SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
![]()
Al een hele tijd niet meer gezien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rustig hier.
Post Koelkast nog wel eens op FOK! SV?
Doe datquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
De zon is weer terug
Ik ga denk ik even buiten zitten met een biertje
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ragboer is lekker ding.
Spaghettivreter is lekker ding.
ARG7 is allemaal lekker ding.
Niet echt......quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Popje-popje het volgende:
Is hier nog wat gebeurd, of heb ik niks gemist?
DIE ZIT NAAST MIJquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOI POPJEPOPJEPOPJE
WAAR IS KOELKAST???? IK MIS HEM???!!!!!!!1
Ik dacht dat dat, samen met slechte grappen, ONZ wásquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef Furdinand het volgende:
OMG ik kom er net achter dat er geen tieten meer gepost mogen worden in ONZ
Preciesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat, samen met slechte grappen, ONZ wás
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen weer een avondje zuipen met Ragboer.
Kan toch ook prima achter de computer met tinychat?quote:
Daar kunnen ze niet vanuit een donker hoekje in de stairway naar een dame starenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Kan toch ook prima achter de computer met tinychat?
Rustig wachten tot er iets van vrouwelijkheid in tinychat komt..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet vanuit een donker hoekje in de stairway naar een dame staren
Kan ook maar dit is veel leukerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Kan toch ook prima achter de computer met tinychat?
Zitten niet serieus in de Stairway, toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan ook maar dit is veel leuker
Zitten nu een biertje te doen in de Stairway, kapot uitgestorven
FOKkers en de stairwayquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan ook maar dit is veel leuker
Zitten nu een biertje te doen in de Stairway, kapot uitgestorven
Ik moet bekennen dat ik er ook eenmaal een biertje heb gedronken. Ik ben een echte fokker.quote:
Jawel maar we gaan zo naar de Beurs. (Ragboer wilde mij even de beruchte Stairway laten zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zitten niet serieus in de Stairway, toch?
Lekker in de Beurs 15 jarige meisjes betastenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jawel maar we gaan zo naar de Beurs. (Ragboer wilde mij even de beruchte Stairway laten zien)
Ik ben nog nooit in Utrecht geweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er ook eenmaal een biertje heb gedronken. Ik ben een echte fokker.
Nooit daar uitgeweest, of echt nog nooit daar geweest?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest.
Nooit daar geweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nooit daar uitgeweest, of echt nog nooit daar geweest?Over 3 weken heb ik mijn eerste hockeywedstrijd in Utrecht, kom met spandoek en in een leuk cheerleaderspakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |