/verkapte ''KIJK MIJ OOK EENS 2 OUDERS HEBBEN!'' postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:24 schreef Yi-Long het volgende:
/verkapte "KIJK MIJ EENS 2 OUDERS HEBBEN!" post
Das heel goed dat je Pa gelijk erna naar de wc gaat, met die poep in je plasbuis kun je een lelijke blaasontsteking krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
Klacht: Ouders die vaak zitten neuken en daarna gelijk naar de wc gaan.
gastquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:24 schreef BlueMage het volgende:
Dit is 'n topic met potentie. (hihihi)
Nadat ze jou kregen zijn ze zo geschrokken dat je vader spontaan impotent werd? Zo nee, ze doen het wel, alleen heel zachtjes om jouw tere zieltje niet teveel te krenken.quote:
Wees maar blij dat je ouders neuken, anders was jij er nooit geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik lig hier dus lekker in me bed te FOK!en. En dan hoor ik weer zoals ong 2 keer per week het bed van me ouders weer heen en weer gaan en gehijg... Kunnen ze niet gaan neuken asl ik er niet ben, dan hoef ik dat gehijg en gekreun niet te horen...
Klacht: Ouders die vaak zitten neuken en daarna gelijk naar de wc gaan.
Verkapte vorm van mee willen kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:25 schreef drvc het volgende:
@ TS, als je ouders bezig zijn, vraag dan even aan je pa en ma dat je graag seksuele voorlichting wilt hebben.
Het is wel de beste voorlichting.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkapte vorm van mee willen kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |