quote:
Als ze geen creampie doen.quote:
Meid toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Gulmez het volgende:
toen ik in deze topic op pagina 6 wou drukken bleef die hangen kom net vader binnen kanker zooi XD
wrm ik woon thuis niks mis meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Meid toch.
Zo stoer ben je toch niet als je je voordoet.
Ik doe alles stiekem toen ik nog skire turk was 14 befde ik een meisje op school in de kast naast de waterspuit voor als er brand isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom schaam je je dan als je vader binnen komt lopen?
De ondertiteling is weggevallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik doe alles stiekem toen ik nog skire turk was 14 befde ik een meisje op school in de kast naast de waterspuit voor als er brand isalles stiekem
Hij moest maagd blijven tot het huwelijk dus moest hij alles stiekem doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
De ondertiteling is weggevallen.
Doe nog eens.
Ik doe alles stiekem, toen ik nog een arme 14-jarige Turk was befde ik een meisje op school. Dit speelde zich af in een kast naast de brandslang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
De ondertiteling is weggevallen.
Doe nog eens.
Jij hebt Freud gelezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Pan.da het volgende:
Klacht voor Turk: Het is befte met een t...
TS is stiekem verliefd op zijn moeder en is jaloers op zijn vader. Of andersom
quote:
Bukkake-partyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Piethur het volgende:
Hoe weet je dat het geen trio was dan? Misschien werd je moeder wel door meerdere kerel eronder gespoten
Misschien heeft zijn vader wel een jurk aan en vindt hij het gewoon lekker dat hij door TS zijn moeder anaal wordt gefist. Het schijnt zelfs dat TS zijn vader dat zovaak doet, dat hij precies kan zeggen hoeveel vingers TS zijn moeder opsteekt tijdens het fisten!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |