SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon![]()
Ik wil The hunger games mischien wel een keer hosten. Is daar een custom map ofzo voor te downloaden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef maurisioo het volgende:
Kan de volgende keer trouwens iemand anders zoiets hosten? Wil zelf ook wel een keer echt meespelen.(maar dan iets anders dan survival island)
![]()
Iemand moet gewoon een keer een groot eiland met heel weinig resources maken. Maar dat is mij teveel werk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik wil The hunger games mischien wel een keer hosten. Is daar een custom map ofzo voor te downloaden?![]()
![]()
No offence psv, maar de vorige keer was de server wel echt laggy. Maurice, kan je niet gewoon hosten en dan gewoon iemand anders laten organiseren + beheren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef zerokil het volgende:
Kan ook,
Maar ik ben benieuwd welke pc nou zo veel mensen aan kan
Behalve Maurisioo zijn Nasa PC![]()
niet zeuren met je tyfus spamquote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Dat zou wel kunnen. Maar organiseren vind ik opzich geen probleem. Alleen de hele tijd alles in de gaten houden en de map bewerken enz. is wel een gedoe.![]()
quote:pfff jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Mender het volgende:
Hoezo? 10 mensen moet toch prima te doen zijn op een Intel i5 (quadcore 2,6Ghz) + 16 Gb ram
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb een Dell studio 15 laptop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef zerokil het volgende:
Kan ook,
Maar ik ben benieuwd welke pc nou zo veel mensen aan kan
Behalve Maurisioo zijn Nasa PC![]()
![]()
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef Mender het volgende:
Ik zal eens kijken of ik The hunger games kan hosten voor de volgende keer dan![]()
![]()
Er zijn zat maps te downloaden toch?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Zoek maar eens een goede voor minstens 10 personen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Er zijn zat maps te downloaden toch?![]()
![]()
Ik heb ook weer leuk bruggetje gemaakt op prive server:
En waar is de tijd van deze bouwwerken
met een bedrock steen voor zijn deur
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Mooie screenshots.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
lol
Ik zit momenteel op de Specialattack.net server te bouwen aan een soort van kloostercomplex
voor degene die interesse hebben: Smp.specialattack.net
z:785![]()
hé, oude buur (in een of andere oude mapquote:)
Wij hadden nog die tunnel tussen onze huizen. xDquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Jump het volgende:
[..]
hé, oude buur (in een of andere oude map)
![]()
Die laatste foto met die bootjes, wat een lol hadden we toenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb trouwens nog zo'n hoop screenshots online staan op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraftOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry Mau dat ik er niet was, wou even op de bank gaan liggen wat resulteerde dat ik in slaap viel.
Andere keer ben ik er wel!If not now, then when.![]()
Was dit nou bij NietTeVolgen? Of toen ik het over nam van NTV?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Jump het volgende:
Ik heb trouwens nog zo'n hoop screenshots online staan op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraft![]()
![]()
Maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry Mau dat ik er niet was, wou even op de bank gaan liggen wat resulteerde dat ik in slaap viel.
Andere keer ben ik er wel!Ik mis echt wel die grote bouwwerken wat nog gewoon ouderwets zonders mods werd gedaan. Bijvoorbeeld het Parijs van Drebbelman of die diepe toren van FBtoch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Jump het volgende:
Ik heb trouwens nog zo'n hoop screenshots online staan op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraft![]()
![]()
NTV denk ik, niet helemaal meer zeker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Was dit nou bij NietTeVolgen? Of toen ik het over nam van NTV?Ik speel nog liever zonder mods, is toffer. Alhoewel ik /give af en toe wel eens misquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik mis echt wel die grote bouwwerken wat nog gewoon ouderwets zonders mods werd gedaan. Bijvoorbeeld het Parijs van Drebbelman of die diepe toren van FBtoch.
Ik zie drie servers in de OP nu, welke is zo ongeveer qua sfeer/bouw/jeweetwel gelijk aan die van "vroeger"?Die van Drumpie ziet er ongeveer zelfde uit aan de beschrijving te zien.
Ik speel nu op privé server van iemand anders, maar ik denk dat ik zes keer zoveel speel daar als nummer twee op de serverEn ik wil wel terug eens spelen op een server waar 's avonds meer dan 1 persoon zit
je sprint als je forward 2 keer snel aantiktquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:44 schreef maurisioo het volgende:
http://www.minecraftforum.net/news/192-an-interview-with-jeb/
Wat uitleg over features in 1.8.
waarom niet gewoon rennen![]()
ik verwacht dat ik vanaf dat sprinten sprinten in het spel zit, heeel veel keer dood zal gaan bij het bouwen van hoge kathedralen/kastelen![]()
![]()
Dan zit je bij mij goed, tenminste merendeel van dit topic zit er en met 1.8 verwacht ik er meer. Normaal 8-12 mensen online, alleen het is nu rustig omdat het bouwen geen zin heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:52 schreef Jump het volgende:
Ik zie drie servers in de OP nu, welke is zo ongeveer qua sfeer/bouw/jeweetwel gelijk aan die van "vroeger"?Die van Drumpie ziet er ongeveer zelfde uit aan de beschrijving te zien.
Ik speel nu op privé server van iemand anders, maar ik denk dat ik zes keer zoveel speel daar als nummer twee op de serverEn ik wil wel terug eens spelen op een server waar 's avonds meer dan 1 persoon zit
En volgens mij zijn die andere servers offline.If not now, then when.![]()
Eindelijk! De Lost map gevonden.
http://www.planetminecraf(...)-testers-needed-now/
[ Bericht 34% gewijzigd door maurisioo op 23-08-2011 10:35:25 ]![]()
zeg, vreet dat nu resources dat hosten?
ik heb nog een servertje staan (12 core 64 gb geheugen) die uit zijn neus staat te eten.. alleen de bandbreedte is niet denderend (adsl)en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.![]()
?quote:MCF: There have been many questions regarding the future of Survival as it exists currently - will it exist in any form after 1.8quote:Jeb: I don't think so.![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
64gb ram, whyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef freak1 het volgende:
zeg, vreet dat nu resources dat hosten?
ik heb nog een servertje staan (12 core 64 gb geheugen) die uit zijn neus staat te eten.. alleen de bandbreedte is niet denderend (adsl)![]()
![]()
dit begint steeds meer op World of Warcraft te lijken vind ik..
Netzoals met die dungeons, Npc's, en zo zijn er nog een paar dingen.
Geen goede ontwikkeling vind ikWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Het beste zou natuurlijk zijn dat je ALLES kunt costumisen, de mode die je speelt, of je wel of niet honger wilt, of je juist wel of geen XP bar krijgt ect.![]()
eensch..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef gogosweden het volgende:
dit begint steeds meer op World of Warcraft te lijken vind ik..
Netzoals met die dungeons, Npc's, en zo zijn er nog een paar dingen.
Geen goede ontwikkeling vind ik
maar sinds die adventure update aangekondigd werd was ik er al bang voor dat het meer naar een RPG achtig spel ging dan dat ze het sandbox achtig hielden.. (en dat dus de survival die we nu kennen zo goed als verdwijnt![]()
Haha Fok pizza, ideetje van Dostya?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: