Dat beginnummer van Lion Kingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit al die Disneyliedjes te luisteren nu.
E.T.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat beginnummer van Lion KingIk krijg nog steeds een brok in mijn keel door die film. Tevens samen met E.T de enige film waarbij ik echt heb gehuild. Arme Mufasa
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.quote:
Bij dat stukje ben ik al bijna overmand door emotiesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.
En alle buurthonden buigen en huilen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat stukje dat die aap Simba omhoog houdt op de rots doe ik vaak na met mijn kat.
Ik doe de geluiden zelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En alle buurthonden buigen en huilen?
Baas.quote:
Waaaaaaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Demi Moore is stem van Esmeralda.
[ afbeelding ]
ZEROKU I LOF JOEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga maar eens een keer op tijd slapfen..
warum nicht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
*bam* van vrijdagochtend tot zondagavond ben ik er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |