SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon![]()
Ik wil The hunger games mischien wel een keer hosten. Is daar een custom map ofzo voor te downloaden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef maurisioo het volgende:
Kan de volgende keer trouwens iemand anders zoiets hosten? Wil zelf ook wel een keer echt meespelen.(maar dan iets anders dan survival island)
![]()
Iemand moet gewoon een keer een groot eiland met heel weinig resources maken. Maar dat is mij teveel werk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik wil The hunger games mischien wel een keer hosten. Is daar een custom map ofzo voor te downloaden?![]()
![]()
No offence psv, maar de vorige keer was de server wel echt laggy. Maurice, kan je niet gewoon hosten en dan gewoon iemand anders laten organiseren + beheren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef zerokil het volgende:
Kan ook,
Maar ik ben benieuwd welke pc nou zo veel mensen aan kan
Behalve Maurisioo zijn Nasa PC![]()
niet zeuren met je tyfus spamquote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Dat zou wel kunnen. Maar organiseren vind ik opzich geen probleem. Alleen de hele tijd alles in de gaten houden en de map bewerken enz. is wel een gedoe.![]()
quote:pfff jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Mender het volgende:
Hoezo? 10 mensen moet toch prima te doen zijn op een Intel i5 (quadcore 2,6Ghz) + 16 Gb ram
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb een Dell studio 15 laptop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef zerokil het volgende:
Kan ook,
Maar ik ben benieuwd welke pc nou zo veel mensen aan kan
Behalve Maurisioo zijn Nasa PC![]()
![]()
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef Mender het volgende:
Ik zal eens kijken of ik The hunger games kan hosten voor de volgende keer dan![]()
![]()
Er zijn zat maps te downloaden toch?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Zoek maar eens een goede voor minstens 10 personen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Er zijn zat maps te downloaden toch?![]()
![]()
Ik heb ook weer leuk bruggetje gemaakt op prive server:
En waar is de tijd van deze bouwwerken
met een bedrock steen voor zijn deur
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Mooie screenshots.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
lol
Ik zit momenteel op de Specialattack.net server te bouwen aan een soort van kloostercomplex
voor degene die interesse hebben: Smp.specialattack.net
z:785![]()
hé, oude buur (in een of andere oude mapquote:)
Wij hadden nog die tunnel tussen onze huizen. xDquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Jump het volgende:
[..]
hé, oude buur (in een of andere oude map)
![]()
Die laatste foto met die bootjes, wat een lol hadden we toenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb trouwens nog zo'n hoop screenshots online staan op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraftOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry Mau dat ik er niet was, wou even op de bank gaan liggen wat resulteerde dat ik in slaap viel.
Andere keer ben ik er wel!If not now, then when.![]()
Was dit nou bij NietTeVolgen? Of toen ik het over nam van NTV?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Jump het volgende:
Ik heb trouwens nog zo'n hoop screenshots online staan op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraft![]()
![]()
Maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry Mau dat ik er niet was, wou even op de bank gaan liggen wat resulteerde dat ik in slaap viel.
Andere keer ben ik er wel!Ik mis echt wel die grote bouwwerken wat nog gewoon ouderwets zonders mods werd gedaan. Bijvoorbeeld het Parijs van Drebbelman of die diepe toren van FBtoch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Jump het volgende:
Ik heb trouwens nog zo'n hoop screenshots online staan op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraft![]()
![]()
NTV denk ik, niet helemaal meer zeker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Was dit nou bij NietTeVolgen? Of toen ik het over nam van NTV?Ik speel nog liever zonder mods, is toffer. Alhoewel ik /give af en toe wel eens misquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik mis echt wel die grote bouwwerken wat nog gewoon ouderwets zonders mods werd gedaan. Bijvoorbeeld het Parijs van Drebbelman of die diepe toren van FBtoch.
Ik zie drie servers in de OP nu, welke is zo ongeveer qua sfeer/bouw/jeweetwel gelijk aan die van "vroeger"?Die van Drumpie ziet er ongeveer zelfde uit aan de beschrijving te zien.
Ik speel nu op privé server van iemand anders, maar ik denk dat ik zes keer zoveel speel daar als nummer twee op de serverEn ik wil wel terug eens spelen op een server waar 's avonds meer dan 1 persoon zit
je sprint als je forward 2 keer snel aantiktquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:44 schreef maurisioo het volgende:
http://www.minecraftforum.net/news/192-an-interview-with-jeb/
Wat uitleg over features in 1.8.
waarom niet gewoon rennen![]()
ik verwacht dat ik vanaf dat sprinten sprinten in het spel zit, heeel veel keer dood zal gaan bij het bouwen van hoge kathedralen/kastelen![]()
![]()
Dan zit je bij mij goed, tenminste merendeel van dit topic zit er en met 1.8 verwacht ik er meer. Normaal 8-12 mensen online, alleen het is nu rustig omdat het bouwen geen zin heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:52 schreef Jump het volgende:
Ik zie drie servers in de OP nu, welke is zo ongeveer qua sfeer/bouw/jeweetwel gelijk aan die van "vroeger"?Die van Drumpie ziet er ongeveer zelfde uit aan de beschrijving te zien.
Ik speel nu op privé server van iemand anders, maar ik denk dat ik zes keer zoveel speel daar als nummer twee op de serverEn ik wil wel terug eens spelen op een server waar 's avonds meer dan 1 persoon zit
En volgens mij zijn die andere servers offline.If not now, then when.![]()
Eindelijk! De Lost map gevonden.
http://www.planetminecraf(...)-testers-needed-now/
[ Bericht 34% gewijzigd door maurisioo op 23-08-2011 10:35:25 ]![]()
zeg, vreet dat nu resources dat hosten?
ik heb nog een servertje staan (12 core 64 gb geheugen) die uit zijn neus staat te eten.. alleen de bandbreedte is niet denderend (adsl)en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.![]()
?quote:MCF: There have been many questions regarding the future of Survival as it exists currently - will it exist in any form after 1.8quote:Jeb: I don't think so.![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
64gb ram, whyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef freak1 het volgende:
zeg, vreet dat nu resources dat hosten?
ik heb nog een servertje staan (12 core 64 gb geheugen) die uit zijn neus staat te eten.. alleen de bandbreedte is niet denderend (adsl)![]()
![]()
dit begint steeds meer op World of Warcraft te lijken vind ik..
Netzoals met die dungeons, Npc's, en zo zijn er nog een paar dingen.
Geen goede ontwikkeling vind ikWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Het beste zou natuurlijk zijn dat je ALLES kunt costumisen, de mode die je speelt, of je wel of niet honger wilt, of je juist wel of geen XP bar krijgt ect.![]()
eensch..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef gogosweden het volgende:
dit begint steeds meer op World of Warcraft te lijken vind ik..
Netzoals met die dungeons, Npc's, en zo zijn er nog een paar dingen.
Geen goede ontwikkeling vind ik
maar sinds die adventure update aangekondigd werd was ik er al bang voor dat het meer naar een RPG achtig spel ging dan dat ze het sandbox achtig hielden.. (en dat dus de survival die we nu kennen zo goed als verdwijnt![]()
Haha Fok pizza, ideetje van Dostya?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Waarom resetten we nu drumpies survival niet al ff?
Doen we gewoon pvp tot aan 1.8
Of een team vs team tot 25ste's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
met weapons stacks die onbeperkt worden aangevuld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
Of een team vs team tot 25ste![]()
![]()
Hoezo 25e?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik denk dat de mensen die overzijn van ntv voornamelijk bij drumpie rondhangen atm.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik heb ook geen zin meer om verder te bouwen, straks is toch alles weg
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Prima...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
Of een team vs team tot 25ste...Plan!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:01 schreef zerokil het volgende:
team vs team tot 25ste!!!!!!!!!!!!!
Drumpie sla uw slag.If not now, then when.![]()
De vraag is alleen hoe ga je dat bekijken?
Kun je in een log zien wie hoe vaak dood is gegaan?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
drumpie maak er een paintball/spleef server van?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
en je server is down!
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik vind het al heel wat als ik uberhaupt rechten op drumpies server zou krijgen
playname = tofreaken dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.![]()
@freak1, stuur PM naar Yuri_BoykaStroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Dat zou écht wat zijn ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef freak1 het volgende:
playname = tofreak![]()
![]()
Ik zou zeggen maak er een hardcore vs all server van. Er worden vanzelf pacts gesloten. Pvp etc. Iig tot 1.8. Creepers en al het andere tuig aan. Misschien een blood moon of 2.http://www.syfy.com/tinman/oz/
IP van Dumpie ?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Drumpie.nlIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
TEEEEEEAMS.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Die map is trouwens alleen leuk met maximaal 5 mensen die LOST kennen, ik heb 'm een keer gespeeld met een stel vrienden.. Met een volle server wordt het te chaotisch denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:30 schreef maurisioo het volgende:
Eindelijk! De Lost map gevonden.
http://www.planetminecraf(...)-testers-needed-now/
[ link | afbeelding ]
Wel een enorm toffe map, vooral als iedereen ook de character skins aanheeft van LOST.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik heb ook gelijk een van die skins gebruikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Die map is trouwens alleen leuk met maximaal 5 mensen die LOST kennen, ik heb 'm een keer gespeeld met een stel vrienden.. Met een volle server wordt het te chaotisch denk ik.
Wel een enorm toffe map, vooral als iedereen ook de character skins aanheeft van LOST.
Jammer genoeg is de map iets te groot, en is er niet echt een doel, behalve dan de bunkers enz. vinden, maar die stellen niet heel erg veel voor.![]()
Ik moest wel lachen toen we in die bunker aankwamen met die timer. In LOST heb je een computer waar je de nummers 4 8 15 16 23 42 (zomaar, uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk een van die skins gebruikt.
Jammer genoeg is de map iets te groot, en is er niet echt een doel, behalve dan de bunkers enz. vinden, maar die stellen niet heel erg veel voor.) moest invoeren en in Minecraft was het 1 knopje.
Leuk bedacht inderdaad, maar onmogelijk om het in Minecraft na te maken.
Het is alleen maar leuk als je daadwerkelijk LOST hebt gezien inderdaad, anders is 't echt te onduidelijk.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Drumpie, probeer anders de mapseed 4042531831790214307 eens. Dan krijg je echt enorm mooie mappen, misschien tof voor pvp?A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen we in die bunker aankwamen met die timer. In LOST heb je een computer waar je de nummers 4 8 15 16 23 42 (zomaar, uit mijn hoofd) moest invoeren en in Minecraft was het 1 knopje.
Leuk bedacht inderdaad, maar onmogelijk om het in Minecraft na te maken.
Het is alleen maar leuk als je daadwerkelijk LOST hebt gezien inderdaad, anders is 't echt te onduidelijk.
Je hoorde ook nog een geluidje als je dat knopje indrukte.![]()
![]()
Misschien kan je met zn 2 en 1 huey skin doen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hoe heette ook alweer zo'n plugin waarmee je alles onder de grond aan resources weg kon halen en volgens mij ook minder terug kon zetten?![]()
Hey, sorry ik heb je PM helemaal gemist man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef freak1 het volgende:
playname = tofreak
Ehm, maar nu we toch veranderen van gameplay, moet ik sowieso even opnieuw de rechten invoeren dus ik neem je gelijk mee.If not now, then when.![]()
haha xDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien kan je met zn 2 en 1 huey skin doen?![]()
![]()
fap fap fapA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Wasda?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wasda? Argh! Work work...http://www.syfy.com/tinman/oz/
Team Rood:
Drumpie
Dranniej
Team Blauw:
Duploh
EarcheeseOp dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Team Blauw:
Dranniej
frietkraamA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
Team Blauw:
Dranniej
Frietkraam
HendrikdeJager
Vul het aan voor jezelf (copy/edit/paste), scheelt mij een hoop zodalijk.If not now, then when.![]()
Blue.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Team Blauw:
Dranniej
Frietkraam
HendrikdeJagerhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
het is nu 5 vs 2.. aaangezien friet en dran 1 persoon zijn.Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic![]()
Waarom staat hij dan 2 keer in de lijst?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:48 schreef Frietkraam het volgende:
het is nu 5 vs 2.. aaangezien friet en dran 1 persoon zijn.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
niet in mijn lijst =pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan 2 keer in de lijst?Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietrecepten Topic![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJagerIf not now, then when.![]()
LUI WIJF KOPIEER ZELF DIE LIJST DAN GWN EVEN OMGquote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke mensen, maak teams.
Kopieer dit en plak het:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:44 schreef Mender het volgende:
Voor de volgende, graag zelf de lijst aanpassenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
LUI WIJF KOPIEER ZELF DIE LIJST DAN GWN EVEN OMG![]()
Nice balancequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef zerokil het volgende:
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
De lijst bestaat dan ook pas 20 minuten. En de meeste mensen die spelen staan überhaupt nog niet eens op de lijst.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Wanneer doet de server het weerschiet is op
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietrecepten Topic![]()
Ik ga een schrute Beet farm maken...http://www.syfy.com/tinman/oz/
Doe is rustig, ik had deze drukte op deze vroege middag niet verwacht, ik heb gezegd uiteindelijk 18:00 kun je pas beginnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Frietkraam het volgende:
Wanneer doet de server het weerschiet is op
If not now, then when.![]()
Geen tijd, sorry broquote:'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Heb even mijn server aanstaan met die Lostmap voor degene die hem wil zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Team Roze:
SitethiefStroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Omg..![]()
Deze plugin:Mogelijkheden (moet je wel een client hebben):quote:Spout, formerly BukkitContrib, is a framework to bridge the ever-widening chasm between single player mods, and multi-player Bukkit plugins.
And the future is even better. Spout plans to create a client side plugin system, which will unlock the ability to add custom blocks, monsters, and items to the game. Imagine joining one server, and having it automagically download all the new game content and install it seamlessly. Then, log out and join the next server, totally vanilla, without ever closing the game.
With Spout there is no "this isn't possible" replies anymore. Now, it's either "Yes", or "Yes, in the future".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja het is wel vet.
Even nog een korte uitleg over PVP 2 teams:
De meeste zullen het wel kennen van Berend z'n oude server. De bedoeling is dat elk team een eigen schuilplaats/kasteel bouwt en deze zo verder uitbouwt. Chests kunnen niet gelockt worden, dus stelen mag, elkaar doden mag, alles mag.
Verzamel resources, help elkaar, zorg voor structuur wie wat doet, je mag alles zelf weten.
De teams tot zover, vul de lijst aan:
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450If not now, then when.![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
Team Roze:
Sitethief
Dnbrainwash![]()
![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Team Roze: Hihihi gekke jongens toch
Sitethief
DnbrainwashIk ken karate, kung fu, en nog 47 andere gevaarlijke woorden!![]()
Draai base vs base op de lost map dan. Gewoon voor de lulz.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Die lost map:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee de lost map is zo al leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Draai base vs base op de lost map dan. Gewoon voor de lulz.![]()
![]()
Als je hem echt wil spelen moet hij wel gereset worden. Luik van de hatch is al opgeblazen door ons enzo.![]()
![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Misschien iemand die vrijwillig van rood naar blauw wilt?If not now, then when.![]()
Plaats anders ook ff download link voor sp.http://www.syfy.com/tinman/oz/
leden van blauw kunnen mij DMen voor locatie van de basis als de server weer online is. mogen we tussendoor al starten of beginnen we pas echt om 18:00?Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietrecepten Topic![]()
Ik ga wel waar ik terecht kan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
En jij bent kapitein?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Als iemand anders die verantwoordelijkheid wilt nemen vind ik dat ook goed
Frietrecepten Topic![]()
Er is nog geen basis, er is nog niks. Je weet niet eens tot hoever je mag. Heb nog geduld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Frietkraam het volgende:
leden van blauw kunnen mij DMen voor locatie van de basis als de server weer online is. mogen we tussendoor al starten of beginnen we pas echt om 18:00?If not now, then when.![]()
quote:Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
DnbrainwashOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoop dat het beetje een speciale map is. Niet een standaard mapgen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Je zag die screen toch van Ear, dat is de spawn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoop dat het beetje een speciale map is. Niet een standaard mapgen.
is de server online?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar![]()
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNLIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Er is niet veel te zien denk ik zo, mensen gaan zich goed verstoppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe niet mee, Zou het wel graag willen zien als het mogelijk is natuurlijk?![]()
![]()
Waarom doe je niet mee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe niet mee, Zou het wel graag willen zien als het mogelijk is natuurlijk?Jep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef zerokil het volgende:
Oke drumpie, tot welke cords mogen we zitten?
-2000 / +2000?
Ben bezig met een 500x500 gebied voor the hunger games![]()
Maar momenteel ff afgeleid door de lost map. Dalijk maar weer verder aan werken.![]()
waarom kan ik niet op de server komen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Omdat hij uit staat..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
waarom kan ik niet op de server komen?
Oh fuck moet ik dan om 18.00 uur aanwezig zijn? Wordt niets.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee hoeft niet, maar voor 18:00 zal die niet klaar zijn iig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef TJV het volgende:
Oh fuck moet ik dan om 18.00 uur aanwezig zijn? Wordt niets.
Het is geen spel zoals arena he... je moet samen met je team een kasteel bouwen, resources zoeken, vijandig team rapen, spullen jatten, killen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat ik het meestal al zo snel beu ben dat ik na één potje al stop.
Het is Survival met PVP aan en 2 teams.If not now, then when.![]()
maurisioo ik kom er niet in... wil je je server even restarten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
okequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
maurisioo ik kom er niet in... wil je je server even restarten?![]()
![]()
Ah sweet ik dacht zoals arenaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is geen spel zoals arena he... je moet samen met je team een kasteel bouwen, resources zoeken, vijandig team rapen, spullen jatten, killen.
Het is Survival met PVP aan en 2 teams.
Ik zou het dan het liefst zo hebbe:Als het kan natuurlijkquote:Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
Plexcon![]()
![]()
wil je ff een post plaatsen als ie gerestart is?
rood is nu in de minderheid...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah sweet ik dacht zoals arena
Ik zou het dan het liefst zo hebbe:
[..]
Als het kan natuurlijkOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
Drumpie2
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
PlexconIf not now, then when.![]()
wie is drumpie2?
en ehm mau ik kom er nog steeds niet op
ik haat tsmileytje want die kijkt boos... dan maar zo ):
Misschien moet je het IP even handmatig overtypen, dan werkt het wel meestal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
wie is drumpie2?
en ehm mau ik kom er nog steeds niet opA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
tofreak
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
Plexcon
Team chat?
Ja / NeeIf not now, then when.![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
tofreak
jesse456
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
Plexcon
EAR IK ZIT BIJ JOU!!!!![]()
JEUHquote:
HAHA NINJA EDITOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
kan je server niet iets eerder online komen?
Geduld is een vieze zaak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef bobbernaut het volgende:
kan je server niet iets eerder online komen?
zo ik ga weer naar huis dames ben er om half 6
Frietrecepten Topic![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:58 schreef Frietkraam het volgende:
zo ik ga weer naar huis dames ben er om half 6
Team roze zat ik in, oftewel watjes die net uit werk komen, nog niet gegeten hebben, en nog een berg wasgoed moeten craften....
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Thief, dat kan ook wel in 10 minuten ja!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb ook nog een leven naast Minecraft.
God dat ik dat zeg is wel erg zeg....
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
tofreak
jesse456
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
Plexcon
TeamChat: JA![]()
server is niet online ):Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
jaaaaaaaaaaa xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
IK WIL IN TEAM BLauw, omdat site en tom !
maar drumpert, load je de oude map even up ?
Heej en plexcon dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef gogosweden het volgende:
IK WIL IN TEAM BLauw, omdat site en tom !
maar drumpert, load je de oude map even up ?![]()
![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
tofreak
jesse456
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
Plexcon![]()
![]()
vbownswow
TeamChat: JAWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
ah prima. Dan komt dnb wel bij ons.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja wij willen Dnb!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef SosuaCafe het volgende:
ah prima. Dan komt dnb wel bij ons.![]()
![]()
Asy hoort bij Dnb btw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef SosuaCafe het volgende:
ah prima. Dan komt dnb wel bij ons.If not now, then when.![]()
psies. Dus dan is ons team compleet.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef maurisioo het volgende:
Eigenlijk wil ik Drumpie in ons team.
lol psst drump... doe es een raadseltje.. typ in t /i tnt 600...
ja idd goeid teamlid. (with benefits)http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik zit niet in een teamen Sjimster ook niet?
Of moest je je ergens opgeven?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Opgeven is inderdaad wel zo handig ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit niet in een teamen Sjimster ook niet?
Of moest je je ergens opgeven?
Maar wanneer begint het nou?![]()
klik klik klik.. refused connect...
klik klik klik refused connect..
![]()
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
tofreak
jesse456
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
Plexcon
vbownswow
TeamChat: JA![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Dnbrainwash
Asy
Bobbernaut
tofreak
jesse456
[ afbeelding ]
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Looniar
TomVNL
Plexcon
vbownswow
TeamChat: JAhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Wil ik me bij deze opgeven.
Kneusteun dus.
(kwam ik ook niet met het geniale idee?)
Jij bent niet geniaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
Wil ik me bij deze opgeven.
Kneusteun dus.
(kwam ik ook niet met het geniale idee?)
Of wel?![]()
![]()
helaas "kneus"![]()
Dit is al een tijdje geleden de revue gepasseerd met berend enzo.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh ja ik riep het paar pagina's terug nadat ik melde dat ik geen zin meer in bouwen had, maar kan me inderdaad voorstellen dat iedereen er wel over nadacht.
En nee ik ben niet geniaal... alles behalve.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
tofreak
jesse456
[ afbeelding ]
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
Plexcon
vbownswow
KneusTeun
Sjimster
TeamChat: JAIf not now, then when.![]()
7 gangen diner denk ik.
dnb en omgitasy komen bij mender en ik enzo.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh gelukkig maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
Oh ja ik riep het paar pagina's terug nadat ik melde dat ik geen zin meer in bouwen had, maar kan me inderdaad voorstellen dat iedereen er wel over nadacht.
En nee ik ben niet geniaal... alles behalve.![]()
![]()
Oh plex, nog bedankt voor je pm gisteren.
Het was een denderend einde zo na een paar dagen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Dnbrainwash
Asy
Bobbernaut
tofreak
jesse456
[ afbeelding ]
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Looniar
TomVNL
Plexcon
vbownswow
KneusTeun
Sjimster
TeamChat: JAIk was aan het eten bezem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen ?![]()
Bijv. server aan zetten
Bezems eten niet.
Owja eten duurt altijd uur bij jou net zoals eerst, bij berends server.
Heel paard eten jij.![]()
![]()
Ik ben dan ook een grote jongen en geen ectooo hahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef zerokil het volgende:
Bezems eten niet.
Owja eten duurt altijd uur bij jou net zoals eerst, bij berends server.
Heel paard eten jij.
Hoelaat gaat de shit aan? moet wil de start nog meemaken en ga vanavond naar tha movieeee's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Om de tijd te doden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef gogosweden het volgende:
![]()
![]()
Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Dnbrainwash
Asy
Bobbernaut
tofreak
jesse456
Exuron
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Looniar
TomVNL
Plexcon
vbownswow
KneusTeun
Sjimster
ase123456789If not now, then when.![]()
pssssssst.... he's a wanker..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef gogosweden het volgende:
![]()
Omgitasy is out..http://www.syfy.com/tinman/oz/
SHHHHHHHH!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
pssssssst.... he's a wanker..[ afbeelding ]
haha :$ we waren stiekem al onlineOp dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietrecepten Topic![]()
Wat moet ik nu met mijn leven
18:00 zeggen ze dan, ga nu is online lol
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
Ja, moet ook eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef benx het volgende:
18:00 zeggen ze dan, ga nu is online lol
Nu nog niet klaar dan ?quote:
Lolwut, ben ik nog op tijd ook?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
@benx
Ik zeg hij eet hele:
Waarschuwing!! (speciaal voor TomVNL.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast, zet een waarschuwing bij die spoiler.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Is toch niks ergs aan jonge..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef TJV het volgende:
Gast, zet een waarschuwing bij die spoiler.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef zerokil het volgende:
@benx
Ik zeg hij eet hele:Sjezus.. wat een klotepic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik wilde een hele flauwe grap over Joegoslavische slagers maken maar dan ga je weer miepen.quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wilde een hele flauwe grap over Joegoslavische slagers maken maar dan ga je weer miepen.
yeyOp dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietrecepten Topic![]()
Ik heb zin in frikadellen en kroketten door dat plaatje.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik heb zin in frikadellen en kroketten door dat plaatje.
Ik zie wel bij wie ik zit als ik thuis ben. >.>![]()
17 mensen online en jij zit bij rood.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik zie wel bij wie ik zit als ik thuis ben. >.>![]()
Misschien kun je ook iets fixxen als ze dat willen, je weet adres van Remote D, want een maat van me komt nu hier dus.If not now, then when.![]()
die laatste is aan het winnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze spelen ook base vs base..
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Rot eens een eind op met die xray jongens, zo is er toch geen zak aan.
psvunited found diamond!
psvunited found iron!
psvunited found diamond!
psvunited found coal!
psvunited found gold!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
jammer dat je helemaal geen bericht krijgt bij coal he. ;equote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef TJV het volgende:
Rot eens een eind op met die xray jongens, zo is er toch geen zak aan.
psvunited found diamond!
psvunited found iron!
psvunited found diamond!
psvunited found coal!
psvunited found gold!![]()
Ja Drumpie's EPIC SERVER!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat gaat dit topic snel opeens mis ik soms iets?![]()
![]()
BAN TOMVNL!1!1!quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
of bij dirtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
jammer dat je helemaal geen bericht krijgt bij coal he. ;eA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Wij zijn Team Unicorn en wij gaan winnon!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
DIT.
We are The Blue Team. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us.
comic sans, mijn held.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Lol, de geruchtenstroom omtrent locaties komt op gang.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
quote:
POWERKIWI TYPTE DE COORDINATEN IN /ME.
HAAAAAAAAhaahahfAAAAAIULQKAA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Niet opgeslagen.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Benx, onze held.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
.......Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietrecepten Topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: