Oh wat een leukerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:32 schreef wickie het volgende:
Die strik kan er heel erg makkelijk af.
Ik heb weer een 'ojee waarom doe ik dit nou... waarom kijk ik bij Lindex moment'....
Voor de rest zie ik niks leuks, maar deze is wel erg schattig (beetje heftig voor mijn doen).
[ afbeelding ]
Iquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:05 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb vanmorgen weer gefaald... Maandag ligt deze hier op de mat:
[ afbeelding ]
Gevalletje Love it or Hate it, but I'm loving it!!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:12 schreef octopussy het volgende:
TM, ik ben benieuwd hoe dat pakje staat bij je kleintje!
Wickie, stel dat je 1 sept bevalt. Dan is je kleintje 15 weken met half december. Volgens de groeicurve van het WHO is de gemiddelde lengte dan 62 cm. Voor Hannah klopte dat op 1 cm na.
Ik zou dan een 68 nemen voor je mup, aangezien je die pakjes liever iets ruim hebt dan te krap.
Dus
Doe es niet! ooh wat een leuke spullen hebben ze daar!!! Allemaal leuke setjes ondergoed ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:08 schreef kaatjejannie het volgende:
www.blijblij.com
Wil je deze ook toevoegen in de op?
Ik las dat hij momenteel dier(en) helemaal geweldig vindt op kleding, wat tof!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hier pas nogal een miskoop begaan, namelijk een pyjama van DPAM met zebra erop. De kleur (een heel flets soort grijs/beige) staat Ivan totaal niet. Maar hij is er zelf helemaal wild van.
Hier: http://www.action.nl/top-100quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:44 schreef bodpa09 het volgende:
Waar heb je die kaplaarsjes online gevonden MIgnonne?
bijna een hele maat, want dit is 24 en ze zitten elin al krap..die zit normaal in 23.5quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:35 schreef mignonne het volgende:
Wickie, als je naar de action gaat, zou je dan ook voor een paar laarsjes voor mijn grote kunnen kijken?sorry dat k je ermee lastig val. En als je toch niet gaat boeit het ook niet uiteraard, maar ik kom zelf zeker weten niet meer in de stad tot over minimaal 2 weken en dan zijn ze gegarandeerd op natuurlijk
Deze hebben ze ook zie ik <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vallen ze een hele maat kleiner KD? of gewoon een beetje klein?
Ik had de naam goed he???quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bijna een hele maat, want dit is 24 en ze zitten elin al krap..die zit normaal in 23.5
ow, poep. Ik had je PM gestuurd vandaag en dacht dat je niet reageerde omdat ik de naam goed had geradenquote:
In welke maat zal ik hem nemen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Tip: 10 euro bij 3Suisses.
[ afbeelding ]
hahah die is nou al wel 5 keer voorbij gekomenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Tip: 10 euro bij 3Suisses.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel leuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef wickie het volgende:
Mignonne pm of mail me maar even.
Claudia, deze trui iets voor Ivan?
[ afbeelding ]
Grappig, ik vind het niet zo'n leuk pakje voor een meisje eigenlijk. Maar goed, grijs, bruin en creme staat bij Hannah niet zo leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah die is nou al wel 5 keer voorbij gekomen
volgens mij zijn alle babymoeders ook voorzien
En ik dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In welke maat zal ik hem nemen?
voor een meisje vind ik m ook niet leuk.. haah dus de meningen zijn verdeeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:05 schreef octopussy het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het niet zo'n leuk pakje voor een meisje eigenlijk. Maar goed, grijs, bruin en creme staat bij Hannah niet zo leuk.
Ja mag hem best overnemen daarnaquote:
Ik zeg doen!! Is maat 74 overigens, de maat klopte best aardig. Ik heb een klein muppie. Hij lubbert na een dag dragen ook ietsjes uit (na de was weer helemaal ok)quote:
Voor Dyon heb ik een muts in maat 49 cm gekocht en die zit nu prima.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor hoofdomtrek hebben kinderen van 2 jaar eigenlijk ongeveer?
Ja, leuk! Ik heb hem ook in 74 besteld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik zeg doen!! Is maat 74 overigens, de maat klopte best aardig. Ik heb een klein muppie. Hij lubbert na een dag dragen ook ietsjes uit (na de was weer helemaal ok)
[ afbeelding ]
Te groot kan volgens mij bijna niet. De mutsen die Ivan past, pas ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:43 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, nee hoofdjes groeien nu niet meer zo hard he. Kyllian zou ook nog maat 86/92 passen nu! Voor Dyon heb ik een babymuts mt 86 van de H&M gekocht en die is echt nog ruim zat! Hij heeft ook nog een mutsje van Barts bij z'n skipak maat 6-12 maanden die hij nog past. Mutsen rekken meestal wel mee en te groot vind lijkt me niet zo fijn (te klein natuurlijk ook niet).
Ja, dat heb ik hier dus ook en vond dat ook best welquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Te groot kan volgens mij bijna niet. De mutsen die Ivan past, pas ik ook.
Met te groot bedoel ik dat het steeds over de oogjes gaat zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Te groot kan volgens mij bijna niet. De mutsen die Ivan past, pas ik ook.
Er zat zoveel tussen dat "wickie" schreeuwde dat ik het niet kon laten om een kraamcadeautje in m'n winkelmand te gooien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef wickie het volgende:
Ok.. help... Ik ging even bij 3suisses kijken. Moet ik dus niet doen. Zie er echt zoveel leuks.. Ook een hoop afgeprijsd.
Het nadeel van online shoppen als je lief de laptop bedient is dat hij ook meteen ziet wat ik allemaal wil hebben en wat het kost.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:37 schreef Poppejans het volgende:
Spewey, ga je wat kopen van die site met die leuke dierenprints??
Zodra ik weer loon heb ga ik daar nog wel het 1 en ander kopen![]()
Ik vind die longsleeve met die beer erop die ik van je overgenomen heb echt zo mega fantastisch![]()
![]()
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin eropquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Iemand enig idee waar ik nu nog zonnehoedjes kan vinden voor een hoofdje van volgens mij goed 40 cm?
En vergeet de Hema niet...nu voor maar 1,- (en bij jullie vast 50 cent)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin erop
Check!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin erop
Niet online, dus ik dacht dat ze ze niet meer hadden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
En vergeet de Hema niet...nu voor maar 1,- (en bij jullie vast 50 cent)
Ze lagen hier tussen het uitverkoopspul, maar dat verschilt natuurlijk per filiaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet online, dus ik dacht dat ze ze niet meer hadden.
Die ben ik van de week tijdens mijn zoektocht ook ergens tegen gekomen, vond ze neit echt wat voor Jaël wil echt lieve meisjes laarsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
Hier dino's van Kidorable, heel leuk met stekels aan de schacht maar hij is er bijna uit en voor Zoë vind ik ze toch minder.
Dat komt hier echt niet voor... Ja nu even maar eigenlijk moet ik naar bed want ik heb morgen weer een dagdienst... Maar moest gewoon even fok bijlezen en dan hebben jullie het over regenlaarsjes en moet ik daar dus weer naar zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:02 schreef Spewey het volgende:
Ja hier ook.
Maar het is een leuke speurtocht op Ebay als ik eens een keer niets te doen heb.
Slapen doe je niet aan? Ik wou dat ik kon naaien en zelf kleertjes kon maken enzo.. Gelukkig ben ik goed in koopjes jagenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en als ik niets vind, ga ik alle broeken van mijn vriend aan elkaar naaien vannacht, gewoon, omdat t kan
psstquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en als ik niets vind, ga ik alle broeken van mijn vriend aan elkaar naaien vannacht, gewoon, omdat t kan
geen idee, valt het op dat ik nooit schoonmaak aangezien dit de eerste keer isquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:56 schreef wickie het volgende:
O jeetje mignonne hoe heb je dat dan gedaan?? En ik denk dat vaseline geen kwaad kan.
die naam zegt me niets dus ik denk niet dat ik dat in huis heb haha. ik kijk wel, zolang ik eraf blijf gaat het wel met de vaseline.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:03 schreef wickie het volgende:
En welk motiefje op de laars heeft je voorkeur?
Ik zou vaseline proberen en anders als het echt jeukt nestosyl, maar ik weet niet of je dat in huis hebt.
ik doe alles s avonds tegenwoordigquote:
Dat Hatley is leuk!!! Ik zag het hier in de buurt ook bij een winkeltje. Maar zo duurquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:59 schreef Spewey het volgende:
Oh die eerste vind ik mooi.![]()
Bij regenlaarsjes.com hebben ze de nieuwe collectie van Hatley, zo leuk! Maar veel te duur.
[ afbeelding ]
Giraffen![]()
[ afbeelding ]
Cupcakes![]()
[ afbeelding ]
Appeltjes![]()
Een keertje kijken of ik ze weer voor een veel leukere prijs op Ebay.co.uk kan vinden.
Ze hebben hele leuke regenlaarsjes met dino's, alleen 35 euro vind ik dan weer minder leuk...quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:23 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dat Hatley is leuk!!! Ik zag het hier in de buurt ook bij een winkeltje. Maar zo duur![]()
En Pepijn heeft al een goed regenpak.
Blijven die een beetje heel? Ik had hele gave voor de dochter van vriendin besteld, maar die waren in no-time kapotquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
Hier dino's van Kidorable, heel leuk met stekels aan de schacht maar hij is er bijna uit en voor Zoë vind ik ze toch minder.
Ja, ze zien er zelfs nog als nieuw uit en dat met mijn rauwdouwer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Blijven die een beetje heel? Ik had hele gave voor de dochter van vriendin besteld, maar die waren in no-time kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |