bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin eropquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Iemand enig idee waar ik nu nog zonnehoedjes kan vinden voor een hoofdje van volgens mij goed 40 cm?
En vergeet de Hema niet...nu voor maar 1,- (en bij jullie vast 50 cent)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin erop
Check!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen heul simpele witte, licht en donkerblauwe voor een prikkie, zonder onzin erop
Niet online, dus ik dacht dat ze ze niet meer hadden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
En vergeet de Hema niet...nu voor maar 1,- (en bij jullie vast 50 cent)
Ze lagen hier tussen het uitverkoopspul, maar dat verschilt natuurlijk per filiaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet online, dus ik dacht dat ze ze niet meer hadden.
Die ben ik van de week tijdens mijn zoektocht ook ergens tegen gekomen, vond ze neit echt wat voor Jaël wil echt lieve meisjes laarsenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
Hier dino's van Kidorable, heel leuk met stekels aan de schacht maar hij is er bijna uit en voor Zoë vind ik ze toch minder.
Dat komt hier echt niet voor... Ja nu even maar eigenlijk moet ik naar bed want ik heb morgen weer een dagdienst... Maar moest gewoon even fok bijlezen en dan hebben jullie het over regenlaarsjes en moet ik daar dus weer naar zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:02 schreef Spewey het volgende:
Ja hier ook.
Maar het is een leuke speurtocht op Ebay als ik eens een keer niets te doen heb.
Slapen doe je niet aan? Ik wou dat ik kon naaien en zelf kleertjes kon maken enzo.. Gelukkig ben ik goed in koopjes jagenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en als ik niets vind, ga ik alle broeken van mijn vriend aan elkaar naaien vannacht, gewoon, omdat t kan
psstquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en als ik niets vind, ga ik alle broeken van mijn vriend aan elkaar naaien vannacht, gewoon, omdat t kan
geen idee, valt het op dat ik nooit schoonmaak aangezien dit de eerste keer isquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:56 schreef wickie het volgende:
O jeetje mignonne hoe heb je dat dan gedaan?? En ik denk dat vaseline geen kwaad kan.
die naam zegt me niets dus ik denk niet dat ik dat in huis heb haha. ik kijk wel, zolang ik eraf blijf gaat het wel met de vaseline.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:03 schreef wickie het volgende:
En welk motiefje op de laars heeft je voorkeur?
Ik zou vaseline proberen en anders als het echt jeukt nestosyl, maar ik weet niet of je dat in huis hebt.
ik doe alles s avonds tegenwoordigquote:
Dat Hatley is leuk!!! Ik zag het hier in de buurt ook bij een winkeltje. Maar zo duurquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:59 schreef Spewey het volgende:
Oh die eerste vind ik mooi.![]()
Bij regenlaarsjes.com hebben ze de nieuwe collectie van Hatley, zo leuk! Maar veel te duur.
[ afbeelding ]
Giraffen![]()
[ afbeelding ]
Cupcakes![]()
[ afbeelding ]
Appeltjes![]()
Een keertje kijken of ik ze weer voor een veel leukere prijs op Ebay.co.uk kan vinden.
Ze hebben hele leuke regenlaarsjes met dino's, alleen 35 euro vind ik dan weer minder leuk...quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:23 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dat Hatley is leuk!!! Ik zag het hier in de buurt ook bij een winkeltje. Maar zo duur![]()
En Pepijn heeft al een goed regenpak.
Blijven die een beetje heel? Ik had hele gave voor de dochter van vriendin besteld, maar die waren in no-time kapotquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
Hier dino's van Kidorable, heel leuk met stekels aan de schacht maar hij is er bijna uit en voor Zoë vind ik ze toch minder.
Ja, ze zien er zelfs nog als nieuw uit en dat met mijn rauwdouwer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Blijven die een beetje heel? Ik had hele gave voor de dochter van vriendin besteld, maar die waren in no-time kapot
Haha ik zou noooooit Crocs kopen want afschuwelijk en ugh en brrr enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:19 schreef Spewey het volgende:
Wat staat dat je grote ontzettend schattig! Dat zijn trouwens de eerste crocs waar ik niet spontaan jeuk van krijg, staan leuk.
Hehehe Lente, wat doe je je mama aan? Roezels èn Pooh.
Nou inderdaad!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
maat 26, leven al jullie kinderen op grote voet, of de mijne op kleine
Nou Jaël heeft maat 25, dus ik die passen, nou dat werd hem niet, dus 26 en die paste goed eigenlijk halve cm over ongeveer. Ik denk dat mikjn kind op grote voet leeft, nu al...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
maat 26, leven al jullie kinderen op grote voet, of de mijne op kleine
elin is langquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:24 schreef MamaPurk het volgende:
Ja maar hoe lang is Elin? Ik heb voor Jaël trouwens nooit kleiner als maat 20 gekocht en in het voorjaar had ze 23 en 24 heeft ze gewoon even overgeslagen... Nu dus 25, maar wel bijna 95 centimeter denk ik nu ongeveer...
oeh leuk!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:10 schreef wickie het volgende:
Mignonne, de konijntjes en lieveheersbeestjes in the pocket. Kan je kiezen
1 colli betekent normaal gesproken 1 pakketquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sorry![]()
Maar grote kans dat het in verschillende zendingen binnen komt en je dus nog moet wachten tot je pakketje compleet is. Volgens het briefje was het nu maar 1 colli namelijk.
volgende week vrijdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wanneer ga je? Ik hoop heel erg dat het er voor mijn vakantie volgende week woensdag is. Anders moeten jullie allemaal twee weken wachten
Yep en de vorige keer kreeg ik het in 2 pakketten en nu heb ik wel 4 aankopen gedaan om tot zowel 50 leggings als babylegs te komen dus ik verwacht 4 pakketten te krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
1 colli betekent normaal gesproken 1 pakket
Maar dan zou je 4 colli moeten hebben toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep en de vorige keer kreeg ik het in 2 pakketten en nu heb ik wel 4 aankopen gedaan om tot zowel 50 leggings als babylegs te komen dus ik verwacht 4 pakketten te krijgen.
Ja dat gaf ik aan. Ik krijg nu maar 1 colli dus de rest volgt nog. De vorige keer kwam het tweede pakket een week later!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dan zou je 4 colli moeten hebben toch?
ooh zoquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat gaf ik aan. Ik krijg nu maar 1 colli dus de rest volgt nog. De vorige keer kwam het tweede pakket een week later!
ja en ik denk dat je moet gaan, ik heb een paar op de foto gezet die me wel bodpa'szoonwaardig zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:45 schreef bodpa09 het volgende:
Ben je heel misschien nog naar de Action geweest KD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |