SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
![]()
Al een hele tijd niet meer gezien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rustig hier.
Post Koelkast nog wel eens op FOK! SV?
Doe datquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
De zon is weer terug
Ik ga denk ik even buiten zitten met een biertje
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ragboer is lekker ding.
Spaghettivreter is lekker ding.
ARG7 is allemaal lekker ding.
Niet echt......quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Popje-popje het volgende:
Is hier nog wat gebeurd, of heb ik niks gemist?
DIE ZIT NAAST MIJquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOI POPJEPOPJEPOPJE
WAAR IS KOELKAST???? IK MIS HEM???!!!!!!!1
Ik dacht dat dat, samen met slechte grappen, ONZ wásquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef Furdinand het volgende:
OMG ik kom er net achter dat er geen tieten meer gepost mogen worden in ONZ
Preciesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat, samen met slechte grappen, ONZ wás
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen weer een avondje zuipen met Ragboer.
Kan toch ook prima achter de computer met tinychat?quote:
Daar kunnen ze niet vanuit een donker hoekje in de stairway naar een dame starenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Kan toch ook prima achter de computer met tinychat?
Rustig wachten tot er iets van vrouwelijkheid in tinychat komt..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet vanuit een donker hoekje in de stairway naar een dame staren
Kan ook maar dit is veel leukerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Kan toch ook prima achter de computer met tinychat?
Zitten niet serieus in de Stairway, toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan ook maar dit is veel leuker
Zitten nu een biertje te doen in de Stairway, kapot uitgestorven
FOKkers en de stairwayquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan ook maar dit is veel leuker
Zitten nu een biertje te doen in de Stairway, kapot uitgestorven
Ik moet bekennen dat ik er ook eenmaal een biertje heb gedronken. Ik ben een echte fokker.quote:
Jawel maar we gaan zo naar de Beurs. (Ragboer wilde mij even de beruchte Stairway laten zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zitten niet serieus in de Stairway, toch?
Lekker in de Beurs 15 jarige meisjes betastenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jawel maar we gaan zo naar de Beurs. (Ragboer wilde mij even de beruchte Stairway laten zien)
Ik ben nog nooit in Utrecht geweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er ook eenmaal een biertje heb gedronken. Ik ben een echte fokker.
Nooit daar uitgeweest, of echt nog nooit daar geweest?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest.
Nooit daar geweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nooit daar uitgeweest, of echt nog nooit daar geweest?Over 3 weken heb ik mijn eerste hockeywedstrijd in Utrecht, kom met spandoek en in een leuk cheerleaderspakje.
Jij mist Utrecht in jouw leven en Utrecht mist jou in haar bestaan. Het is tijd voor verandering.quote:
Leer mij Utrecht kennenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij mist Utrecht in jouw leven en Utrecht mist jou in haar bestaan. Het is tijd voor verandering.
Die is dronkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
Niemand hier meer?
Waar is spaghettiveter?
Ja, gaat wel. Met u?quote:
Ik ook in mijn eentje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik ga wel hier in mijn eentje posten.
Hoi liefjen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn we samen alleen.Hoi Appel!
Ik vind de NB niet zo leuk met al die nieuwe mensen, brrr veranderingen inderdaad.
Lekker in de stairway in een donker hoekje?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens een goedenmiddag
Wat een bazenavond vannacht met Ragboer
Hehe, hij wilde het aan mij laten zien van binnen en we hebben daar 1 biertje gedronken. Man man man wat een volk daarquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lekker in de stairway in een donker hoekje?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Heeft hij je wel netjes thuisgebracht?
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.quote:
De Beurs, daarna nog een kapsalon gegeten en daarna weer naar huisquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.
Maar waar zijn jullie verder nog geweest, SV? Of alleen nog in de Beurs?
Nummers uitwisselen. SV is duidelijk het mannetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.
Maar waar zijn jullie verder nog geweest, SV? Of alleen nog in de Beurs?
Sowieso dat zij in het bed was beland van één van deze fok players.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
Goh, ik blij dat mn zusje gister niet uit mocht van mn ouders, die wilde ook naar de beurs
Hahahaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso dat zij in het bed was beland van één van deze fok players.
Ik heb niet heel veel last van je hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gespannen mensen zijn vermoeiend.
Wat is er mis met je oma dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doelde niet alleen op mezelf, maar op mn ooms en iedereen gewoon in dit huis. Beter wordt mn oma snel uit het ziekenhuis ontslagen.
Ze had vrijdag een operatie aan/in dr buik, geen idee hoe het heet in het Nederlands maar haar ingewanden waren uitgezakt? en er kwam vet op te zitten en daar had ze last van en dus dat is met een operatie verwijderd (het vet) en de ingewanden zijn weer op de goede plek gezet. Eerst ging het niet zo goed, toen weer wel en nu weer niet. Mwehh.quote:
Klinkt heftig.. Hoop echt dat alles goed met haar komtquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze had vrijdag een operatie aan/in dr buik, geen idee hoe het heet in het Nederlands maar haar ingewanden waren uitgezakt? en er kwam vet op te zitten en daar had ze last van en dus dat is met een operatie verwijderd (het vet) en de ingewanden zijn weer op de goede plek gezet. Eerst ging het niet zo goed, toen weer wel en nu weer niet. Mwehh.
Ja, ik hoop het ook. Ook omdat een paar jaar geleden rond dit tijdstip mn opa overleden is, zijn ze helemaal gespannen alles. Jeetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt heftig.. Hoop echt dat alles goed met haar komt
Heftig allemaal zeg.. Maar komt vast wel goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Ook omdat een paar jaar geleden rond dit tijdstip mn opa overleden is, zijn ze helemaal gespannen alles. Jeetje.
Zo raar om haar zo te zien, bah.
Mn vader mocht de operatiekamer in en heeft toen alles gefilmd/gefotografeerd.Die foto's wil ik niet zien.
63 maar. Maar al zo vermoeid alles. Het leven is echt zo anders dan daar in Nederlandquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heftig allemaal zeg.. Maar komt vast wel goedHoe oud is ze?
Je moet ook gewoon aan haar denken zoals ze was, niet zoals ze er nu bij ligt..
Ieh, dat kan ik me voorstellen ja..
Waar zit je nu dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
63 maar. Maar al zo vermoeid alles. Het leven is echt zo anders dan daar in NederlandIn Nederland fietsen opaatjes gewoon nog als ze in de 80 zijn. Hier zijn ze helemaal op als ze rond de 60 zijn.
Mja, komt vast goed allemaal.
In mn geboorteland.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
En het leven in Nederland is niet zwaar inderdaad, we zijn een kenniseconomie en verder is er altijd genoeg te eten en te drinken..
Van die kenniseconomie is ook steeds minder overquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
En het leven in Nederland is niet zwaar inderdaad, we zijn een kenniseconomie en verder is er altijd genoeg te eten en te drinken..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
Goh, ik blij dat mn zusje gister niet uit mocht van mn ouders, die wilde ook naar de beurs
Niet bepaald.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:49 schreef FreezePop het volgende:
Bob, Klinker en Appel. Toch wel favorieten.
Wat gaat er mis?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Momenteel ben ik een gefrustreerd mens.
Het is een teken. Ga iets doen op vakantie. Beetje de natuur in enzo..quote:
Nee, daar is het te heet voor. Tevens mag ik als vrouw zijnde niet alleen de straat op.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is een teken. Ga iets doen op vakantie. Beetje de natuur in enzo..
En zandquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En natuur hier?Enige natuur zijn de dadelbomen.
Onee, oranje stroom, sorry.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
sinaasappels wekken toch geen groene stroom op gekkie
quote:
hee Pat.quote:
Had er ruzie met één.quote:
vervelend is datquote:
mogguh kikkerquote:
Wie wie wie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:24 schreef HappyBob het volgende:
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Elk moment van de dag, denk ik aan jou
Het zal ons vinden Bob, ons.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is de liefde. Ooit zal deze ook mij vinden.
Ik dacht dat jij goed op weg was met het vinden van die liefde.. Hoe staat het daar mee?quote:
Ik ben een watje. Dat staat er mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij goed op weg was met het vinden van die liefde.. Hoe staat het daar mee?
Valt mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Freezepop doet me aan Flippie denken met deze ui
In de liefde moet je niet teveel nadenken. Handel vanuit het hart.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben een watje. Dat staat er mee.
Hoe kan ik handelen zonder handelwaar mang, hoe?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de liefde moet je niet teveel nadenken. Handel vanuit het hart.
Je hebt het mooiste handelswaar op aarde. Jou en je liefde.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe kan ik handelen zonder handelwaar mang, hoe?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt het mooiste handelswaar op aarde. Jou en je liefde.
omg deelquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:10 schreef FreezePop het volgende:
Ik wil graag mijn leven met jullie delen.
Dat dus, maar ik ga wel omdat ik stom benquote:
Ik vraag me af welke users je verder bedoeltquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef FreezePop het volgende:
Zitten wel wat goede users tussen en Bob wil ik meeten.
Ja halloquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke users je verder bedoelt
Dat is er eentje. Users..meervoud..jebentmnschatjequote:
Popjequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is er eentje. Users..meervoud..jebentmnschatje
Jazeker, maar omg er komen zoveel mensen op bezoek, echt absurd. MN OMA HEEFT RUST NODIG.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed nieuws dit! Sfeer nu ook weer wat beter?
popje heeft lekkere billenquote:
Ja beetje welquote:
Lekker, ga je nog ergens heen? Ik heb helaas geen vakantie meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:24 schreef Popje-popje het volgende:
Ohh... je zal maar bijna vakantie hebben![]()
Niet op vakantie, blijf gewoon thuisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker, ga je nog ergens heen? Ik heb helaas geen vakantie meer
Hopen op een beetje beter weer danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet op vakantie, blijf gewoon thuis
Ik vermaak me evengoed welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hopen op een beetje beter weer dan
Op dit moment schijnt het zonnetje, maar vanochtend/begin van de middag regende het inderdaad hard. Donder en bliksem en alles.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoorde dat het heel hard regende in Nederland, kan iemand dit bevestigen?
Hey jungquote:
Ja heerlijk, ik zie net dat de zon opkomt. Wel laat vandaag zeg.quote:
een grote nederlandse tyfuszooi. Zelfde kut weer op lowlands ;_;quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik zie net dat de zon opkomt. Wel laat vandaag zeg.
Ik post er altijd foto's van mijn fallus op een kloon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo piraten.![]()
Wie heeft hier allemaal toegang tot KPD?
Ik mis usa jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
een grote nederlandse tyfuszooi. Zelfde kut weer op lowlands ;_;
ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo piraten.![]()
Wie heeft hier allemaal toegang tot KPD?
Oké patje, let op! Dit is schokkend: http://forum.fok.nl/topic/1700832quote:
Ik ga daar nu niet op klikken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oké patje, let op! Dit is schokkend: http://forum.fok.nl/topic/1700832
Maar is het ook banwaardig? Het is immers KPD
Ja manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
SC is weer dood de laatste weken
Eetsequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even eten en daarna de hond uitlaten
quote:
Het is toch niet Knetter he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oké patje, let op! Dit is schokkend: http://forum.fok.nl/topic/1700832
Maar is het ook banwaardig? Het is immers KPD
BAH eentje wel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De plaatjes in dat topic doen het niet eens
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn DM/PM staat altijd open.
Vanwaar zo'n goede morgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inderdaad een hele goede morgen
Vlinders zitten op het juiste pad richting mijn buik. Ik voel het gewoon aankomen.quote:
Hoiquote:
Wat fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vlinders zitten op het juiste pad richting mijn buik. Ik voel het gewoon aankomen.
[..]
Hoi
Hier zit zeker een sappig verhaal achter, maar niet geschikt voor op het internet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat fijnzit hier een sappig verhaal achter?
Halloquote:
Oh, verdullemequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier zit zeker een sappig verhaal achter, maar niet geschikt voor op het internet.
[..]
Hallo [ afbeelding ]
Ik heb geen flauw idee wie Sjoerd uit GTST isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:34 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb gister wel Sjoerd uit GTST gezienEn hij was met een ander meisje dan Rikki
Links:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Sjoerd uit GTST is
Speciale gelegenheden tellen natuurlijk niet hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb gister willie Wartaal gezien
En verder deze week nog Menno de boer van Slam FM, Valerio en Captain Morgan!!
Vooruit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef HappyBob het volgende:
Flips terug van vakantie! Tijd om naar haar wilde vakantie avontuurtjes te luisteren. Vertel vertel vertel! ALLES!!
Vakantie was echt zo tof manquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
Hieruit begrijp ik dus dat het een mooie vakantie was?Waren die kerels nog een beetje lekker dan? Ik had eigenlijk nog verhalen verwacht over Griekse goden daar, maar misschien zit dat allemaal in het stukje 'too much info'. Komen er ook nog foto's op facebook voor het visuele genot?
Ja was echt super tof! Foto's staan op facebook. Jij hebt ook een leuke vakantie gehad zo te horenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PAAAATJEEEEEE
Hoe is het met jou?
Hoe was Amerika?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Gridlok het volgende:
Komop dames, support onze vriend Hatrick.
Patje1987 voor ONZ Mod.
Ja echt gruwelijk goed, nu ben ik aan het youtuben naar de music list van vakantie. Heb zo een gruwelijk nummer gehoord, maar kan hem niet vinden. Net zoals een goede versie van House of Godquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja was echt super tof! Foto's staan op facebook. Jij hebt ook een leuke vakantie gehad zo te horen
Ik heb daar vooral eigen muziek in de auto geluisterd, anders was het vaak country muziek en aan de westkust vooral van die ballenmuziek zoals deze:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja echt gruwelijk goed, nu ben ik aan het youtuben naar de music list van vakantie. Heb zo een gruwelijk nummer gehoord, maar kan hem niet vinden. Net zoals een goede versie van House of God
Ja ik heb wel 100x oi oi oi en tonight, give me everything tonight gehoordquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb daar vooral eigen muziek in de auto geluisterd, anders was het vaak country muziek en aan de westkust vooral van die ballenmuziek zoals deze:
Eerste 2 weken geen Nederlanders gezien, sowieso geen Europeanen want sommige mensen die ons aanspraken hadden nog nooit Europeanen gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb wel 100x oi oi oi en tonight, give me everything tonight gehoordKom je in Nederland, zit je in Nederland, eerste wat je hoort is dat
Maar geef je gelijk wel dat je dan je eigen muziek luistert
Dan heb je een goede vakantie gehad dus, in Amerika zitten zonder al te veel Europeanen. Ik zat in Griekenland en het was er bijna net zo Hollands als op Chersonissos.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eerste 2 weken geen Nederlanders gezien, sowieso geen Europeanen want sommige mensen die ons aanspraken hadden nog nooit Europeanen gezien![]()
Verder naar de westkust alleen maar kut Fransen en ook een hoop Nederlanders.
Yoquote:
Lolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:34 schreef Furdinand het volgende:
Ik kom er net achter dat ik met Eric Dikeb op de foto sta (:
Thnxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi Pasta! Wat tof! Succes morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |