Er is nog geen basis, er is nog niks. Je weet niet eens tot hoever je mag. Heb nog geduld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Frietkraam het volgende:
leden van blauw kunnen mij DMen voor locatie van de basis als de server weer online is. mogen we tussendoor al starten of beginnen we pas echt om 18:00?
quote:Team Rood:
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Je zag die screen toch van Ear, dat is de spawn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoop dat het beetje een speciale map is. Niet een standaard mapgen.
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
Duploh
Earcheese
Maurisioo
MenderV
Sosua
Psvunited
Bobbernaut
Team Blauw:
Dranniej
HendrikdeJager
Flodder450
rockxas1
Sitethief
Dnbrainwash
Looniar
TomVNL
Er is niet veel te zien denk ik zo, mensen gaan zich goed verstoppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe niet mee, Zou het wel graag willen zien als het mogelijk is natuurlijk?
Waarom doe je niet mee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef MineraalWater het volgende:
Ik doe niet mee, Zou het wel graag willen zien als het mogelijk is natuurlijk?
Jep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef zerokil het volgende:
Oke drumpie, tot welke cords mogen we zitten?
-2000 / +2000?
Omdat hij uit staat..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
waarom kan ik niet op de server komen?
Nee hoeft niet, maar voor 18:00 zal die niet klaar zijn iig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef TJV het volgende:
Oh fuck moet ik dan om 18.00 uur aanwezig zijn? Wordt niets.
Het is geen spel zoals arena he... je moet samen met je team een kasteel bouwen, resources zoeken, vijandig team rapen, spullen jatten, killen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat ik het meestal al zo snel beu ben dat ik na één potje al stop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |