Hahahahahaha! sukkelquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik lig hier dus lekker in me bed te FOK!en. En dan hoor ik weer zoals ong 2 keer per week het bed van me ouders weer heen en weer gaan en gehijg... Kunnen ze niet gaan neuken asl ik er niet ben, dan hoef ik dat gehijg en gekreun niet te horen...
Klacht: Ouders die vaak zitten neuken en daarna gelijk naar de wc gaan.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Kvdijk het volgende:
TS heeft Username na ze ouders vernoemd
Vladimir, put in!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Kvdijk het volgende:
TS heeft Username na ze ouders vernoemd
put in..
Ja want stiekem wil TS ook seks met zijn moeder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Pan.da het volgende:
TS is nog maagd en jaloers op zijn vader, omdat hij wel scoort
Ja, maar dan liggend neuken, aangezien zittend wat meer skills vereistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja want stiekem wil TS ook seks met zijn moeder.
Of TS zijn vader geilt er juist op om TS zijn moeder te scheren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Als ze (zo) actief zijn zal je moeder ook wel Braziliaans waxen. Niet scheren, dat kost te veel tijd aangezien ze de volgende ochtend jouw lunchbox moet klaarmaken, jouw was moet doen, etc. Kaal dus.
Oh, daar wilde je eigenlijk niet aan denken zeker? Sorry mang. Sterkte.
Ik ken wel een verhaal van een gozer die zijn ouders betrapte zonder dat hij het in de gaten had en terwijl hij zich op het bed liet vallen bijna in de cum van zijn pa roldequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef geertn het volgende:
Nog eentje: TS heb je er wel eens aan gedacht dat je vader het gezicht van je moeder helemaal onderspuit, waarbij ze gulzig (zoals een verslaafde om heroïne smeekt) het laatste druppeltje zaad wil consumeren? Zo ongeveer in de stijl van GGG films.
het is chanantquote:
quote:
Als ze geen creampie doen.quote:
Meid toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Gulmez het volgende:
toen ik in deze topic op pagina 6 wou drukken bleef die hangen kom net vader binnen kanker zooi XD
wrm ik woon thuis niks mis meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Meid toch.
Zo stoer ben je toch niet als je je voordoet.
Ik doe alles stiekem toen ik nog skire turk was 14 befde ik een meisje op school in de kast naast de waterspuit voor als er brand isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom schaam je je dan als je vader binnen komt lopen?
De ondertiteling is weggevallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik doe alles stiekem toen ik nog skire turk was 14 befde ik een meisje op school in de kast naast de waterspuit voor als er brand isalles stiekem
Hij moest maagd blijven tot het huwelijk dus moest hij alles stiekem doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
De ondertiteling is weggevallen.
Doe nog eens.
Ik doe alles stiekem, toen ik nog een arme 14-jarige Turk was befde ik een meisje op school. Dit speelde zich af in een kast naast de brandslang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
De ondertiteling is weggevallen.
Doe nog eens.
Jij hebt Freud gelezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Pan.da het volgende:
Klacht voor Turk: Het is befte met een t...
TS is stiekem verliefd op zijn moeder en is jaloers op zijn vader. Of andersom
quote:
Bukkake-partyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Piethur het volgende:
Hoe weet je dat het geen trio was dan? Misschien werd je moeder wel door meerdere kerel eronder gespoten
Misschien heeft zijn vader wel een jurk aan en vindt hij het gewoon lekker dat hij door TS zijn moeder anaal wordt gefist. Het schijnt zelfs dat TS zijn vader dat zovaak doet, dat hij precies kan zeggen hoeveel vingers TS zijn moeder opsteekt tijdens het fisten!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |