GZquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:20 schreef Razor21 het volgende:
Toch nog een meevallertje...mijn miskoop 123vissen voor 25 euro net verkocht.
Nice ! (welke plugin gebruik je omdat de ad daar te krijgen?)quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:15 schreef Razor21 het volgende:
Heb even mijn Adsense getuned. Net als bij DDKIN nu een banner onder mijn menu geplaatst. En op mijn huidige weblog de layout weer teruggezet naar de vorige.
[ afbeelding ]
Handmatig de adsense code plak ik in een bepaald bestand tussen bestaande codes. Geruik de Arrras Theme.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:18 schreef benx het volgende:
[..]
Nice ! (welke plugin gebruik je omdat de ad daar te krijgen?)
Is er toevallig ook eent tool die beschikbare alternatieven zoekt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:39 schreef benx het volgende:
Goede tool hier trouwens als je een lijst keywords op domein wil checken:
www.godaddy.com/domains/searchbulk.aspx
Als het goed is doet deze dat, anders begrijp ik je verkeerdquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Is er toevallig ook eent tool die beschikbare alternatieven zoekt?
Jazeker domainsbot.com (kun je ook filters instelen):quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Is er toevallig ook eent tool die beschikbare alternatieven zoekt?
Een misklik denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:53 schreef Razor21 het volgende:
LOL die menu ad levert nu al zijn vruchten af net als mijn spelletjes site (pas 5 uur online) zit nu op bijna 3 euro:
[ afbeelding ]
Al diverse malen geklikt op die bovenste banner en een aantal keer via mijn spelletjes site.
LOL volgens mij zag ik die kriminelen vorige week nog op sitedeals staan. Die pratenoversex.nl is wel goed volgens mij. Waarom mail je bijv. de Viva niet....? Wellicht iets voor dat forum.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:06 schreef Kerol het volgende:
Iemand interesse in pratenoversex.nl en/of kriminelen.nl ?
Die vraag krijg ik vaker.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:11 schreef Kerol het volgende:
Haha klopt heb kriminelen daar ook vandaan stiekem. Pratenoversex.nl heb ik wel zelf bedacht. Razor, kun je mij vertellen hoeveel ik aan de Viva kan vragen dan? Ben nog geen pro![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | Geachte Heer/Mevrouw, Wij zijn in het bezit van de domeinnaam : www.villavakantiehuizen.nl Na enig onderzoek op deze twee keywords : villa / vakantiehuizen zijn wij erachter gekomen dat er behoorlijk veel opgezocht word per maand in Nederland. Volgens de Keywordtool van Google Adwords gaat het om de volgende aantallen: Beide woorden : 74.000 Vakantiehuizen : 673.000 (lokaal) / 201.000 (exact) Villa : 1.000.000 (lokaal) / 450.000 (exact) Het komt hierop neer dat er op maandbasis ruim 1 miljoen zoekopdrachten worden gedaan, waaronder een behoorlijk aantal (nieuwe) potentiële klanten. Momenteel zijn wij ons aan het oriënteren op deze markt van villa vakantiehuizen, echter na wat onderzoek zijn wij tot de conclusie dat er behoorlijk veel concurrentie is op deze markt. Wij zijn nu in dubio om hier een goed lopende website van te maken of de domeinnaam te koop aan te bieden aan een bedrijf die momenteel in deze branche werkzaam is. Wij willen u de kans geven om deze naam over te nemen en er zelf iets moois van maken of de domeinnaam als domein Alias aan u bestaande websites te koppelen. Indien u interesse zou hebben in deze naam vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, |
Ik denk dat viva nog wel hoger kanquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:31 schreef Kerol het volgende:
Super nice Razor! Thanks
Maar zijn die stats een beetje oke? Niet zoveel verstand van AdwordsGa me daar ook maar in verdiepen.
Voor iets als Viva wil ik toch snel richting de ¤100,- gaan? Of zit ik dan een beetje te hoog?
Kijk even op mijn weblog (linkerkant) wat ik heb ontvangen voor sommige (bout)namen dit ter indicatie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:31 schreef Kerol het volgende:
Super nice Razor! Thanks
Maar zijn die stats een beetje oke? Niet zoveel verstand van AdwordsGa me daar ook maar in verdiepen.
Voor iets als Viva wil ik toch snel richting de ¤100,- gaan? Of zit ik dan een beetje te hoog?
Dat denken mensen vaak.quote:
Mooie naam!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef benx het volgende:
Zojuist www.rentelozelening.net kunnen kopen, hoop dat het geen geldverspilling is
Ty, ga ik morgen maar is wat websites / banken mailen. Hoop dat ze interesse hebben in een .netquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mooie naam!
Maak er een niche site van of mail banken etc met die mail van mij (pas hem aan):
[ afbeelding ]
Over http://nieuwsbundel.nl/, waarom fix je niet even dat je kan verbergen/sorteren zonder te registreren?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:06 schreef dirkjo het volgende:
Bezig met wat wijzigingen aan de website wat betreft google. Ik krijg nu zowat al mijn verkeer vanuit twitter omdat google wat moeite heeft met m'n website.
Grootste probleem is dat er om de 5/10 minuten nieuwe content op de homepage van de site staat. Zit er nu aan te denken om voor elk bericht een pagina te maken, puur voor google.
Mijn jquery/javascript kennis is op het moment nog niet ontzettend hoog. Zou hooguit de pagina 'instellingen' vrij kunnen geven voor iedereen, maar in dat geval moet ik een flink stuk van de code aanpassen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Over http://nieuwsbundel.nl/, waarom fix je niet even dat je kan verbergen/sorteren zonder te registreren?
Zoek even op jqueryui widgets
2 kliks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:46 schreef JortK het volgende:
Iedereen een beetje een goed weekend gehad qua inkomsten?
Dankzij Decibel Outdoor zijn m'n inkomsten eindelijk weer eens flink gestegen. 's Maandags wordt het meestal nog beter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:46 schreef JortK het volgende:
Iedereen een beetje een goed weekend gehad qua inkomsten?
Slapen doe je maar als je dood bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn jquery/javascript kennis is op het moment nog niet ontzettend hoog. Zou hooguit de pagina 'instellingen' vrij kunnen geven voor iedereen, maar in dat geval moet ik een flink stuk van de code aanpassen.
Heb al keer lopen kijken naar een manier om het via jquery te verplaatsen/verbergen, maar hielp niet veel.
Ik zal eens kijken naar wat je benoemd
Heb iets gevonden, ben er nu mee aan het experimenteren. Grote kans dat het morgen of overmorgen al in de site zit. Nu eerst tijd voor m'n nachtrust![]()
Ik zal je eens helpenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Dankzij Decibel Outdoor zijn m'n inkomsten eindelijk weer eens flink gestegen. 's Maandags wordt het meestal nog beter.
Thx, ff lezen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:53 schreef Razor21 het volgende:
Hier wat meer info over exacte woorden / breed zoeken in Adwords (mocht je een domein willen kopen)
http://adwords.google.com(...)nl&answer=6100#broad
Duidelijk verhaal.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:30 schreef ursel het volgende:
Allemaal leuk al die discussies hier, maar wordt er door jullie wel weer in meegenomen.![]()
En dat terwijl ik eigenlijk geen tijd heb.![]()
Nu weer www.weeknummer-kalender.nl geregistreerd. gaat ook simpele site worden. Kijken wat het doet.![]()
Wat voor iets zou je daar op willen zetten ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:30 schreef ursel het volgende:
Allemaal leuk al die discussies hier, maar wordt er door jullie wel weer in meegenomen.![]()
En dat terwijl ik eigenlijk geen tijd heb.![]()
Nu weer www.weeknummer-kalender.nl geregistreerd. gaat ook simpele site worden. Kijken wat het doet.![]()
Je spelletjes website is pas nieuw en nu al inkomsten? Wtfquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:51 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren ruim 4 euro (met mijn nieuwe website spelletjesspelletjes) en nadat ik een banner op miljonairblog heb geplaatst onder mijn menu.
quote:Nee want je bent een concurrent en dat stel ik niet op prijs.
Hou er maar mee op voor dat je er te veel tijd aan verliest
Ik heb alle domainen in de *** sector en ik zal je overal wegdrukken
waar ik je zie.
lol? welke sitequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef JortK het volgende:
Geweldig, mail gestuurd voor een linkruil:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Zo'n reactie zou er voor mij juist voor zorgen dat ik mijn site beter zou maken dan zijn sitequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Post je pics op imgur wil je, je afbeeldingen verdwijnen nog al snel te laatste tijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic (LOL):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed bezig ouwequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic (LOL):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Darn, echt goed bezig, echte baas jijquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic (LOL):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
???quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
wat een loser zeg. Jij stelt een vraag en dan krijg je zo'n reactie terug.
Volgens mij voelt hij zich bedreigd. Ik zou er alles aan doen om zijn sites kapot te maken
dat ging over een mail die JORTK had gestuurd en een boze reactie terug kreeg. kijk op de vorige pagina van dit topicquote:
Lachenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:56 schreef Razor21 het volgende:
Nog 98 niche websites te gaan![]()
[ afbeelding ]
imgur!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef JortK het volgende:
Razor host die plaatjes eens ergens anders!
Google Adsense & dergelijke: Deel 26: Nog steeds niet rijk genoegquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef Razor21 het volgende:
Ok zal ik doen. Vreemd dat ze blijkbaar verdwijnen ik zie ze nog wel.
Welk plaatje moet ik opnieuw doen?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Google Adsense & dergelijke: Deel 26: Nog steeds niet rijk genoeg
Mijn minecraft360.com was er in een keer opquote:
Die had je gewoon bij een NL aanbieder gekocht? Zoals Hostnet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef benx het volgende:
[..]
Mijn minecraft360.com was er in een keer op
De criteria voor GreatDomains zijn erg streng. Als het zo makkelijk was om even een domeintje in die veiling te krijgen dan werden er elke week 100.000 domeinen geveild. Domeinen verkopen voor serieuze bedragen is goed weten waarom een domein kansrijk is en verder is het vooral een kwestie van geduld, heel veel geduld. Even snel binnenlopen is er al jaren niet meer bij. Wat helpt is heel veel lezen, ontdekken wat wel verkoopt en wat niet. De kans dat je binnenloopt met handregs is tegenwoordig vrijwel nul. Je kan wel eens een lucky shot hebben, maar structureel zal het niet worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef Razor21 het volgende:
Sedo kan van mij echt kapot! Van de ruim 40 domeinnamen die ik aanbied komt er niet één in aanmerking voor een great domain auction!
...
Op Sedo ja, maar ik heb 'm in de GreatDomains auction niet zien staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef benx het volgende:
[..]
Mijn minecraft360.com was er in een keer op
Oops vergat ik even zal er op letten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tering. Hoe lastig is het om een plaatje te posten. NIET bij die site? Hij werkt WEER niet.
Net zo lastig als een domein verkopen met de juiste top-level.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tering. Hoe lastig is het om een plaatje te posten. NIET bij die site? Hij werkt WEER niet.
Ik heb hem erin toegevoegd. Het heeft veel zweet en frustratie gekost, maar dan heb je ook wat. Ga de functie om in te klappen nog even bekijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je dood bent.
http://jqueryui.com/demos/sortable/#portlets
Nog maar een proberen of ik kan slapen
Ziet er naar uit dat het werkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb hem erin toegevoegd. Het heeft veel zweet en frustratie gekost, maar dan heb je ook wat. Ga de functie om in te klappen nog even bekijken.
Voor zover ik nu weet werkt het, maar ik draai hier linux met alleen chrome dus zouden jullie zo lief () willen zijn om even te kijken of het werkt bij jullie?
De blokken kun je verslepen naar een andere plek, als je vervolgens terug komt op de site moeten ze nog steeds op diezelfde manier staan.
Ik heb Firefox gebruikt en het werkt wel, alleen is de linker ad niet volledig te zien. Het bovenste gedeelte van die ad is niet helemaal te zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb hem erin toegevoegd. Het heeft veel zweet en frustratie gekost, maar dan heb je ook wat. Ga de functie om in te klappen nog even bekijken.
Voor zover ik nu weet werkt het, maar ik draai hier linux met alleen chrome dus zouden jullie zo lief () willen zijn om even te kijken of het werkt bij jullie?
De blokken kun je verslepen naar een andere plek, als je vervolgens terug komt op de site moeten ze nog steeds op diezelfde manier staan.
De positie van die zal ik nog even aanpassenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik heb Firefox gebruikt en het werkt wel, alleen is de linker ad niet volledig te zien. Het bovenste gedeelte van die ad is niet helemaal te zien
Met een teksteditor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, met wat maken jullie die sites?
Wordpressquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klopt, gebruiksvriendelijkheid vind ik op dit moment belangrijker dan veel geld verdienen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zal je eens helpen
Jij hebt ze wel heel erg verborgen staan. Leuk voor de bezoekers, maar als je er niet naar op zoek gaat kijk je er eigenlijk automatisch overheen...
Heb een aantal wordpress-sites, maar ook wat zelfgemaakte websites (PHP).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kladblok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je krijgt per maand uitbetaald, als je het minimum van 70 euro hebt bereikt. Uitbetalen gaat gewoon via bankoverschrijving.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En wat verdienen jullie nou gemiddeld per maand? Hoe werken de overschrijvingen etc. Gaat het per week of per maand of hoe zit dat allemaal?
quote:Eerste verstandige ding wat ik jou heb zien typen want van *** heb je
ook al geen verstand
Hoe bedoel je mini-sites?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Je krijgt per maand uitbetaald, als je het minimum van 70 euro hebt bereikt. Uitbetalen gaat gewoon via bankoverschrijving.
Ik verdien gemiddeld een paar euro per maand. Heb de afgelopen tijd wat websites omgezet naar Wordpress om zo de lay-out wat beter te maken, maar dat heeft niet echt z'n vruchten afgeworpen.
Het grootste probleem wat ik eigenlijk heb is dat ik per site een uur per dag bezig zou moeten zijn om nieuwe content erop te zetten, maar daar heb ik geen tijd voor met een fulltime baan.
Het ultieme zou natuurlijk zijn om een aantal mini-sites te maken, waar je eigenlijk geen omkijken naar hebt, dus waar Razor21 momenteel mee bezig is. En dan hopen dat je per site een euro of meer per dag verdient.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef JortK het volgende:
Cool. Die dude van gister teruggemaild of die ze medicijnen had genomen. Krijg ik dit terug:
[..]
Kan iemand me misschien vertellen of je met Wordpress mappermissies kunt wijzigen via de webbrowser interface, of dat hiervoor echt FTP benodigd is?quote:
quote:The thumbnails cache directory (/home/XXXXXXX/domains/XXXXXX.com/public_html/wp-content/themes/arras/library/cache) is not writable. You will need to set the directory's permissions 755 or 777 for the thumbnails to work.
Je moet daarvoor hier zijn: [Wordpress] Algemeen topic deel 3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:01 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Kan iemand me misschien vertellen of je met Wordpress mappermissies kunt wijzigen via de webbrowser interface, of dat hiervoor echt FTP benodigd is?
Ik krijg namelijk een permissie foutmelding nadat de Arras template geinstalleerd & geactiveerd is en zou dit graag via de Wordpress webinterface oplossen.
[..]
Perfect, thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet daarvoor hier zijn: [Wordpress] Algemeen topic deel 3
Durf ik zo niet te zeggen denk wel dat je FTP nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:01 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Kan iemand me misschien vertellen of je met Wordpress mappermissies kunt wijzigen via de webbrowser interface, of dat hiervoor echt FTP benodigd is?
Ik krijg namelijk een permissie foutmelding nadat de Arras template geinstalleerd & geactiveerd is en zou dit graag via de Wordpress webinterface oplossen.
[..]
Dan moet jij ook wel met je antwoord naar dat topic toequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Durf ik zo niet te zeggen denk wel dat je FTP nodig hebt.
Met die permissies loop ik elke keer weer te kutten.
Boventaande komt mij ook bekend voor. Heb op de mappen : library/cache gewoon alle rechten gezet (777) veilig of niet , maar het werkt.
Wat een geklooi.
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef JoshuaL het volgende:
Waarom ben ik nou zo slecht in het vinden van goede niches? Heb 1 site die het goed doet, de andere doen het helemaal niet goed.
Slapend rijk worden zit er voor mij dus niet in.
Slapend rijk worden met self-generated content gaat hem sowieso niet worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef JoshuaL het volgende:
Waarom ben ik nou zo slecht in het vinden van goede niches? Heb 1 site die het goed doet, de andere doen het helemaal niet goed.
Slapend rijk worden zit er voor mij dus niet in.
120+ euro in 1,5 maanden tijd met "content" dat zichzelf ververst vind ik anders een goed beginquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Slapend rijk worden met self-generated content gaat hem sowieso niet worden.
Link ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
Vorige week ook maar een domein geregistreerd waarvan ik de indruk heb dat het nog wel eens groot kan worden dit jaar(maar ja, dat denkt vast iedereen
) Eergisteren maar een site even snel opgezet met Wordpress en ik zie dat ik nu al op de tweede plaats sta in de Google zoekresultaten op beide termen
Gauw maar eens wat meer content op mijn site zetten
Ik weet niet of ik het al durf te postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het al durf te postenHet is nog maar in ontwikkeling, er moet nog heel wat aan de lay-out gedaan worden.
Zit potentie in! Nu nog niet zo maar met dat tablets populairder gaan komen. Alleen die Engelstalige slogan zou ik in het Nederlands doen. En maar 1 sidebar vol gooien met ads. En natuurlijk veel games toevoegen met veel pics (traffic van google images) en een zelfgeschreven uitleg of reviewachtig ding. Kan makkelijk een vijftal euro per dag verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dacht ik ook inderdaad. Ik was al blij dat ik Wordpress fatsoenlijk aan de gang kreegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Zit potentie in! Nu nog niet zo maar met dat tablets populairder gaan komen. Alleen die Engelstalige slogan zou ik in het Nederlands doen. En maar 1 sidebar vol gooien met ads. En natuurlijk veel games toevoegen met veel pics (traffic van google images) en een zelfgeschreven uitleg of reviewachtig ding. Kan makkelijk een vijftal euro per dag verdienen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef dirkjo het volgende:
Omdat bijna al mijn bezoekers van twitter komen is het toch handig om een programma te hebben die voor jou automatisch mensen gaat volgen. Eerst gebruikte ik Tweetattacks, maar dit (gratis) programma is alleen beschikbaar op windows. En aangezien ik toch terug ben gestapt op linux kan ik die dus niet meer gebruiken...
Nu heb ik alleen geen gratis alternatieven kunnen vinden en na aanleiding van mijn avontuur met het maken van een twitter app om het nieuws te tweeten heb ik hem maar zelf gemaakt.
Heeft even geduurd, maar ik hoef nu alleen een twitter account in te vullen en de app zal automatisch mensen gaan volgen![]()
Het heeft niks met adsense te maken, maar ben er trots op dus meld ik het maar
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter opensource je het even:
https://github.com/"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Is ook zeker m'n plan, alleen eerst even wat verfijnen en functies toevoegenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Goed bezig!
Beter opensource je het even:
https://github.com/
Laat Google AdSense het maar niet zien...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef Metalfreak het volgende:
Grappig, ik heb trouwens gisteren al meer dan een euro binnengehaald met een site waar ngo niks op staat
Ik kijk eigenlijk nooit naar de views, alleen aantal bezoekers.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef xaban06 het volgende:
Schiet ook niet op bij mij.. 197 views, 0 clicks
Tussen 17 en 23 aug, 163 visits, 207 views, 0 kliks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar de views, alleen aantal bezoekers.
Geloof dat ik gemiddeld ongeveer 1.5 klik op 100 bezoekers heb.
[edit]
ff beter bekeken, 1 op de 78 bezoekers klikt![]()
Heb ik eerlijkgezegd nog nooit van gehoord, hoe bevalt dat?quote:
Tot nu toe prima, gebruik het alleen pas kort. Tot nu toe wordt erop geklikt, ze worden daarna gecontroleerd (wacht ik nu op) en dan krijg je een bedrag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb ik eerlijkgezegd nog nooit van gehoord, hoe bevalt dat?
Jij wilt dat wij je gaan helpen met iets wat niet mag?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef robin007bond het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is met Google Adsense met je geboortedatum te fucken? Aangezien ik me als minderjarige niet mag registreren.
De mensen vinden de M4N ads die ik uitzoek interessanter dan de ads die google ze geeft. Heb dus liever dat er per week 10x wordt geklikt op een ad van M4N (die maybe maar de helft uitkeert) dan 1x op een google ad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef xaban06 het volgende:
Grotendeels van M4N is niet op klikbasis, maar op verkoop. Dus ze moeten klikken EN kopen.
haha net een klein stukje geschrevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:12 schreef Flepke het volgende:
Mensen, begin eens even heel snel met geld verdienen aan het ontslag van Steve Jobs
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
haha net een klein stukje geschreven
quote:Het blijkt dat hijn al een tijdje
Persoonlijk vind ik je stukje niet al te prettig lezen trouwens. Het zijn eigenlijk bijna alleen maar vragen die er gesteld zijn in de 2 alinea's. Dat was ik halverwege wel een beetje zat.quote:
Ik ben zelf al hemelaal geen verhalen schrijver. Daarom ga ik me er ook niet aan branden. Maak de websites en laat ut lekker aan andere overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef DuracellPower het volgende:
Tnxs, Ja ik ben er ook niet helemaal tevreden over, is ook een beetje een experiment, kijken of inhaken op nieuws wat oplevertIk zal de volgende keer beter mijn best doen
dat wilde ik net zeggen, leuk voor basisschoolkinderen maar niet voor volwassenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef RPG het volgende:
Ik vind dat hele Bold gebeuren in de tekst enorm storend lezen.
Volgens mij moet je van google juist wel de advertentie opvallend maken. In iedergeval niet alsof het een pagina op je eigen website kan zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef coolzzz het volgende:
Hmm een halve euro per dag wordt je ook niet rijk van zeg. Wie weet waar je het beste adsense neer kan zetten? en dan ook moet je de kleuren nou echt precies aanpassen zodat het bijna niet zichtbaar is dat het een banner is?
Juist niet zie ook :quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Volgens mij moet je van google juist wel de advertentie opvallend maken. In iedergeval niet alsof het een pagina op je eigen website kan zijn.
Deze maand wordt geen betaling verzonden. Uw onbetaalde inkomsten vóór 1 augustus 2011 zijn berekend als ¤ 25,38. Betalingen worden binnen dertig dagen verzonden na afloop van de maand waarin de onbetaalde inkomsten ¤ 70,00 hebben bereiktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef streamzondernaam het volgende:
meer mensen die dit in hun overzicht hebben staan?
Deze maand wordt geen betaling verzonden. Uw onbetaalde inkomsten vóór 1 augustus 2011 zijn berekend als ¤ 0,00. Betalingen worden binnen dertig dagen verzonden na afloop van de maand waarin de onbetaalde inkomsten ¤ 70,00 hebben bereikt.
wellicht zijn ze nog bezig met de betalingen etc.
Want het bedrag is wel hoger dan 70 euro
en al zou het 10 euro zijn dan zou dat er toch moeten staan?
Stel dat ik op 65 euro blijf deze maand krijg ik dan in september wel mijn geld?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn centen zijn vandaag betaald. De verdiensten van een maand worden altijd pas de maand daarop betaald, als je saldo minstens ¤70 bedraagt. Augustus gaat dus pas in September mee.
Ja het gaat om het totale saldo. Je wordt betaald in de maand volgend op de maand dat je saldo de 70 euro bereikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stel dat ik op 65 euro blijf deze maand krijg ik dan in september wel mijn geld?
Juli 25
Augustus 65
Is totaal 95 euro...of rekenen ze niet zo?
Voor het eerst dat ik de drempel niet heb gehaald.
Waarom schrijf je je URL's zo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens al verteld dat ik :
criminelengezocht punt nl heb gekocht en tvpremiere punt nl (weblog over televisie series met DDKIN achter gekomen dat dit werkt) de perfecte naam!
Zoekmachines. Stel dat iemand zoekt op een van die domeinen / gerelateerde termen dat dan niet FOK! bovenaan in de resultaten staat in plaats van zijn site.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom schrijf je je URL's zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ik bewust ivm auteursrecht etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:36 schreef dirkjo het volgende:
Oja en razor, misschien is het een idee om niet constant dezelfde plaatjes te gebruiken bij je artikelen? Vind persoonlijk dat het er vrij eentonig uitziet op die manier
Ah ok, weer wat geleerd. Hoewel een paar jaar geleden toch echt een maat van me zn account is geblokkeerd omdat de advertentie teveel op een menu zou lijken oid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Juist niet zie ook :
Inpassen
http://www.google.com/ads(...)bace6xtvf34&cbrank=0
Voor de meeste kleurentechnieken raden we aan kleuren te gebruiken voor de advertentietekst en de links die al op uw site staan. Gebruik bijvoorbeeld groene links en zwarte tekst in uw advertenties, als de links op uw site allemaal groen zijn en uw tekst zwart is. Omdat de meeste gebruikers gewend zijn aan blauwe links, zou u ook blauw kunnen gebruiken.
http://www.google.com/ads(...)y?hl=nl&answer=17954
Je advertentie moet wel duidelijk herkenbaar zijn als advertentie, het mag geen deel uitmaken van een navigatiestructuur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:09 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ah ok, weer wat geleerd. Hoewel een paar jaar geleden toch echt een maat van me zn account is geblokkeerd omdat de advertentie teveel op een menu zou lijken oid.
Really? als in er klikken meer mensen op of als in meer geld per klik?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Je moet tekstadvertenties aanpassen aan de tekst van je website. Dus zelfde kleur/lettertype
Daarnaast levert grote rechthoeken advertenties meer op dan een leaderboard
dat klinkt wel logisch jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je advertentie moet wel duidelijk herkenbaar zijn als advertentie, het mag geen deel uitmaken van een navigatiestructuur.
Dus het iBood linkje van Danny zou als het een Google Adsense linkje was in overtreding zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je advertentie moet wel duidelijk herkenbaar zijn als advertentie, het mag geen deel uitmaken van een navigatiestructuur.
Bose is eigenlijk niet eens zo heel goed. Er zijn betere setjes te koop die veel minder kosten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Razor21 het volgende:
Even een update m.b.t. surroundsyteem punt nl.
Heb contact opgenomen met de marketing van Bose (per email) nadat ik het e.e.a. het uitgelegd.
Bij Bose bestaat de mogelijkheid om een Wave System 30 dagen op proef te krijgen en ook nog wat andere systemen. Helaas vallen cinemasets en surroundsystemen hier niet onder.
Nu voorstel gedaan Bose leen mij voor max 30 dagen een surroundset (liefst elke maand) Hierover zal ik dan een review schrijven + een video "Unpacking the Box " en dit op mijn website plaatsen.
Voordelen :
- Heb unieke content zelf geschreven (eigen ervaring).
- Heb 30 dagen lang een top geluid in mijn huiskamer.
Nadeel :
Ik moet nog op een terugkoppeling wachten. Maar die kerel vond het wel een puik idee.
Momenteel sta ik op surround systeem 8e a 10e plaats op pagina 1. Wel irritant dat ik met miljoniarblog soms hoger rank op dit woord dan het domein zelf.
Darnquote:
jij bent de lul.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef benx het volgende:
Mijn nieuwe site zit dit moment op 22,50% CTR, krijg ik geen problemen
7 klikken op 31 bezoekersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
jij bent de lul.
Dus bijna 1 op de 4 klikt op een ad van jou?
je kan toch zo'n formulier opsturen naar Google i.v.m. ongeldige kliksquote:
Misschien wel geldig, ze staan nog al groot boven elke postquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
je kan toch zo'n formulier opsturen naar Google i.v.m. ongeldige kliks
Om 9 uur in de ochtend Nederlandse tijd resetten de gegevens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:52 schreef benx het volgende:
Wanneer begint de 'dag' eigenlijk bij Google Adsense, die van mij staat nog steeds met de stats van gisteren op tabje ' Vandaag '
Thx.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Om 9 uur in de ochtend Nederlandse tijd resetten de gegevens.
Je stats worden in Adsense 2 maal per uur geupdate om heel en half.
-verkeerde link-quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef benx het volgende:
[..]
Thx.
Heb op dit moment cpr van 31%, im so screwed ...
Nee je bent helemaal niet screwed, waarom zou je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef benx het volgende:
[..]
Thx.
Heb op dit moment cpr van 31%, im so screwed ...
Het wordt meer dan 2 maal per uur geupdatequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Om 9 uur in de ochtend Nederlandse tijd resetten de gegevens.
Je stats worden in Adsense 2 maal per uur geupdate om heel en half.
Voorbeeld :quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het wordt meer dan 2 maal per uur geupdate
Een uur heeft maar 60 minuten, geen 61 einstein.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voorbeeld :
9:00 uur
9:30 uur
10:00 uur
3 x dus.
Maar je snapt wat ik bedoel....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Een uur heeft maar 60 minuten, geen 61 einstein.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voorbeeld :
9:00 uur
9:30 uur
10:00 uur
3 x dus.
Nice!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vanaf wanneer moet je belasting betalen over je adsense inkomsten?
Ik ben een student en ik heb geen andere baantje.
Is het niet zo dat als ik in 1 jaar niet meer verdien dan de algemene heffingskorting (1987 euro) dat ik dan helemaal geen belasting moet betalen over mijn adsense-inkomsten.
De maand Augustus is de beste maand ooit voor mij
[ afbeelding ]
jemig dan ben je bijna de helft al kwijt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nice!
Je moet hier gewoon belasting over betalen. Google geeft het aan bij de Belastingdienst.
In mijn geval moet ik 42 procent betalen (schijf 3) over het volgende bedrag :
¤ 2.401,72 Geschatte inkomsten (vanaf 1 januari tot heden)
Dus ik ben straks gewoon de sjaak![]()
Krijg deze melding trouwens heb vorige week wat sites veranderd volgens mij staat er nog wat in de code van DDKIN :
Uw advertenties zijn onlangs verschenen op websites die u niet heeft geautoriseerd. Autoriseer alle sites waar u uw advertenties wilt laten weergeven in uw accountinstellingen. Zo voorkomt u dat u inkomsten mist.
Onzin. Je hebt gewoon een belastingsvrije voet. Als hij dus geen overige inkomsten heeft kan hij dit wel aangeven bij de belasting (dat moet sowieso) maar hoeft hij er geen belasting over te betalen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nice!
Je moet hier gewoon belasting over betalen. Google geeft het aan bij de Belastingdienst.
In mijn geval moet ik 42 procent betalen (schijf 3) over het volgende bedrag :
dat dacht ik dus ook. Ik heb toch recht op een algemene heffingskorting van 1987 euro????quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef RPG het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt gewoon een belastingsvrije voet. Als hij dus geen overige inkomsten heeft kan hij dit wel aangeven bij de belasting (dat moet sowieso) maar hoeft hij er geen belasting over te betalen.
Jij betaald er 42% over doordat je er ook een vaste baan naast hebt. Ik betaal bijvoorbeeld maar 20% belasting erover.
Er komen echt ontzettend veel programma's dit seizoen bij RTL wat grote hits kunnen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Ben nu met mijn nieuwste project bezig. Dit weblog gaat binnenkort minimaal 500 euro per maand opleveren dat is een ding dat ik zeker weet!
Als ik met DDKIN over één televisieprogramma Secret Story heerlijk kon verdienen dan kan het met dit weblog niet misgaan! Ik ga nu over alles bloggen! (alleen ditmaal met een collega). Opzetje is al gemaakt. Nu als een speer (unieke) content schrijven.
Klopt vandaar dat ik op het idee kwam....eerste 2 artikelen zijn online...dit gaat echt helemaal goed komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Er komen echt ontzettend veel programma's dit seizoen bij RTL wat grote hits kunnen worden.
Holland in da Hood![]()
De Villa![]()
Diva's draaien door![]()
Expeditie Robinson![]()
En natuurlijk het 3e seizoen van Oh oh cherso
I love your enthusiasmquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt vandaar dat ik op het idee kwam....eerste 2 artikelen zijn online...dit gaat echt helemaal goed komen.
LOL via welke zoekwoorden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:19 schreef Razor21 het volgende:
WFT net 1.5 uur online :
¤ 2,60
Vandaag tot nu toe
Via TV premiere.
Nog niets.quote:
Dude +1 !quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog niets.
Via Twitter onder de aandacht gebracht.
Doe maar -1 lol.quote:
Hoe kan die 2,02 nu zo maar verdwijnenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Doe maar -1 lol.
Hetzelfde kut geintje als vorige keer met Adsense 1 klik erbij en mijn CPC dondert in elkaar:
¤ 0,58
Vandaag tot nu toe
Gebeurd wel vaker als. Die van mij ging even met ruim 70 cent naar beneden. Misschien dat mensen klikte en meteen weer weggingen teveel kliks in een x tijd? Ik weet het niet....maar ik wacht wel af.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:47 schreef benx het volgende:
[..]
Hoe kan die 2,02 nu zo maar verdwijnen
Ik zou er toch even achter aangaan, ff mailen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker als. Die van mij ging even met ruim 70 cent naar beneden. Misschien dat mensen klikte en meteen weer weggingen teveel kliks in een x tijd? Ik weet het niet....maar ik wacht wel af.
komt goed vorige keer ook gehad en melding van gemaakt nu nog maar 0,01 centquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:50 schreef benx het volgende:
[..]
Ik zou er toch even achter aangaan, ff mailen.
Wow, das erg kutquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
komt goed vorige keer ook gehad en melding van gemaakt nu nog maar 0,01 cent
Succes!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef ToshiArai het volgende:
Bezig met mijnrestaurantfan.be. Populair Belgische tv programma. Alleen ben ik pas vandaag gestart met opzetten en start het programma overmorgen... :p
Weet niet of het wel gaat werken, maar volgens mij wel!
er staat op je site aanbevloren verhalenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef ToshiArai het volgende:
Jup thanks, zal ik doen. Nu hopen dat de site geïndexeerd is tegen dinsdag avond.
Had ik laatst ook zit standaard in de NL vertaling van Arras heel irritant.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
er staat op je site aanbevloren verhalen
Dan pas je dat zelf aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had ik laatst ook zit standaard in de NL vertaling van Arras heel irritant.
Ja dat snap ik heb ik ook gedaan.quote:
Bron: Telegraaf.nlquote:Google vraagt om hulp
Zoekreus Google vraagt zijn gebruikers om hulp. Het bedrijf wil dat zij massaal zogenaamde 'scraper sites' gaan aanmelden. Dit zijn websites waarvan de inhoud van andere sites gestolen is met de bedoeling om hoog mogelijk tussen zoekresultaten te eindigen.
Via Twitter deed Matt Cutts, hoofd van de anti-spamgroep binnen Google, de oproep. De link in zijn bericht verwijst naar een webformulier waarmee gebruikers een site kunnen aanmelden. Volgens Cutts heeft Google deze sites nodig om mee te kunnen testen. Het bedrijf hoopt zijn zoekmachine zodanig te kunnen aanpassen dat deze sites niet meer tussen de zoekresultaten terecht komen.
Scraper sites worden vaak in elkaar gezet om vol te hangen met advertenties. De bedoeling is dat een dergelijke site hoog in de zoekresultaten terecht komt, waardoor er veel mensen er op klikken en er dus de advertentie-inkomsten gegenereerd worden. Aangezien de content op deze sites echter gestolen wordt, wil Google deze resultaten eruit filteren.
Met de voorbeelden die de komende tijd door gebruikers worden aangedragen, kan het bedrijf proeven uitvoeren om zodanig een betrouwbaar filter te maken.
Hoe zit dat eigenlijk qua copyright & google?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zie het al gebeuren dat scrapersites de originele site aan gaan geven
Noem eens een voorbeeld van een site dat je hebt aangemeldquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:07 schreef JortK het volgende:
Hier de pagina: https://docs.google.com/a(...)N1NmllU0E6MQ&ndplr=1
Ik heb de eerste 6 sites al aangemeld!
Je kunt aangeven dat google.com content van andere sites overneemt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk qua copyright & google?
Google geeft dingen weer die ergens openbaar zijn.
Als ik een website met muziek aanbied die ik ergens heb opgenomen word ik gelyncht door platenmaatschappijen.
En de rest van de maand op die plek niet weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Razor21 het volgende:
Yes binnen 2 dagen al 40 euro via advertenties verdiend via :
http://www.sitedeals.nl/advertentieplekken/
Gewoon een advertentie plaatsen mensen reageren best snel.
Zou je dat wel willen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef benx het volgende:
Die mensen die advertentie plekken aanbieden, kan ik daar mijn adsense niet tegen betaling plaatsen ?
15k pageviews per dag voor 5 euro per maand, klinkt te mooi:quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zou je dat wel willen.
Moet er niet aan denken dat bij iemand anders mijn adsense staat.
Hetzelfde geldt is de site in strijd met de policy of krijg je heel veel kliks.
Heb nu 2 adverteerders voor in totaal 4 maanden ( per adverteerder 2 maanden)
Je kan het proberen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef benx het volgende:
[..]
15k pageviews per dag voor 5 euro per maand, klinkt te mooi:
http://www.sitedeals.nl/a(...)-dag.html#post842647
10 euro per maand vraag je ? voor welke resolutie? klinkt weinig imoquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je kan het proberen.
Maar je moet net als ik zelf ads aanbieden zo verdien je even binnen 24 uur sneller geld dan Adsense. (ik tenminste op dit moment).
Niet echt een rendabele strategie lijkt me? Je vangt nu even wat geld, maar haal je met AdSense niet meer dan dat binnen over die vier maanden die je die posities nu kwijt bent?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je kan het proberen.
Maar je moet net als ik zelf ads aanbieden zo verdien je even binnen 24 uur sneller geld dan Adsense. (ik tenminste op dit moment).
Max 200 x 200 net zo groot als de Adsense. Ach voor het aantal bezoekers momenteel gemiddeld 75 per dag vind ik het wel redelijk. Meer vraag ik momenteel ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef benx het volgende:
[..]
10 euro per maand vraag je ? voor welke resolutie? klinkt weinig imo
Momenteel verdien ik amper wat met adsense op miljonairblog. Ze staan er nog wel tussen ik wacht het wel af. In elk geval iets.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet echt een rendabele strategie lijkt me? Je vangt nu even wat geld, maar haal je met AdSense niet meer dan dat binnen over die vier maanden die je die posities nu kwijt bent?
SPOILER: off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door dirkjo op 29-08-2011 23:11:46 ]
Die SEO plugin (tenminste, je gebruikt een plugin toch?) doet wel goed z'n werk volgens mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef Razor21 het volgende:
Yes Yes het gaat goed met mijn nieuwe site! Zit alweer op 100 bezoekers vandaag en dat binnen 26 uur. Redelijk wat content geschreven. Heb nu echt overal goed rekening mee gehouden (SEO / Linkopbouw) etc.
Dit moet een klapper worden. Ook al gaat hier enorm veel tijd inzitten. Adsense ga maar lopen!
Mensen zijn al lekker aan het zoeken en sta lekker bovenaan met sommige zaken :
[ afbeelding ]
Klopt heb net RTL5 helemaal ingevuld (herschreven) verkijk mij even hoeveel tijd hierin gaat zitten. Maar als dat klaar is (einde van de week) dan zijn wij al heel ver.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die SEO plugin (tenminste, je gebruikt een plugin toch?) doet wel goed z'n werk volgens mij
// Misschien moet je de Zender pagina's even vullen met content? Krijg nu bij alle zenders een 404 look a like, nodigt niet echt uit he![]()
Het slug verhaal heb ik inderdaad al een van je gehoord jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt heb net RTL5 helemaal ingevuld (herschreven) verkijk mij even hoeveel tijd hierin gaat zitten. Maar als dat klaar is (einde van de week) dan zijn wij al heel ver.
In Adsense bijna 500 views nu op deze site maar geen kliks. Adsense Optimize zal ik van de week wel even doen. Belangrijkste is eerst de content.
Gebruik inderdaad een SEO plugin (All in One) en maak handig gebruik van de categorie en slugs :
Voorbeeld :
Categorie : Ned 1
Slug : Nederland 1
Dus dan krijg je www.link.nl/category/nederland-1 ipv Ned 1 alleen. (dus je kunt meer zoekwoorden meegeven).
Belangrijker is, heb je ook inkomsten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:35 schreef dirkjo het volgende:
Ik mag wel spreken van een topdag wat betreft Waar mag ik 130 (ineens uitschieter van 135 bezoekers, na een gemiddelde van 50 per dag).
Kom er nu pas achter dat ik eigenlijk toch ook wel een best nette SEO heb toegepast als je bedenkt dat ik in 15 minuten een mail van google news kreeg met mijn artikel + 4e plek op google als je zoekt op 'geld snelweg'
Jahoor, niet heel veel maar leuk om mee te nemen ofcoursequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Belangrijker is, heb je ook inkomsten?
Leuk dat mijn idee toch door iemand is uitgewerkt en nog steeds aandacht krijgt.
Een idee www.snelwegschutter.nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Jahoor, niet heel veel maar leuk om mee te nemen ofcourse
Je de site doet nu vooral voor als nieuws site met nieuws over dingen die gebeuren op/rond snelwegen
Hoeveel per maand moet je verdienen om er een te krijgen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef JortK het volgende:
Gister trouwens wel weer een goede dag.
Kan weer niet wachten op de kerstpakketten van Google.
http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Hoeveel per maand moet je verdienen om er een te krijgen?
TMF : )quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef Kerol het volgende:
Ik raak pratenoverseks.nl helaas maar niet kwijt, Viva was niet geïnteresseerd net als een paar andere sites. Weet nu eigenlijk niet meer wie ik nog meer kan vragen voor interesse. Iemand tips?
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette shit! Je word bekend in het wereldjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Razor21 het volgende:
Niet slechts sinds ik zondag online ben met de nieuwe website:
[ afbeelding ]
Adsense ongeveer 7 euro met deze site. Dit zal ik nog verder optimaliseren. Eerst content schrijven.
ps: mag trouwens een interview afnemen bij Bastiaan van Schaik (Jury) Hollands Next Top Model
BAAS !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Razor21 het volgende:
Niet slechts sinds ik zondag online ben met de nieuwe website:
[ afbeelding ]
Adsense ongeveer 7 euro met deze site. Dit zal ik nog verder optimaliseren. Eerst content schrijven.
ps: mag trouwens een interview afnemen bij Bastiaan van Schaik (Jury) Hollands Next Top Model
Darrnn, idd een droomquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Razor21 het volgende:
Hoe toevallig de koper van DDKIN sprak ik per email hij is laatst ook begonnen met een soortgelijk iets. tv talk punt nl
Concurrent erbij dus. Maar eerlijk is eerlijk het ziet er best netjes uit!
Damn hier kan ik alleen maar van dromen wat een verkoop :
http://www.sitedeals.nl/w(...)1-inkomsten-mnd.html
Ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is hier iemand die net als ik een student is en geen baan heeft?
Deze vraag heeft te maken met belasting betalen over adsense-inkomsten
ik pm jequote:
Ik kan niet eens de tekst lezen op je websitequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef FakeFlamingo het volgende:
Ik krijg sinds een paar dagen geen ads meer op mijn website![]()
Ik heb geen mail van google ontvangen. Wat moet ik doen? want van dat helpcentrum word ik niet veel wijzer![]()
Ps website is http://dutchcrafter.nl
Heb het nu even naar de standaard achtergrond gezet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kan niet eens de tekst lezen op je website
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:45 schreef FakeFlamingo het volgende:
[..]
Heb het nu even naar de standaard achtergrond gezet.
Maar dat is toch niet de reden dat ik geen ads meer ontvang?
Ofcourse, maar daar ben ik dan ook mee bezigquote:Op zondag 4 september 2011 01:56 schreef Dlocks het volgende:
Lijkt mij een open deur, maar dan begin je toch een internationale site (oftewel een site in het Engels), dan ben je niet 'afhankelijk' van het weer in Nederland...
Vorige week werkten ze wel nogquote:Uw aanvraag wordt nog beoordeeld. De achtergrond van uw webpagina wordt weergegeven in plaats van live advertenties totdat uw account volledig is goedgekeurd.
Iedere site trekt bij het begin een hoop bezoekers, het is belangrijk om dat te kunnen vasthouden. Zodra je een site start, spam je namelijk overal en iedereen vol. Na een tijdje wordt dat minder.quote:Op zondag 4 september 2011 11:50 schreef Razor21 het volgende:
Bij mij kakt op die tv site helemaal in. Maar moet geduld hebben. Bezoekers zat ruim 100 unieke per dag (en dat binnen 1 week).
Morgen als ik thuis ben zal ik op mijn gemak die Adsense even optimizen.
Bij mij werkt het juist andersom sinds Twitter/Hyves/Facebook zo populair zijn, word echt honderden keren per dag op de bekende knoppen (bij artikelen etc) geklikt om te delen op hun profiel en dat levert echt bergen aan bezoekers op.quote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iedere site trekt bij het begin een hoop bezoekers, het is belangrijk om dat te kunnen vasthouden. Zodra je een site start, spam je namelijk overal en iedereen vol. Na een tijdje wordt dat minder.
als ik het vertaal via google translation krijg ik : wiegeliedjesquote:Op zondag 4 september 2011 12:21 schreef xaban06 het volgende:
Ik zou nog bekend maken welke domein ik laatst had overgekocht, het is een turks woord, dit zijn de zoekresultaten per maand:
ninniler
201.000 201.000
[ninniler]
12.100 12.100
"ninniler"
33.100 33.100
Het gaat dus om ninniler.com.
Staat alleen nog niks op, ben ik wel mee bezig
quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
als ik het vertaal via google translation krijg ik : wiegeliedjes
Kinder/baby liedjesquote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
als ik het vertaal via google translation krijg ik : wiegeliedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |