bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin eropquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Iemand enig idee waar ik nu nog zonnehoedjes kan vinden voor een hoofdje van volgens mij goed 40 cm?
En vergeet de Hema niet...nu voor maar 1,- (en bij jullie vast 50 cent)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin erop
Check!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin erop
Niet online, dus ik dacht dat ze ze niet meer hadden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
En vergeet de Hema niet...nu voor maar 1,- (en bij jullie vast 50 cent)
Ze lagen hier tussen het uitverkoopspul, maar dat verschilt natuurlijk per filiaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet online, dus ik dacht dat ze ze niet meer hadden.
Die ben ik van de week tijdens mijn zoektocht ook ergens tegen gekomen, vond ze neit echt wat voor Jaël wil echt lieve meisjes laarsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
Hier dino's van Kidorable, heel leuk met stekels aan de schacht maar hij is er bijna uit en voor Zoë vind ik ze toch minder.
Dat komt hier echt niet voor... Ja nu even maar eigenlijk moet ik naar bed want ik heb morgen weer een dagdienst... Maar moest gewoon even fok bijlezen en dan hebben jullie het over regenlaarsjes en moet ik daar dus weer naar zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:02 schreef Spewey het volgende:
Ja hier ook.
Maar het is een leuke speurtocht op Ebay als ik eens een keer niets te doen heb.
Slapen doe je niet aan? Ik wou dat ik kon naaien en zelf kleertjes kon maken enzo.. Gelukkig ben ik goed in koopjes jagenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en als ik niets vind, ga ik alle broeken van mijn vriend aan elkaar naaien vannacht, gewoon, omdat t kan
psstquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en als ik niets vind, ga ik alle broeken van mijn vriend aan elkaar naaien vannacht, gewoon, omdat t kan
geen idee, valt het op dat ik nooit schoonmaak aangezien dit de eerste keer isquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:56 schreef wickie het volgende:
O jeetje mignonne hoe heb je dat dan gedaan?? En ik denk dat vaseline geen kwaad kan.
die naam zegt me niets dus ik denk niet dat ik dat in huis heb haha. ik kijk wel, zolang ik eraf blijf gaat het wel met de vaseline.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:03 schreef wickie het volgende:
En welk motiefje op de laars heeft je voorkeur?
Ik zou vaseline proberen en anders als het echt jeukt nestosyl, maar ik weet niet of je dat in huis hebt.
ik doe alles s avonds tegenwoordigquote:
Dat Hatley is leuk!!! Ik zag het hier in de buurt ook bij een winkeltje. Maar zo duurquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:59 schreef Spewey het volgende:
Oh die eerste vind ik mooi.![]()
Bij regenlaarsjes.com hebben ze de nieuwe collectie van Hatley, zo leuk! Maar veel te duur.
[ afbeelding ]
Giraffen![]()
[ afbeelding ]
Cupcakes![]()
[ afbeelding ]
Appeltjes![]()
Een keertje kijken of ik ze weer voor een veel leukere prijs op Ebay.co.uk kan vinden.
Ze hebben hele leuke regenlaarsjes met dino's, alleen 35 euro vind ik dan weer minder leuk...quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:23 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dat Hatley is leuk!!! Ik zag het hier in de buurt ook bij een winkeltje. Maar zo duur![]()
En Pepijn heeft al een goed regenpak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |