Vanwaar zo'n goede morgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inderdaad een hele goede morgen
Vlinders zitten op het juiste pad richting mijn buik. Ik voel het gewoon aankomen.quote:
Hoiquote:
Wat fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vlinders zitten op het juiste pad richting mijn buik. Ik voel het gewoon aankomen.
[..]
Hoi
Hier zit zeker een sappig verhaal achter, maar niet geschikt voor op het internet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat fijnzit hier een sappig verhaal achter?
Halloquote:
Oh, verdullemequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier zit zeker een sappig verhaal achter, maar niet geschikt voor op het internet.
[..]
Hallo [ afbeelding ]
Ik heb geen flauw idee wie Sjoerd uit GTST isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:34 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb gister wel Sjoerd uit GTST gezienEn hij was met een ander meisje dan Rikki
Links:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Sjoerd uit GTST is
Speciale gelegenheden tellen natuurlijk niet hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb gister willie Wartaal gezien
En verder deze week nog Menno de boer van Slam FM, Valerio en Captain Morgan!!
Ik zag deze man in het wild, shoppend met z'n chick.
Vooruit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef HappyBob het volgende:
Flips terug van vakantie! Tijd om naar haar wilde vakantie avontuurtjes te luisteren. Vertel vertel vertel! ALLES!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |