Zo'n reactie zou er voor mij juist voor zorgen dat ik mijn site beter zou maken dan zijn sitequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef JortK het volgende:
Geweldig, mail gestuurd voor een linkruil:
[..]
Post je pics op imgur wil je, je afbeeldingen verdwijnen nog al snel te laatste tijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic (LOL):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed bezig ouwequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic (LOL):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Darn, echt goed bezig, echte baas jijquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Even offtopic (LOL):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
???quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
wat een loser zeg. Jij stelt een vraag en dan krijg je zo'n reactie terug.
Volgens mij voelt hij zich bedreigd. Ik zou er alles aan doen om zijn sites kapot te maken
dat ging over een mail die JORTK had gestuurd en een boze reactie terug kreeg. kijk op de vorige pagina van dit topicquote:
Lachenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:56 schreef Razor21 het volgende:
Nog 98 niche websites te gaan![]()
[ afbeelding ]
imgur!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef JortK het volgende:
Razor host die plaatjes eens ergens anders!
Google Adsense & dergelijke: Deel 26: Nog steeds niet rijk genoegquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef Razor21 het volgende:
Ok zal ik doen. Vreemd dat ze blijkbaar verdwijnen ik zie ze nog wel.
Welk plaatje moet ik opnieuw doen?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Google Adsense & dergelijke: Deel 26: Nog steeds niet rijk genoeg
Mijn minecraft360.com was er in een keer opquote:
Die had je gewoon bij een NL aanbieder gekocht? Zoals Hostnet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef benx het volgende:
[..]
Mijn minecraft360.com was er in een keer op
De criteria voor GreatDomains zijn erg streng. Als het zo makkelijk was om even een domeintje in die veiling te krijgen dan werden er elke week 100.000 domeinen geveild. Domeinen verkopen voor serieuze bedragen is goed weten waarom een domein kansrijk is en verder is het vooral een kwestie van geduld, heel veel geduld. Even snel binnenlopen is er al jaren niet meer bij. Wat helpt is heel veel lezen, ontdekken wat wel verkoopt en wat niet. De kans dat je binnenloopt met handregs is tegenwoordig vrijwel nul. Je kan wel eens een lucky shot hebben, maar structureel zal het niet worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef Razor21 het volgende:
Sedo kan van mij echt kapot! Van de ruim 40 domeinnamen die ik aanbied komt er niet één in aanmerking voor een great domain auction!
...
Op Sedo ja, maar ik heb 'm in de GreatDomains auction niet zien staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef benx het volgende:
[..]
Mijn minecraft360.com was er in een keer op
Oops vergat ik even zal er op letten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tering. Hoe lastig is het om een plaatje te posten. NIET bij die site? Hij werkt WEER niet.
Net zo lastig als een domein verkopen met de juiste top-level.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tering. Hoe lastig is het om een plaatje te posten. NIET bij die site? Hij werkt WEER niet.
Ik heb hem erin toegevoegd. Het heeft veel zweet en frustratie gekost, maar dan heb je ook wat. Ga de functie om in te klappen nog even bekijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je dood bent.
http://jqueryui.com/demos/sortable/#portlets
Nog maar een proberen of ik kan slapen
Ziet er naar uit dat het werkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb hem erin toegevoegd. Het heeft veel zweet en frustratie gekost, maar dan heb je ook wat. Ga de functie om in te klappen nog even bekijken.
Voor zover ik nu weet werkt het, maar ik draai hier linux met alleen chrome dus zouden jullie zo lief () willen zijn om even te kijken of het werkt bij jullie?
De blokken kun je verslepen naar een andere plek, als je vervolgens terug komt op de site moeten ze nog steeds op diezelfde manier staan.
Ik heb Firefox gebruikt en het werkt wel, alleen is de linker ad niet volledig te zien. Het bovenste gedeelte van die ad is niet helemaal te zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb hem erin toegevoegd. Het heeft veel zweet en frustratie gekost, maar dan heb je ook wat. Ga de functie om in te klappen nog even bekijken.
Voor zover ik nu weet werkt het, maar ik draai hier linux met alleen chrome dus zouden jullie zo lief () willen zijn om even te kijken of het werkt bij jullie?
De blokken kun je verslepen naar een andere plek, als je vervolgens terug komt op de site moeten ze nog steeds op diezelfde manier staan.
De positie van die zal ik nog even aanpassenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik heb Firefox gebruikt en het werkt wel, alleen is de linker ad niet volledig te zien. Het bovenste gedeelte van die ad is niet helemaal te zien
Met een teksteditor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, met wat maken jullie die sites?
Wordpressquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klopt, gebruiksvriendelijkheid vind ik op dit moment belangrijker dan veel geld verdienen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zal je eens helpen
Jij hebt ze wel heel erg verborgen staan. Leuk voor de bezoekers, maar als je er niet naar op zoek gaat kijk je er eigenlijk automatisch overheen...
Heb een aantal wordpress-sites, maar ook wat zelfgemaakte websites (PHP).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kladblok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je krijgt per maand uitbetaald, als je het minimum van 70 euro hebt bereikt. Uitbetalen gaat gewoon via bankoverschrijving.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En wat verdienen jullie nou gemiddeld per maand? Hoe werken de overschrijvingen etc. Gaat het per week of per maand of hoe zit dat allemaal?
quote:Eerste verstandige ding wat ik jou heb zien typen want van *** heb je
ook al geen verstand
Hoe bedoel je mini-sites?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Je krijgt per maand uitbetaald, als je het minimum van 70 euro hebt bereikt. Uitbetalen gaat gewoon via bankoverschrijving.
Ik verdien gemiddeld een paar euro per maand. Heb de afgelopen tijd wat websites omgezet naar Wordpress om zo de lay-out wat beter te maken, maar dat heeft niet echt z'n vruchten afgeworpen.
Het grootste probleem wat ik eigenlijk heb is dat ik per site een uur per dag bezig zou moeten zijn om nieuwe content erop te zetten, maar daar heb ik geen tijd voor met een fulltime baan.
Het ultieme zou natuurlijk zijn om een aantal mini-sites te maken, waar je eigenlijk geen omkijken naar hebt, dus waar Razor21 momenteel mee bezig is. En dan hopen dat je per site een euro of meer per dag verdient.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef JortK het volgende:
Cool. Die dude van gister teruggemaild of die ze medicijnen had genomen. Krijg ik dit terug:
[..]
Kan iemand me misschien vertellen of je met Wordpress mappermissies kunt wijzigen via de webbrowser interface, of dat hiervoor echt FTP benodigd is?quote:
quote:The thumbnails cache directory (/home/XXXXXXX/domains/XXXXXX.com/public_html/wp-content/themes/arras/library/cache) is not writable. You will need to set the directory's permissions 755 or 777 for the thumbnails to work.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |