Baas!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef voederbietel het volgende:
Dat is echt mijn doel in het leven, m'n puber kinderen onzeker en beschaamd maken door keiharde p0rn te bedrijven boven hun kamer.
Beter dan een topic over scheidende oudersquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:31 schreef Verbodsbord het volgende:
Ach, ze hebben in ieder geval een gezond seksleven
HELDquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wees blij dat je ouders wat plezier met elkaar maken, bovendien is dat huis van hun, dus jij hebt je maar aan te passen en donder anders zelf op.
In een bepaalde mate wel mag ik hopen of laat jij je bruut nemen in de woonkamer terwijl je kinderen Tom en Jerry aan het kijken zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Robophatt het volgende:
Je seksleven baseren op de aanwezigheid van je kinderen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wees blij dat je ouders wat plezier met elkaar maken, bovendien is dat huis van hun, dus jij hebt je maar aan te passen en donder anders zelf op.
Heerlijk zo'n usernamequote:
Het is geenzins een kuttopic, de meerderheid schijnt zich namelijk te amuseren en jij hebt het gestart dus daarin faal je in ieder geval nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:43 schreef VladimirPoetin het volgende:
Dus eigenlijk faal ik, is dit een onterechte klacht en is dit een kut topic
Nee het is natuurlijk niet nodig om dat te doen waar je kinderen bij zijn, maar zeker wanneer ze op een leeftijd zijn als TS en begrijpen dat bij een gezonde relatie nu eenmaal seks hoort, hoef je echt niet te wachten tot ze even weg van huis zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In een bepaalde mate wel mag ik hopen of laat jij je bruut nemen in de woonkamer terwijl je kinderen Tom en Jerry aan het kijken zijn?
Eens, maar ik moet dan ook wel weer bekennen dat ik er ook niet erg jippig van word wanneer ik bekenden seks met elkaar hoor hebben. Tenzij het een stel dames zijn die elkaar genegenheid tonen natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee het is natuurlijk niet nodig om dat te doen waar je kinderen bij zijn, maar zeker wanneer ze op een leeftijd zijn als TS en begrijpen dat bij een gezonde relatie nu eenmaal seks hoort, hoef je echt niet te wachten tot ze even weg van huis zijn.
Zoals al vaker gezegd is: wees blij dat je ouders nog regelmatig seks hebben.
Ik heb overigens geen kinderen
Dat weet je niet, misschien deed zijn moeder dat wel met zijn oudoomquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
TS JE OUDERS HEBBEN MET ELKAAR GENEUKT OM JOU TE MAKEN!
HA!
OMG DAT WIST IK NOG NIETquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
TS JE OUDERS HEBBEN MET ELKAAR GENEUKT OM JOU TE MAKEN!
HA!
En wees nog blijer dat er geen gipsen muurtje tussen jullie vertrekken in staat zodat ze mogelijk wanneer ze staand aan het neuken zijn dwars door dat muurtje boven op hun zoon terecht komenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Wees blij dat ze niet staan te neuken, of liggen te neuken.
Haha baasquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef voederbietel het volgende:
Dat is echt mijn doel in het leven, m'n puber kinderen onzeker en beschaamd maken door keiharde p0rn te bedrijven boven hun kamer.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:54 schreef Kwalberto het volgende:
Waarschijnlijk doen ze het anaal, om een een ongelukje zoals jou te voorkomen.
Zo bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:54 schreef Kwalberto het volgende:
Waarschijnlijk doen ze het anaal, om een een ongelukje zoals jou te voorkomen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo bedoel je?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo bedoel je?
[..]
[ afbeelding ]
Zo bedoel je?
Is al ooit voorgevallen, TS z'n moeder is ook z'n tante..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Yi-Long het volgende:
Wees blij dat ze elkaar neuken, en mama niet de buurman en papa niet je tante...
/verkapte ''KIJK MIJ OOK EENS 2 OUDERS HEBBEN!'' postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:24 schreef Yi-Long het volgende:
/verkapte "KIJK MIJ EENS 2 OUDERS HEBBEN!" post
Das heel goed dat je Pa gelijk erna naar de wc gaat, met die poep in je plasbuis kun je een lelijke blaasontsteking krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
Klacht: Ouders die vaak zitten neuken en daarna gelijk naar de wc gaan.
gastquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:24 schreef BlueMage het volgende:
Dit is 'n topic met potentie. (hihihi)
Nadat ze jou kregen zijn ze zo geschrokken dat je vader spontaan impotent werd? Zo nee, ze doen het wel, alleen heel zachtjes om jouw tere zieltje niet teveel te krenken.quote:
Wees maar blij dat je ouders neuken, anders was jij er nooit geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik lig hier dus lekker in me bed te FOK!en. En dan hoor ik weer zoals ong 2 keer per week het bed van me ouders weer heen en weer gaan en gehijg... Kunnen ze niet gaan neuken asl ik er niet ben, dan hoef ik dat gehijg en gekreun niet te horen...
Verkapte vorm van mee willen kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:25 schreef drvc het volgende:
@ TS, als je ouders bezig zijn, vraag dan even aan je pa en ma dat je graag seksuele voorlichting wilt hebben.
Het is wel de beste voorlichting.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkapte vorm van mee willen kijken?
je ma gaat naar de plee om het sperma van je pa eruit te plassen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik lig hier dus lekker in me bed te FOK!en. En dan hoor ik weer zoals ong 2 keer per week het bed van me ouders weer heen en weer gaan en gehijg... Kunnen ze niet gaan neuken asl ik er niet ben, dan hoef ik dat gehijg en gekreun niet te horen...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
je ma gaat naar de plee om het sperma van je pa eruit te plassen.
also,
TS is aan het fappen op de geluiden die zijn ouders maken als zij aan het neuken zijn.
dat maakt zulke topics toch weer leukquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
je ma gaat naar de plee om het sperma van je pa eruit te plassen.
Dat klopt, maar vrouwen proberen altijd sperma eruit te drukken, het lijkt een beetje op plassen, maar je hoort verder niks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:49 schreef TSI het volgende:
[..]
[ [url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6a/Female_reproductive_system_lateral_nolabel.png]afbeelding ]
[/url]
6= urinebuis
7= welke je volspuit
Vrouwen moet meestal naar het toilet omdat je tijdens de geslachtsgemeenschap erg tegen de blaas aan het duwen bent. Sperma plas je dan ook niet uit, tenzij je de urinebuis penetreert, en denk niet dat dat gaat passen
Natuurlijk klopt het, en daarmee is het dus ook niet normaal dat je sperma uit zou plassen, ik snap je punt niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef drvc het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vrouwen proberen altijd sperma eruit te drukken, het lijkt een beetje op plassen, maar je hoort verder niks.
quote:
Heb jij het syndroom van Asperge? Ik ga het niet uitleggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef TSI het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt het, en daarmee is het dus ook niet normaal dat je sperma uit zou plassen, ik snap je punt niet?
Hey, bedankt voor de tip. Ik vroeg me altijd al af wat ik mankeerde, dus ik ga er zeker naar laten kijken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:56 schreef drvc het volgende:
[..]
Heb jij het syndroom van Asperge? Ik ga het niet uitleggen.
volgens mij gaat je ma direct naar de plee om al dat zaad van je pa eruit te blazen zodat de kans dat ze nog zwangerderderder word dan ze al kan zijn geworden nihil word gemaakt om nageboortes als jou in de toekomst te voorkomenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:17 schreef muhahaha het volgende:
Als je niet zwanger wilt worden kun je toch ook voor het zingen de kerk uit gaan. werkte bij mijn ouders ook
Hahahahahaha! sukkelquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Kvdijk het volgende:
TS heeft Username na ze ouders vernoemd
Vladimir, put in!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Kvdijk het volgende:
TS heeft Username na ze ouders vernoemd
put in..
Ja want stiekem wil TS ook seks met zijn moeder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Pan.da het volgende:
TS is nog maagd en jaloers op zijn vader, omdat hij wel scoort
Ja, maar dan liggend neuken, aangezien zittend wat meer skills vereistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja want stiekem wil TS ook seks met zijn moeder.
Of TS zijn vader geilt er juist op om TS zijn moeder te scheren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Als ze (zo) actief zijn zal je moeder ook wel Braziliaans waxen. Niet scheren, dat kost te veel tijd aangezien ze de volgende ochtend jouw lunchbox moet klaarmaken, jouw was moet doen, etc. Kaal dus.
Oh, daar wilde je eigenlijk niet aan denken zeker? Sorry mang. Sterkte.
Ik ken wel een verhaal van een gozer die zijn ouders betrapte zonder dat hij het in de gaten had en terwijl hij zich op het bed liet vallen bijna in de cum van zijn pa roldequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef geertn het volgende:
Nog eentje: TS heb je er wel eens aan gedacht dat je vader het gezicht van je moeder helemaal onderspuit, waarbij ze gulzig (zoals een verslaafde om heroïne smeekt) het laatste druppeltje zaad wil consumeren? Zo ongeveer in de stijl van GGG films.
het is chanantquote:
quote:
Als ze geen creampie doen.quote:
Meid toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Gulmez het volgende:
toen ik in deze topic op pagina 6 wou drukken bleef die hangen kom net vader binnen kanker zooi XD
wrm ik woon thuis niks mis meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Meid toch.
Zo stoer ben je toch niet als je je voordoet.
Ik doe alles stiekem toen ik nog skire turk was 14 befde ik een meisje op school in de kast naast de waterspuit voor als er brand isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom schaam je je dan als je vader binnen komt lopen?
De ondertiteling is weggevallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik doe alles stiekem toen ik nog skire turk was 14 befde ik een meisje op school in de kast naast de waterspuit voor als er brand isalles stiekem
Hij moest maagd blijven tot het huwelijk dus moest hij alles stiekem doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
De ondertiteling is weggevallen.
Doe nog eens.
Ik doe alles stiekem, toen ik nog een arme 14-jarige Turk was befde ik een meisje op school. Dit speelde zich af in een kast naast de brandslang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
De ondertiteling is weggevallen.
Doe nog eens.
Jij hebt Freud gelezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Pan.da het volgende:
Klacht voor Turk: Het is befte met een t...
TS is stiekem verliefd op zijn moeder en is jaloers op zijn vader. Of andersom
quote:
Bukkake-partyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Piethur het volgende:
Hoe weet je dat het geen trio was dan? Misschien werd je moeder wel door meerdere kerel eronder gespoten
Misschien heeft zijn vader wel een jurk aan en vindt hij het gewoon lekker dat hij door TS zijn moeder anaal wordt gefist. Het schijnt zelfs dat TS zijn vader dat zovaak doet, dat hij precies kan zeggen hoeveel vingers TS zijn moeder opsteekt tijdens het fisten!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |