcohol door een fles 7-up gegooid?
Hij smaakt een beetje vreemd
Dat speelde ik altijd toen ik 15 was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
http://spele.nl/games/beh(...)zoeker/goudzoeker-1/
bazenspel
Ohw, je gaat wel met de auto. Dat scheelt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. 0715 op, 0745 trein naar Groningen, en dan met de auto!
Ik ook.. tijdens maatschappijleer..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat speelde ik altijd toen ik 15 was.
Wij tijdens Nederlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook.. tijdens maatschappijleer..
"Maar meneer.. zo leren we geld verdienen"
Wehehe.. zo'n duitslerares hadden wij.. en een wiskundelerares.. ook altijd vrouwen die het niet aan kunnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij tijdens Nederlands.![]()
Deden we nooit wat tijdens en die vrouw maar roepen wat er af moest.
Nooit wat aan gedaan.![]()
Tijdens die les was het totale chaos hele lokaal overhoop en de lerares kreeg energydrink richting haar hoofd geslingerd.
De eerste keer dat ik dit filmpje zag, zat ik de hele tijd met eenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
Dit blijft zo baas
En hij lijkt op Woody van Toy Story.
Dat had ik ook steeds totdat ik in level 8 alles opblies door zo'n TNT vat te pakkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit het ook te spelen...
Die goals...2 levels daarvoor heb ik het al behaald man
haha echt he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit het ook te spelen...
Die goals...2 levels daarvoor heb ik het al behaald man
Ik zit al die Disneyliedjes te luisteren nu.quote:
Benny verloor.quote:
Dat beginnummer van Lion Kingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit al die Disneyliedjes te luisteren nu.
E.T.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat beginnummer van Lion KingIk krijg nog steeds een brok in mijn keel door die film. Tevens samen met E.T de enige film waarbij ik echt heb gehuild. Arme Mufasa
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.quote:
Bij dat stukje ben ik al bijna overmand door emotiesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.
En alle buurthonden buigen en huilen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.
Ik doe de geluiden zelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En alle buurthonden buigen en huilen?
Baas.quote:
Waaaaaaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Demi Moore is stem van Esmeralda.
[ afbeelding ]
ZEROKU I LOF JOEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd slapfen..
warum nicht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
*bam* van vrijdagochtend tot zondagavond ben ik er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |