ICC zit in Nederland, alle internationale oorlogsmisdadigers gaan hier heenquote:
Lol alles er op? waar haal je dit vandaan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL FMC the Netherlands
KLPD, PLD, BOT, DSI, AT en KCT stand-by PRIO 1: ICC is requesting Saif al Islam to be handed over to The Hague #wijzijnerklaarvoor
1 minute ago
Van een geheime bronquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Lol alles er op? waar haal je dit vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Her verzoek van het ICC zal wel correct zijn. De rest moet je met een flinke schep zout nemen."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daar klopt dus ook geen reet van. De poster van die tweet liet zich even gaan denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:31 schreef m.k het volgende:
Zullen vast een paar knappe eenheden opgezet worden maar als alles er op gaat lijkt mij chaos
FMCNL FMC the Netherlandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:37 schreef m.k het volgende:
Hij heeft al een nieuwe tweet met wat minder eenheden
quote:
quote:
Ik zie het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben je al aan het volgen.
Nu toch maar slapen
Ah, de aflossing. Kan ik tenminste zo gaan maffen.quote:
Als we thuis zijn ga ik ook nog even 2 uurtjes plat denk ik...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de aflossing. Kan ik tenminste zo gaan maffen.
Mietje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Lekker aan de bruistabletten..
[ afbeelding ]
Ik neem nog even een glas Snow Grouse en dan ga ik maffen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als we thuis zijn ga ik ook nog even 2 uurtjes plat denk ik...
Maar ga jij lekker slapen!
Tuurlijk. Glas whisky naar binnen gooien.quote:
Of zoals mijn pa vertelde hoe ze het in het Sovjet leger deden: zo'n lekkere theemok wodka naar binnen doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Glas whisky naar binnen gooien.
Jouw pa is een rooie!?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of zoals mijn pa vertelde hoe ze het in het Sovjet leger deden: zo'n lekkere theemok wodka naar binnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw pa is een rooie!?Nouja, uit Kiev komt ie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gediend in het leger bij de spetsnaz het muziekkorps en tijdje later met mijn ma gevlucht naar Nederland..
Tof, dan wil ik graag van hem het recept voor een goede zelfgestookte vodka en van je ma een goed recept voor een hartige blini.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, uit Kiev komt ie.
Gediend in het leger bij de spetsnaz het muziekkorps en tijdje later met mijn ma gevlucht naar Nederland..
Ik zou denken dat jij een voorstander van Javaanse Jongens of Kretek zou zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef Thaboel het volgende:
Steek gewoon een zware van nelle in je vreetsleuf en niet zeuren
Bestaat dat nogquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij een voorstander van Javaanse Jongens of Kretek zou zijn.
Beiden bestaan nog.quote:
Ik denk dat ik je wel aan het tweede kan helpenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof, dan wil ik graag van hem het recept voor een goede zelfgestookte vodka en van je ma een goed recept voor een hartige blini.
Geen recept van vodka?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel aan het tweede kan helpen..
Alle 2 is hier wel standaart in huis :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij een voorstander van Javaanse Jongens of Kretek zou zijn.
Minder zuipen!quote:
Was vannacht erg laat (vroeg) geworden. Lekker chillen bij strandtent van m'n tante.quote:
1) Klinkt goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was vannacht erg laat (vroeg) geworden. Lekker chillen bij strandtent van m'n tante.
Straks een CT-scan laten maken.
Als ik dat wilde was dat ook mogelijk geweest.quote:
Niks voor mij dus. Ik ben geen baas. Ik ben een Chef.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef Rave_NL het volgende:
Vast wel, dropje.
Enfin, de inschrijving voor het grote Fok! Maffiaspel sluit bijna! Voor de eckte bazen.
ER, geef eens antwoord. Rave heeft je nodig. ;Pquote:
Wat is er Rave?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ER, geef eens antwoord. Rave heeft je nodig. ;P
Hier is het ook weer lachen, gieren, brullen. Vanochtend bijna een kwartier in de file gestaan om op de kazerne te komen. De geniën hadden de halve parkeerplaats afgesloten waardoor iedereen op de inmens grote kazerne zelf moest parkeren..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:57 schreef demspec het volgende:
Vandaag weer begonnen na het verlof. Nou blijkt hier ergens een kabel kapotgetrokken te zijn, dus op de hele kazerne geen tv en internet. Lekker als boordplaatser.
Doe wel mee als ik weer aan het werk ben, volg het al een aantal delen. Nu slap hangen tijdens het verlof.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef Rave_NL het volgende:
Vast wel, dropje.
Enfin, de inschrijving voor het grote Fok! Maffiaspel sluit bijna! Voor de eckte bazen.
Geen rare dingen lopen doen ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef m.k het volgende:
Nou bij de intersport is het ook een en al kwaliteit, twee dagen oude korte broek lazert nu al uit elkaar
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen rare dingen lopen doen ?
Als je het een deeltje volgt wordt het wel duidelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef Thaboel het volgende:
@rave nope. Nooit op getest ook. Geef er op een internetforum ook te weinig om. Schoolwerk enzo wordt wel goedt na gekendt
En dat maffia ding ga ik wel volgen lijkdt me wel lachen maar snap nog weinig van die hints en hoe dat allemaal werkdt
Wordt vanzelf duidelijk als je meedoet!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef Thaboel het volgende:
@rave nope. Nooit op getest ook. Geef er op een internetforum ook te weinig om. Schoolwerk enzo wordt wel goedt na gekendt
En dat maffia ding ga ik wel volgen lijkdt me wel lachen maar snap nog weinig van die hints en hoe dat allemaal werkdt
Ik ga deze volgen en doe dan de volgende meequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wordt vanzelf duidelijk als je meedoet!
De hints vwb de posthistorie van de def klanten zullen wel duidelijk zijn...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wordt vanzelf duidelijk als je meedoet!
Wanneer de uitslag?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
CT scan gehad.
Wel een lekker gevoel als ze die contrast-vloeistof in de aderen spuiten. Krijg je een warm gevoel van over je gehele lichaam.
Over enkele dagen.quote:
Ik heb iets gemist. Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over enkele dagen.
Maar ik moet vrijdag nog een longfunctie-test doen, en volgende week een broncho-scopie![]()
(dat laatste is geen fijn onderzoek)
http://www.mst.nl/longgeneeskunde/onderzoeken/bronchoscopie/
Niet veel. De longarts wil gewoon uitsluitsel dat dat bacterie welke ik in me heb niet wéér actief is geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist. Wat is er aan de hand?
U bedoelt hier geniën in de context van bruggenbouwers/slopers? Ik zal die chaos volgende week wel even komen aanschouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hier is het ook weer lachen, gieren, brullen. Vanochtend bijna een kwartier in de file gestaan om op de kazerne te komen. De geniën hadden de halve parkeerplaats afgesloten waardoor iedereen op de inmens grote kazerne zelf moest parkeren..
Hm, nog steeds wel balen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet veel. De longarts wil gewoon uitsluitsel dat dat bacterie welke ik in me heb niet wéér actief is geworden.
Dezequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, nog steeds wel balen.
Welke geweldige bacterie heeft jou als z'n huis gekozen?
Hm, klinkt als een rottige kutbacteriequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mycobacterium_avium
Verder wel alles goed..quote:which can occur in the later stages of AIDS
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, klinkt als een rottige kutbacterie
[..]
Verder wel alles goed..?
quote:It can also affect people who do not have AIDS
Jaja.. ik wou even grappig zijn, hoewel AIDS natuurlijk compleet niet grappig is dat dat even duidelijk isquote:
genieën...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef demspec het volgende:
[..]
U bedoelt hier geniën in de context van bruggenbouwers/slopers? Ik zal die chaos volgende week wel even komen aanschouwen.
Nope, bij mij ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
genieën...
Waarom verneukt mijn HTC die dubbele punt boven de E? Of is het woord "genieen" bij jullie wel goed te lezen?
Bij het posten via de browser verneukt HTC bijna alle letters met speciale accenten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
genieën...
Waarom verneukt mijn HTC die dubbele punt boven de E? Of is het woord "genieen" bij jullie wel goed te lezen?
Nee, in de zin van de lichtpuntjes van het MBK.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef demspec het volgende:
[..]
U bedoelt hier geniën in de context van bruggenbouwers/slopers? Ik zal die chaos volgende week wel even komen aanschouwen.
Ik krijg dat ding op m'n blackberry ook niet voor elkaar. Heb uit de originele post moeten copy/pastenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
genieën...
Bij blackberry: 'e' indrukken en met je trackpad/trackball omhoogquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik krijg dat ding op m'n blackberry ook niet voor elkaar. Heb uit de originele post moeten copy/pasten
Dat ligt ook meer voor de hand.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, in de zin van de lichtpuntjes van het MBK.
Lees ff stukje terug, word het helemaal uitgelegdquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef Pumatje het volgende:
Ik ken het hele mafia spel nog niet joh... wat is dat eigelijk precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |