Het slug verhaal heb ik inderdaad al een van je gehoord jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt heb net RTL5 helemaal ingevuld (herschreven) verkijk mij even hoeveel tijd hierin gaat zitten. Maar als dat klaar is (einde van de week) dan zijn wij al heel ver.
In Adsense bijna 500 views nu op deze site maar geen kliks. Adsense Optimize zal ik van de week wel even doen. Belangrijkste is eerst de content.
Gebruik inderdaad een SEO plugin (All in One) en maak handig gebruik van de categorie en slugs :
Voorbeeld :
Categorie : Ned 1
Slug : Nederland 1
Dus dan krijg je www.link.nl/category/nederland-1 ipv Ned 1 alleen. (dus je kunt meer zoekwoorden meegeven).
Belangrijker is, heb je ook inkomsten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:35 schreef dirkjo het volgende:
Ik mag wel spreken van een topdag wat betreft Waar mag ik 130 (ineens uitschieter van 135 bezoekers, na een gemiddelde van 50 per dag).
Kom er nu pas achter dat ik eigenlijk toch ook wel een best nette SEO heb toegepast als je bedenkt dat ik in 15 minuten een mail van google news kreeg met mijn artikel + 4e plek op google als je zoekt op 'geld snelweg'
Jahoor, niet heel veel maar leuk om mee te nemen ofcoursequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Belangrijker is, heb je ook inkomsten?
Leuk dat mijn idee toch door iemand is uitgewerkt en nog steeds aandacht krijgt.
Een idee www.snelwegschutter.nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Jahoor, niet heel veel maar leuk om mee te nemen ofcourse
Je de site doet nu vooral voor als nieuws site met nieuws over dingen die gebeuren op/rond snelwegen
Hoeveel per maand moet je verdienen om er een te krijgen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef JortK het volgende:
Gister trouwens wel weer een goede dag.
Kan weer niet wachten op de kerstpakketten van Google.
http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Hoeveel per maand moet je verdienen om er een te krijgen?
TMF : )quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef Kerol het volgende:
Ik raak pratenoverseks.nl helaas maar niet kwijt, Viva was niet geïnteresseerd net als een paar andere sites. Weet nu eigenlijk niet meer wie ik nog meer kan vragen voor interesse. Iemand tips?
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette shit! Je word bekend in het wereldjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Razor21 het volgende:
Niet slechts sinds ik zondag online ben met de nieuwe website:
[ afbeelding ]
Adsense ongeveer 7 euro met deze site. Dit zal ik nog verder optimaliseren. Eerst content schrijven.
ps: mag trouwens een interview afnemen bij Bastiaan van Schaik (Jury) Hollands Next Top Model
BAAS !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Razor21 het volgende:
Niet slechts sinds ik zondag online ben met de nieuwe website:
[ afbeelding ]
Adsense ongeveer 7 euro met deze site. Dit zal ik nog verder optimaliseren. Eerst content schrijven.
ps: mag trouwens een interview afnemen bij Bastiaan van Schaik (Jury) Hollands Next Top Model
Darrnn, idd een droomquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Razor21 het volgende:
Hoe toevallig de koper van DDKIN sprak ik per email hij is laatst ook begonnen met een soortgelijk iets. tv talk punt nl
Concurrent erbij dus. Maar eerlijk is eerlijk het ziet er best netjes uit!
Damn hier kan ik alleen maar van dromen wat een verkoop :
http://www.sitedeals.nl/w(...)1-inkomsten-mnd.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |