Ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is hier iemand die net als ik een student is en geen baan heeft?
Deze vraag heeft te maken met belasting betalen over adsense-inkomsten
ik pm jequote:
Ik kan niet eens de tekst lezen op je websitequote:Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef FakeFlamingo het volgende:
Ik krijg sinds een paar dagen geen ads meer op mijn website![]()
Ik heb geen mail van google ontvangen. Wat moet ik doen? want van dat helpcentrum word ik niet veel wijzer![]()
Ps website is http://dutchcrafter.nl
Heb het nu even naar de standaard achtergrond gezet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kan niet eens de tekst lezen op je website
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:45 schreef FakeFlamingo het volgende:
[..]
Heb het nu even naar de standaard achtergrond gezet.
Maar dat is toch niet de reden dat ik geen ads meer ontvang?
Ofcourse, maar daar ben ik dan ook mee bezigquote:Op zondag 4 september 2011 01:56 schreef Dlocks het volgende:
Lijkt mij een open deur, maar dan begin je toch een internationale site (oftewel een site in het Engels), dan ben je niet 'afhankelijk' van het weer in Nederland...
Vorige week werkten ze wel nogquote:Uw aanvraag wordt nog beoordeeld. De achtergrond van uw webpagina wordt weergegeven in plaats van live advertenties totdat uw account volledig is goedgekeurd.
Iedere site trekt bij het begin een hoop bezoekers, het is belangrijk om dat te kunnen vasthouden. Zodra je een site start, spam je namelijk overal en iedereen vol. Na een tijdje wordt dat minder.quote:Op zondag 4 september 2011 11:50 schreef Razor21 het volgende:
Bij mij kakt op die tv site helemaal in. Maar moet geduld hebben. Bezoekers zat ruim 100 unieke per dag (en dat binnen 1 week).
Morgen als ik thuis ben zal ik op mijn gemak die Adsense even optimizen.
Bij mij werkt het juist andersom sinds Twitter/Hyves/Facebook zo populair zijn, word echt honderden keren per dag op de bekende knoppen (bij artikelen etc) geklikt om te delen op hun profiel en dat levert echt bergen aan bezoekers op.quote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iedere site trekt bij het begin een hoop bezoekers, het is belangrijk om dat te kunnen vasthouden. Zodra je een site start, spam je namelijk overal en iedereen vol. Na een tijdje wordt dat minder.
als ik het vertaal via google translation krijg ik : wiegeliedjesquote:Op zondag 4 september 2011 12:21 schreef xaban06 het volgende:
Ik zou nog bekend maken welke domein ik laatst had overgekocht, het is een turks woord, dit zijn de zoekresultaten per maand:
ninniler
201.000 201.000
[ninniler]
12.100 12.100
"ninniler"
33.100 33.100
Het gaat dus om ninniler.com.
Staat alleen nog niks op, ben ik wel mee bezig
quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
als ik het vertaal via google translation krijg ik : wiegeliedjes
Kinder/baby liedjesquote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
als ik het vertaal via google translation krijg ik : wiegeliedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |