Tussen 17 en 23 aug, 163 visits, 207 views, 0 kliks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar de views, alleen aantal bezoekers.
Geloof dat ik gemiddeld ongeveer 1.5 klik op 100 bezoekers heb.
[edit]
ff beter bekeken, 1 op de 78 bezoekers klikt![]()
Heb ik eerlijkgezegd nog nooit van gehoord, hoe bevalt dat?quote:
Tot nu toe prima, gebruik het alleen pas kort. Tot nu toe wordt erop geklikt, ze worden daarna gecontroleerd (wacht ik nu op) en dan krijg je een bedrag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb ik eerlijkgezegd nog nooit van gehoord, hoe bevalt dat?
Jij wilt dat wij je gaan helpen met iets wat niet mag?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef robin007bond het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is met Google Adsense met je geboortedatum te fucken? Aangezien ik me als minderjarige niet mag registreren.
De mensen vinden de M4N ads die ik uitzoek interessanter dan de ads die google ze geeft. Heb dus liever dat er per week 10x wordt geklikt op een ad van M4N (die maybe maar de helft uitkeert) dan 1x op een google ad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef xaban06 het volgende:
Grotendeels van M4N is niet op klikbasis, maar op verkoop. Dus ze moeten klikken EN kopen.
haha net een klein stukje geschrevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:12 schreef Flepke het volgende:
Mensen, begin eens even heel snel met geld verdienen aan het ontslag van Steve Jobs
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
haha net een klein stukje geschreven
quote:Het blijkt dat hijn al een tijdje
Persoonlijk vind ik je stukje niet al te prettig lezen trouwens. Het zijn eigenlijk bijna alleen maar vragen die er gesteld zijn in de 2 alinea's. Dat was ik halverwege wel een beetje zat.quote:
Ik ben zelf al hemelaal geen verhalen schrijver. Daarom ga ik me er ook niet aan branden. Maak de websites en laat ut lekker aan andere overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:00 schreef DuracellPower het volgende:
Tnxs, Ja ik ben er ook niet helemaal tevreden over, is ook een beetje een experiment, kijken of inhaken op nieuws wat oplevertIk zal de volgende keer beter mijn best doen
dat wilde ik net zeggen, leuk voor basisschoolkinderen maar niet voor volwassenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef RPG het volgende:
Ik vind dat hele Bold gebeuren in de tekst enorm storend lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |