abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100981658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:06 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

En ik dan? :D
Ja mag hem best overnemen daarna :Y

Hoe valt 3suisses want 81 is denk ik nog de enige optie voor Puck?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100981680
Ik moet trouwens ook niet zo achterlijk doen, ik heb vorige week nagenoeg hetzelfde pakkie van het Deense merk Claire op de kop getikt met 70% korting voor maar 6 euro O+.
pi_100981684

ook voor Ivan, mouwloos vest in verschillende kleuren O+ 5,99
pi_100981791
voor mette's zusje :+
pi_100981806
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:06 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

En ik dan? :D
Ik zeg doen!! Is maat 74 overigens, de maat klopte best aardig. Ik heb een klein muppie. Hij lubbert na een dag dragen ook ietsjes uit (na de was weer helemaal ok)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100981891
Wat voor hoofdomtrek hebben kinderen van 2 jaar eigenlijk ongeveer?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100981987
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor hoofdomtrek hebben kinderen van 2 jaar eigenlijk ongeveer?
Voor Dyon heb ik een muts in maat 49 cm gekocht en die zit nu prima.

2 jaar gemiddeld 50 cm zo te zien:
http://www.ouders.nl/pdf/groeicurve_j_0-4jr2.pdf

Edit: 49,3 dus als ik goed kijk :P
pi_100982441
ah arme Ivan, niet eens dierentruien voor komend najaar ;)

Spewey, ga je wat kopen van die site met die leuke dierenprints??
Zodra ik weer loon heb ga ik daar nog wel het 1 en ander kopen :9~
Ik vind die longsleeve met die beer erop die ik van je overgenomen heb echt zo mega fantastisch O+ O+ O+

Wolf heeft volgens mij een groot hoofd. Die past de muts van de H&M 86/98 goed, echt niks te groot. Kan me echt niet voorstellen dat hij die muts nog zou passen als hij echt in maat 98 zit.
Of wacht.. een hoofd groeit natuurlijk ook niet meer zo hard..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100982521
Zo, pff, het bestellen is weer gelukt. Op 3Suisses staan erg veel leuke truien voor Ivan, maar ik heb al zoveel voor hem. Als goedmakertje heb ik deze longsleeve gekocht:

Hij draait echt door als hij die zebra's ziet. :D Zelf houd ik er niet zo van, maar ach.

Het zal mij benieuwd of hij hem op wil. Mijn kinderen hebben grote hoofden, dus ik heb hem maar in de grootste maat besteld. Dank voor de hoofdomtrekinfo, Meimeltje!
pi_100982597
Poppejans, nee hoofdjes groeien nu niet meer zo hard he. Kyllian zou ook nog maat 86/92 passen nu! Voor Dyon heb ik een babymuts mt 86 van de H&M gekocht en die is echt nog ruim zat! Hij heeft ook nog een mutsje van Barts bij z'n skipak maat 6-12 maanden die hij nog past. Mutsen rekken meestal wel mee en te groot vind lijkt me niet zo fijn (te klein natuurlijk ook niet).
pi_100982609
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik zeg doen!! Is maat 74 overigens, de maat klopte best aardig. Ik heb een klein muppie. Hij lubbert na een dag dragen ook ietsjes uit (na de was weer helemaal ok)
[ afbeelding ]
Ja, leuk! Ik heb hem ook in 74 besteld. :D
pi_100982623
Tof Claudia! die muts wil ik echt een foto van zien :D O+
*slingert 3suisses eens aan*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100982627
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:43 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, nee hoofdjes groeien nu niet meer zo hard he. Kyllian zou ook nog maat 86/92 passen nu! Voor Dyon heb ik een babymuts mt 86 van de H&M gekocht en die is echt nog ruim zat! Hij heeft ook nog een mutsje van Barts bij z'n skipak maat 6-12 maanden die hij nog past. Mutsen rekken meestal wel mee en te groot vind lijkt me niet zo fijn (te klein natuurlijk ook niet).
Te groot kan volgens mij bijna niet. De mutsen die Ivan past, pas ik ook. :o
pi_100982645
Ow het Zebra shirt vind ik leuk! Ik ben helemaal niet zo van de dieren op shirts, maar die is wel erg lief. We hebben hier een zebraschilderij hangen en daar zegt Dyon ook steeds 'paard' tegen, die is helemaal paardenfan lijkt.
pi_100982649
Ok.. help... Ik ging even bij 3suisses kijken. Moet ik dus niet doen. Zie er echt zoveel leuks.. Ook een hoop afgeprijsd.
pi_100982651
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik hier dus ook en vond dat ook best wel :o
pi_100982666
Wat met smart op groeiende voetjes hier ;)
Heb al tijden deze (isabooties) in de kast klaar liggen (vanaf 12mnd) maar mevrouw leeft op kleine voet en past nog heel ruim in haar 6-12mnd exemplaar (die wat minder leuk zijn ;) )

Misschien mag ik deze nog wel van mezelf bestellen...

Ook het overwegen waard ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_100982703
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Met te groot bedoel ik dat het steeds over de oogjes gaat zitten :P En dat gebeurt toch wel als een muts veel te ruim is lijkt me.
pi_100982724
Ik heb Sofie gister bij de hema een maat 80/86 muts gepast. Maar die past ze gewoon niet... Mijn dikkop
*poef* nu is het weg
pi_100982808
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef wickie het volgende:
Ok.. help... Ik ging even bij 3suisses kijken. Moet ik dus niet doen. Zie er echt zoveel leuks.. Ook een hoop afgeprijsd.
Er zat zoveel tussen dat "wickie" schreeuwde dat ik het niet kon laten om een kraamcadeautje in m'n winkelmand te gooien.
pi_100982847
Hmm.. site ook eens open gemaakt.. ai...........
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_100982917
Behoorlijke ai... Ik krijg het ook niet weggeklikt.

Claudia, ik denk dat ik dan toch al misschien volgende week ergens baby moet gaan baren :P
pi_100982947
Iemand enig idee waar ik nu nog zonnehoedjes kan vinden voor een hoofdje van volgens mij goed 40 cm?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100982988
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:37 schreef Poppejans het volgende:
Spewey, ga je wat kopen van die site met die leuke dierenprints??
Zodra ik weer loon heb ga ik daar nog wel het 1 en ander kopen :9~
Ik vind die longsleeve met die beer erop die ik van je overgenomen heb echt zo mega fantastisch O+ O+ O+
Het nadeel van online shoppen als je lief de laptop bedient is dat hij ook meteen ziet wat ik allemaal wil hebben en wat het kost. }:| Had ik al gezegd dat ik die spalk spuugzat ben? :')
Dat ondergoed daar is zo leuk!!

Dat berenshirt is leuk ja O+ , zo zonde dat hij die maar een paar keer aan heeft gehad, stomme groeispurt!
pi_100982992
Ik kan morgen wel voor je kijken of ik hier nog iets voor je heb liggen, Vanyel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')