Was dit nou bij NietTeVolgen? Of toen ik het over nam van NTV?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Jump het volgende:
Ik heb trouwens nog zo'n hoop screenshots online staan op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraft
Maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry Mau dat ik er niet was, wou even op de bank gaan liggen wat resulteerde dat ik in slaap viel.
Andere keer ben ik er wel!
Ik mis echt wel die grote bouwwerken wat nog gewoon ouderwets zonders mods werd gedaan. Bijvoorbeeld het Parijs van Drebbelman of die diepe toren van FBtoch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Jump het volgende:
Ik heb trouwens nog zo'n hoop screenshots online staan op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraft
NTV denk ik, niet helemaal meer zeker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Was dit nou bij NietTeVolgen? Of toen ik het over nam van NTV?
Ik speel nog liever zonder mods, is toffer. Alhoewel ik /give af en toe wel eens misquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik mis echt wel die grote bouwwerken wat nog gewoon ouderwets zonders mods werd gedaan. Bijvoorbeeld het Parijs van Drebbelman of die diepe toren van FBtoch.
je sprint als je forward 2 keer snel aantiktquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:44 schreef maurisioo het volgende:
http://www.minecraftforum.net/news/192-an-interview-with-jeb/
Wat uitleg over features in 1.8.
Dan zit je bij mij goed, tenminste merendeel van dit topic zit er en met 1.8 verwacht ik er meer. Normaal 8-12 mensen online, alleen het is nu rustig omdat het bouwen geen zin heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:52 schreef Jump het volgende:
Ik zie drie servers in de OP nu, welke is zo ongeveer qua sfeer/bouw/jeweetwel gelijk aan die van "vroeger"?Die van Drumpie ziet er ongeveer zelfde uit aan de beschrijving te zien.
Ik speel nu op privé server van iemand anders, maar ik denk dat ik zes keer zoveel speel daar als nummer twee op de serverEn ik wil wel terug eens spelen op een server waar 's avonds meer dan 1 persoon zit
?quote:MCF: There have been many questions regarding the future of Survival as it exists currently - will it exist in any form after 1.8
quote:Jeb: I don't think so.
64gb ram, whyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef freak1 het volgende:
zeg, vreet dat nu resources dat hosten?
ik heb nog een servertje staan (12 core 64 gb geheugen) die uit zijn neus staat te eten.. alleen de bandbreedte is niet denderend (adsl)
eensch..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef gogosweden het volgende:
dit begint steeds meer op World of Warcraft te lijken vind ik..
Netzoals met die dungeons, Npc's, en zo zijn er nog een paar dingen.
Geen goede ontwikkeling vind ik
Haha Fok pizza, ideetje van Dostya?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Jump het volgende:
Ik heb ook weer leuk bruggetje gemaakt op prive server:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar is de tijd van deze bouwwerken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met een bedrock steen voor zijn deur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met weapons stacks die onbeperkt worden aangevuld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom resetten we nu drumpies survival niet al ff?
Doen we gewoon pvp tot aan 1.8
Of een team vs team tot 25ste
Prima...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom resetten we nu drumpies survival niet al ff?
Doen we gewoon pvp tot aan 1.8
Of een team vs team tot 25ste
...Plan!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:01 schreef zerokil het volgende:
team vs team tot 25ste!!!!!!!!!!!!!
Drumpie sla uw slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |