Juist niet zie ook :quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Volgens mij moet je van google juist wel de advertentie opvallend maken. In iedergeval niet alsof het een pagina op je eigen website kan zijn.
Deze maand wordt geen betaling verzonden. Uw onbetaalde inkomsten vóór 1 augustus 2011 zijn berekend als ¤ 25,38. Betalingen worden binnen dertig dagen verzonden na afloop van de maand waarin de onbetaalde inkomsten ¤ 70,00 hebben bereiktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef streamzondernaam het volgende:
meer mensen die dit in hun overzicht hebben staan?
Deze maand wordt geen betaling verzonden. Uw onbetaalde inkomsten vóór 1 augustus 2011 zijn berekend als ¤ 0,00. Betalingen worden binnen dertig dagen verzonden na afloop van de maand waarin de onbetaalde inkomsten ¤ 70,00 hebben bereikt.
wellicht zijn ze nog bezig met de betalingen etc.
Want het bedrag is wel hoger dan 70 euro
en al zou het 10 euro zijn dan zou dat er toch moeten staan?
Stel dat ik op 65 euro blijf deze maand krijg ik dan in september wel mijn geld?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn centen zijn vandaag betaald. De verdiensten van een maand worden altijd pas de maand daarop betaald, als je saldo minstens ¤70 bedraagt. Augustus gaat dus pas in September mee.
Ja het gaat om het totale saldo. Je wordt betaald in de maand volgend op de maand dat je saldo de 70 euro bereikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stel dat ik op 65 euro blijf deze maand krijg ik dan in september wel mijn geld?
Juli 25
Augustus 65
Is totaal 95 euro...of rekenen ze niet zo?
Voor het eerst dat ik de drempel niet heb gehaald.
Waarom schrijf je je URL's zo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens al verteld dat ik :
criminelengezocht punt nl heb gekocht en tvpremiere punt nl (weblog over televisie series met DDKIN achter gekomen dat dit werkt) de perfecte naam!
Zoekmachines. Stel dat iemand zoekt op een van die domeinen / gerelateerde termen dat dan niet FOK! bovenaan in de resultaten staat in plaats van zijn site.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom schrijf je je URL's zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ik bewust ivm auteursrecht etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:36 schreef dirkjo het volgende:
Oja en razor, misschien is het een idee om niet constant dezelfde plaatjes te gebruiken bij je artikelen? Vind persoonlijk dat het er vrij eentonig uitziet op die manier
Ah ok, weer wat geleerd. Hoewel een paar jaar geleden toch echt een maat van me zn account is geblokkeerd omdat de advertentie teveel op een menu zou lijken oid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Juist niet zie ook :
Inpassen
http://www.google.com/ads(...)bace6xtvf34&cbrank=0
Voor de meeste kleurentechnieken raden we aan kleuren te gebruiken voor de advertentietekst en de links die al op uw site staan. Gebruik bijvoorbeeld groene links en zwarte tekst in uw advertenties, als de links op uw site allemaal groen zijn en uw tekst zwart is. Omdat de meeste gebruikers gewend zijn aan blauwe links, zou u ook blauw kunnen gebruiken.
http://www.google.com/ads(...)y?hl=nl&answer=17954
Je advertentie moet wel duidelijk herkenbaar zijn als advertentie, het mag geen deel uitmaken van een navigatiestructuur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:09 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ah ok, weer wat geleerd. Hoewel een paar jaar geleden toch echt een maat van me zn account is geblokkeerd omdat de advertentie teveel op een menu zou lijken oid.
Really? als in er klikken meer mensen op of als in meer geld per klik?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Je moet tekstadvertenties aanpassen aan de tekst van je website. Dus zelfde kleur/lettertype
Daarnaast levert grote rechthoeken advertenties meer op dan een leaderboard
dat klinkt wel logisch jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je advertentie moet wel duidelijk herkenbaar zijn als advertentie, het mag geen deel uitmaken van een navigatiestructuur.
Dus het iBood linkje van Danny zou als het een Google Adsense linkje was in overtreding zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je advertentie moet wel duidelijk herkenbaar zijn als advertentie, het mag geen deel uitmaken van een navigatiestructuur.
Bose is eigenlijk niet eens zo heel goed. Er zijn betere setjes te koop die veel minder kosten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Razor21 het volgende:
Even een update m.b.t. surroundsyteem punt nl.
Heb contact opgenomen met de marketing van Bose (per email) nadat ik het e.e.a. het uitgelegd.
Bij Bose bestaat de mogelijkheid om een Wave System 30 dagen op proef te krijgen en ook nog wat andere systemen. Helaas vallen cinemasets en surroundsystemen hier niet onder.
Nu voorstel gedaan Bose leen mij voor max 30 dagen een surroundset (liefst elke maand) Hierover zal ik dan een review schrijven + een video "Unpacking the Box " en dit op mijn website plaatsen.
Voordelen :
- Heb unieke content zelf geschreven (eigen ervaring).
- Heb 30 dagen lang een top geluid in mijn huiskamer.
Nadeel :
Ik moet nog op een terugkoppeling wachten. Maar die kerel vond het wel een puik idee.
Momenteel sta ik op surround systeem 8e a 10e plaats op pagina 1. Wel irritant dat ik met miljoniarblog soms hoger rank op dit woord dan het domein zelf.
Darnquote:
jij bent de lul.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef benx het volgende:
Mijn nieuwe site zit dit moment op 22,50% CTR, krijg ik geen problemen
7 klikken op 31 bezoekersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
jij bent de lul.
Dus bijna 1 op de 4 klikt op een ad van jou?
je kan toch zo'n formulier opsturen naar Google i.v.m. ongeldige kliksquote:
Misschien wel geldig, ze staan nog al groot boven elke postquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
je kan toch zo'n formulier opsturen naar Google i.v.m. ongeldige kliks
Om 9 uur in de ochtend Nederlandse tijd resetten de gegevens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:52 schreef benx het volgende:
Wanneer begint de 'dag' eigenlijk bij Google Adsense, die van mij staat nog steeds met de stats van gisteren op tabje ' Vandaag '
Thx.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Om 9 uur in de ochtend Nederlandse tijd resetten de gegevens.
Je stats worden in Adsense 2 maal per uur geupdate om heel en half.
-verkeerde link-quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef benx het volgende:
[..]
Thx.
Heb op dit moment cpr van 31%, im so screwed ...
Nee je bent helemaal niet screwed, waarom zou je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef benx het volgende:
[..]
Thx.
Heb op dit moment cpr van 31%, im so screwed ...
Het wordt meer dan 2 maal per uur geupdatequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Om 9 uur in de ochtend Nederlandse tijd resetten de gegevens.
Je stats worden in Adsense 2 maal per uur geupdate om heel en half.
Voorbeeld :quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het wordt meer dan 2 maal per uur geupdate
Een uur heeft maar 60 minuten, geen 61 einstein.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voorbeeld :
9:00 uur
9:30 uur
10:00 uur
3 x dus.
Maar je snapt wat ik bedoel....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Een uur heeft maar 60 minuten, geen 61 einstein.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voorbeeld :
9:00 uur
9:30 uur
10:00 uur
3 x dus.
Nice!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vanaf wanneer moet je belasting betalen over je adsense inkomsten?
Ik ben een student en ik heb geen andere baantje.
Is het niet zo dat als ik in 1 jaar niet meer verdien dan de algemene heffingskorting (1987 euro) dat ik dan helemaal geen belasting moet betalen over mijn adsense-inkomsten.
De maand Augustus is de beste maand ooit voor mij
[ afbeelding ]
jemig dan ben je bijna de helft al kwijt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nice!
Je moet hier gewoon belasting over betalen. Google geeft het aan bij de Belastingdienst.
In mijn geval moet ik 42 procent betalen (schijf 3) over het volgende bedrag :
¤ 2.401,72 Geschatte inkomsten (vanaf 1 januari tot heden)
Dus ik ben straks gewoon de sjaak![]()
Krijg deze melding trouwens heb vorige week wat sites veranderd volgens mij staat er nog wat in de code van DDKIN :
Uw advertenties zijn onlangs verschenen op websites die u niet heeft geautoriseerd. Autoriseer alle sites waar u uw advertenties wilt laten weergeven in uw accountinstellingen. Zo voorkomt u dat u inkomsten mist.
Onzin. Je hebt gewoon een belastingsvrije voet. Als hij dus geen overige inkomsten heeft kan hij dit wel aangeven bij de belasting (dat moet sowieso) maar hoeft hij er geen belasting over te betalen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nice!
Je moet hier gewoon belasting over betalen. Google geeft het aan bij de Belastingdienst.
In mijn geval moet ik 42 procent betalen (schijf 3) over het volgende bedrag :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |