Je moet daarvoor hier zijn: [Wordpress] Algemeen topic deel 3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:01 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Kan iemand me misschien vertellen of je met Wordpress mappermissies kunt wijzigen via de webbrowser interface, of dat hiervoor echt FTP benodigd is?
Ik krijg namelijk een permissie foutmelding nadat de Arras template geinstalleerd & geactiveerd is en zou dit graag via de Wordpress webinterface oplossen.
[..]
Perfect, thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet daarvoor hier zijn: [Wordpress] Algemeen topic deel 3
Durf ik zo niet te zeggen denk wel dat je FTP nodig hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:01 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Kan iemand me misschien vertellen of je met Wordpress mappermissies kunt wijzigen via de webbrowser interface, of dat hiervoor echt FTP benodigd is?
Ik krijg namelijk een permissie foutmelding nadat de Arras template geinstalleerd & geactiveerd is en zou dit graag via de Wordpress webinterface oplossen.
[..]
Dan moet jij ook wel met je antwoord naar dat topic toequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Durf ik zo niet te zeggen denk wel dat je FTP nodig hebt.
Met die permissies loop ik elke keer weer te kutten.
Boventaande komt mij ook bekend voor. Heb op de mappen : library/cache gewoon alle rechten gezet (777) veilig of niet , maar het werkt.
Wat een geklooi.
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef JoshuaL het volgende:
Waarom ben ik nou zo slecht in het vinden van goede niches? Heb 1 site die het goed doet, de andere doen het helemaal niet goed.
Slapend rijk worden zit er voor mij dus niet in.
Slapend rijk worden met self-generated content gaat hem sowieso niet worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef JoshuaL het volgende:
Waarom ben ik nou zo slecht in het vinden van goede niches? Heb 1 site die het goed doet, de andere doen het helemaal niet goed.
Slapend rijk worden zit er voor mij dus niet in.
120+ euro in 1,5 maanden tijd met "content" dat zichzelf ververst vind ik anders een goed beginquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Slapend rijk worden met self-generated content gaat hem sowieso niet worden.
Link ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
Vorige week ook maar een domein geregistreerd waarvan ik de indruk heb dat het nog wel eens groot kan worden dit jaar(maar ja, dat denkt vast iedereen
) Eergisteren maar een site even snel opgezet met Wordpress en ik zie dat ik nu al op de tweede plaats sta in de Google zoekresultaten op beide termen
Gauw maar eens wat meer content op mijn site zetten
Ik weet niet of ik het al durf te postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het al durf te postenHet is nog maar in ontwikkeling, er moet nog heel wat aan de lay-out gedaan worden.
Zit potentie in! Nu nog niet zo maar met dat tablets populairder gaan komen. Alleen die Engelstalige slogan zou ik in het Nederlands doen. En maar 1 sidebar vol gooien met ads. En natuurlijk veel games toevoegen met veel pics (traffic van google images) en een zelfgeschreven uitleg of reviewachtig ding. Kan makkelijk een vijftal euro per dag verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dacht ik ook inderdaad. Ik was al blij dat ik Wordpress fatsoenlijk aan de gang kreegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Zit potentie in! Nu nog niet zo maar met dat tablets populairder gaan komen. Alleen die Engelstalige slogan zou ik in het Nederlands doen. En maar 1 sidebar vol gooien met ads. En natuurlijk veel games toevoegen met veel pics (traffic van google images) en een zelfgeschreven uitleg of reviewachtig ding. Kan makkelijk een vijftal euro per dag verdienen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:40 schreef dirkjo het volgende:
Omdat bijna al mijn bezoekers van twitter komen is het toch handig om een programma te hebben die voor jou automatisch mensen gaat volgen. Eerst gebruikte ik Tweetattacks, maar dit (gratis) programma is alleen beschikbaar op windows. En aangezien ik toch terug ben gestapt op linux kan ik die dus niet meer gebruiken...
Nu heb ik alleen geen gratis alternatieven kunnen vinden en na aanleiding van mijn avontuur met het maken van een twitter app om het nieuws te tweeten heb ik hem maar zelf gemaakt.
Heeft even geduurd, maar ik hoef nu alleen een twitter account in te vullen en de app zal automatisch mensen gaan volgen![]()
Het heeft niks met adsense te maken, maar ben er trots op dus meld ik het maar
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter opensource je het even:
https://github.com/"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Is ook zeker m'n plan, alleen eerst even wat verfijnen en functies toevoegenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Goed bezig!
Beter opensource je het even:
https://github.com/
Laat Google AdSense het maar niet zien...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef Metalfreak het volgende:
Grappig, ik heb trouwens gisteren al meer dan een euro binnengehaald met een site waar ngo niks op staat
Ik kijk eigenlijk nooit naar de views, alleen aantal bezoekers.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef xaban06 het volgende:
Schiet ook niet op bij mij.. 197 views, 0 clicks
Tussen 17 en 23 aug, 163 visits, 207 views, 0 kliks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar de views, alleen aantal bezoekers.
Geloof dat ik gemiddeld ongeveer 1.5 klik op 100 bezoekers heb.
[edit]
ff beter bekeken, 1 op de 78 bezoekers klikt![]()
Heb ik eerlijkgezegd nog nooit van gehoord, hoe bevalt dat?quote:
Tot nu toe prima, gebruik het alleen pas kort. Tot nu toe wordt erop geklikt, ze worden daarna gecontroleerd (wacht ik nu op) en dan krijg je een bedrag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb ik eerlijkgezegd nog nooit van gehoord, hoe bevalt dat?
Jij wilt dat wij je gaan helpen met iets wat niet mag?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef robin007bond het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is met Google Adsense met je geboortedatum te fucken? Aangezien ik me als minderjarige niet mag registreren.
De mensen vinden de M4N ads die ik uitzoek interessanter dan de ads die google ze geeft. Heb dus liever dat er per week 10x wordt geklikt op een ad van M4N (die maybe maar de helft uitkeert) dan 1x op een google ad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef xaban06 het volgende:
Grotendeels van M4N is niet op klikbasis, maar op verkoop. Dus ze moeten klikken EN kopen.
haha net een klein stukje geschrevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:12 schreef Flepke het volgende:
Mensen, begin eens even heel snel met geld verdienen aan het ontslag van Steve Jobs
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
haha net een klein stukje geschreven
quote:Het blijkt dat hijn al een tijdje
Persoonlijk vind ik je stukje niet al te prettig lezen trouwens. Het zijn eigenlijk bijna alleen maar vragen die er gesteld zijn in de 2 alinea's. Dat was ik halverwege wel een beetje zat.quote:
Ik ben zelf al hemelaal geen verhalen schrijver. Daarom ga ik me er ook niet aan branden. Maak de websites en laat ut lekker aan andere overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef DuracellPower het volgende:
Tnxs, Ja ik ben er ook niet helemaal tevreden over, is ook een beetje een experiment, kijken of inhaken op nieuws wat oplevertIk zal de volgende keer beter mijn best doen
dat wilde ik net zeggen, leuk voor basisschoolkinderen maar niet voor volwassenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef RPG het volgende:
Ik vind dat hele Bold gebeuren in de tekst enorm storend lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |