Dat zou écht wat zijn ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef freak1 het volgende:
ik vind het al heel wat als ik uberhaupt rechten op drumpies server zou krijgen
playname = tofreak
Die map is trouwens alleen leuk met maximaal 5 mensen die LOST kennen, ik heb 'm een keer gespeeld met een stel vrienden.. Met een volle server wordt het te chaotisch denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:30 schreef maurisioo het volgende:
Eindelijk! De Lost map gevonden.
http://www.planetminecraf(...)-testers-needed-now/
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook gelijk een van die skins gebruikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Die map is trouwens alleen leuk met maximaal 5 mensen die LOST kennen, ik heb 'm een keer gespeeld met een stel vrienden.. Met een volle server wordt het te chaotisch denk ik.
Wel een enorm toffe map, vooral als iedereen ook de character skins aanheeft van LOST.
Ik moest wel lachen toen we in die bunker aankwamen met die timer. In LOST heb je een computer waar je de nummers 4 8 15 16 23 42 (zomaar, uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk een van die skins gebruikt.
Jammer genoeg is de map iets te groot, en is er niet echt een doel, behalve dan de bunkers enz. vinden, maar die stellen niet heel erg veel voor.
Ja idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen we in die bunker aankwamen met die timer. In LOST heb je een computer waar je de nummers 4 8 15 16 23 42 (zomaar, uit mijn hoofd) moest invoeren en in Minecraft was het 1 knopje.
Leuk bedacht inderdaad, maar onmogelijk om het in Minecraft na te maken.
Het is alleen maar leuk als je daadwerkelijk LOST hebt gezien inderdaad, anders is 't echt te onduidelijk.
Hey, sorry ik heb je PM helemaal gemist man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef freak1 het volgende:
ik vind het al heel wat als ik uberhaupt rechten op drumpies server zou krijgen
playname = tofreak
haha xDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien kan je met zn 2 en 1 huey skin doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |