Ik las dat hij momenteel dier(en) helemaal geweldig vindt op kleding, wat tof!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hier pas nogal een miskoop begaan, namelijk een pyjama van DPAM met zebra erop. De kleur (een heel flets soort grijs/beige) staat Ivan totaal niet. Maar hij is er zelf helemaal wild van.
Hier: http://www.action.nl/top-100quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:44 schreef bodpa09 het volgende:
Waar heb je die kaplaarsjes online gevonden MIgnonne?
bijna een hele maat, want dit is 24 en ze zitten elin al krap..die zit normaal in 23.5quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:35 schreef mignonne het volgende:
Wickie, als je naar de action gaat, zou je dan ook voor een paar laarsjes voor mijn grote kunnen kijken?sorry dat k je ermee lastig val. En als je toch niet gaat boeit het ook niet uiteraard, maar ik kom zelf zeker weten niet meer in de stad tot over minimaal 2 weken en dan zijn ze gegarandeerd op natuurlijk
Deze hebben ze ook zie ik <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vallen ze een hele maat kleiner KD? of gewoon een beetje klein?
Ik had de naam goed he???quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bijna een hele maat, want dit is 24 en ze zitten elin al krap..die zit normaal in 23.5
ow, poep. Ik had je PM gestuurd vandaag en dacht dat je niet reageerde omdat ik de naam goed had geradenquote:
In welke maat zal ik hem nemen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Tip: 10 euro bij 3Suisses.
[ afbeelding ]
hahah die is nou al wel 5 keer voorbij gekomenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Tip: 10 euro bij 3Suisses.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel leuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef wickie het volgende:
Mignonne pm of mail me maar even.
Claudia, deze trui iets voor Ivan?
[ afbeelding ]
Grappig, ik vind het niet zo'n leuk pakje voor een meisje eigenlijk. Maar goed, grijs, bruin en creme staat bij Hannah niet zo leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah die is nou al wel 5 keer voorbij gekomen
volgens mij zijn alle babymoeders ook voorzien
En ik dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In welke maat zal ik hem nemen?
voor een meisje vind ik m ook niet leuk.. haah dus de meningen zijn verdeeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:05 schreef octopussy het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het niet zo'n leuk pakje voor een meisje eigenlijk. Maar goed, grijs, bruin en creme staat bij Hannah niet zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |