ICC zit in Nederland, alle internationale oorlogsmisdadigers gaan hier heenquote:
Lol alles er op? waar haal je dit vandaan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL FMC the Netherlands
KLPD, PLD, BOT, DSI, AT en KCT stand-by PRIO 1: ICC is requesting Saif al Islam to be handed over to The Hague #wijzijnerklaarvoor
1 minute ago
Van een geheime bronquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Lol alles er op? waar haal je dit vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Her verzoek van het ICC zal wel correct zijn. De rest moet je met een flinke schep zout nemen."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daar klopt dus ook geen reet van. De poster van die tweet liet zich even gaan denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:31 schreef m.k het volgende:
Zullen vast een paar knappe eenheden opgezet worden maar als alles er op gaat lijkt mij chaos
FMCNL FMC the Netherlandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:37 schreef m.k het volgende:
Hij heeft al een nieuwe tweet met wat minder eenheden
quote:
quote:
Ik zie het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben je al aan het volgen.
Nu toch maar slapen
Ah, de aflossing. Kan ik tenminste zo gaan maffen.quote:
Als we thuis zijn ga ik ook nog even 2 uurtjes plat denk ik...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de aflossing. Kan ik tenminste zo gaan maffen.
Mietje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Lekker aan de bruistabletten..
[ afbeelding ]
Ik neem nog even een glas Snow Grouse en dan ga ik maffen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als we thuis zijn ga ik ook nog even 2 uurtjes plat denk ik...
Maar ga jij lekker slapen!
Tuurlijk. Glas whisky naar binnen gooien.quote:
Of zoals mijn pa vertelde hoe ze het in het Sovjet leger deden: zo'n lekkere theemok wodka naar binnen doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Glas whisky naar binnen gooien.
Jouw pa is een rooie!?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of zoals mijn pa vertelde hoe ze het in het Sovjet leger deden: zo'n lekkere theemok wodka naar binnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw pa is een rooie!?Nouja, uit Kiev komt ie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gediend in het leger bij de spetsnaz het muziekkorps en tijdje later met mijn ma gevlucht naar Nederland..
Tof, dan wil ik graag van hem het recept voor een goede zelfgestookte vodka en van je ma een goed recept voor een hartige blini.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, uit Kiev komt ie.
Gediend in het leger bij de spetsnaz het muziekkorps en tijdje later met mijn ma gevlucht naar Nederland..
Ik zou denken dat jij een voorstander van Javaanse Jongens of Kretek zou zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef Thaboel het volgende:
Steek gewoon een zware van nelle in je vreetsleuf en niet zeuren
Bestaat dat nogquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij een voorstander van Javaanse Jongens of Kretek zou zijn.
Beiden bestaan nog.quote:
Ik denk dat ik je wel aan het tweede kan helpenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof, dan wil ik graag van hem het recept voor een goede zelfgestookte vodka en van je ma een goed recept voor een hartige blini.
Geen recept van vodka?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel aan het tweede kan helpen..
Alle 2 is hier wel standaart in huis :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij een voorstander van Javaanse Jongens of Kretek zou zijn.
Minder zuipen!quote:
Was vannacht erg laat (vroeg) geworden. Lekker chillen bij strandtent van m'n tante.quote:
1) Klinkt goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was vannacht erg laat (vroeg) geworden. Lekker chillen bij strandtent van m'n tante.
Straks een CT-scan laten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |