bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin eropquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Iemand enig idee waar ik nu nog zonnehoedjes kan vinden voor een hoofdje van volgens mij goed 40 cm?
En vergeet de Hema niet...nu voor maar 1,- (en bij jullie vast 50 cent)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin erop
Check!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin erop
Niet online, dus ik dacht dat ze ze niet meer hadden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
En vergeet de Hema niet...nu voor maar 1,- (en bij jullie vast 50 cent)
Ze lagen hier tussen het uitverkoopspul, maar dat verschilt natuurlijk per filiaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet online, dus ik dacht dat ze ze niet meer hadden.
Die ben ik van de week tijdens mijn zoektocht ook ergens tegen gekomen, vond ze neit echt wat voor Jaël wil echt lieve meisjes laarsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
Hier dino's van Kidorable, heel leuk met stekels aan de schacht maar hij is er bijna uit en voor Zoë vind ik ze toch minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |