Mijns inziens zijn er geschiktere alternatieven voor de positie van moderator.quote:
Uzelf?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mijns inziens zijn er geschiktere alternatieven voor de positie van moderator.
Hier zal ik mij niet over uitlaten.quote:
Mooi, want dat kon je in een ander topic doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hier zal ik mij niet over uitlaten.
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:50 schreef Dimens het volgende:
Ze moeten eens DIG mods in gaan zetten, het is daar net ONZ 2.0
Waarom wil je het, en waarom denk je dat je perfect bent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil ook mod zijn, weet zeker dat ik perfect voor deze functie ben.
Omdat ik altijd rechtvaardig en eerlijk ben. En grenzen weet te leggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom wil je het, en waarom denk je dat je perfect bent?
hjb nerd, ik pak je vriendin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Mozy het volgende:
tegen
vriendjes die elkaar omhoog neuken
JIJ bent een vrouw....dus nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zoek je eigen mod topic!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd rechtvaardig en eerlijk ben. En grenzen weet te leggen.
chai zou best willen heb ik in de wandelgangen gehurt.quote:
Wilde damequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef wise het volgende:
[..]
chai zou best willen heb ik in de wandelgangen gehurt.
Haha waarom snel diequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonder dollen, Dimens zie ik al sinds ik hem ken op FOK! als potentieel mod.
er is maar 1 vrouw die de scepter mag zwaaien op fok¡ en das Yvonne.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je impliceert nu dat ze admin moet worden, dat weet je hè?
Volgens mij moet je dan toch wachten totdat er een apart topic voor wordt geopend. Het niveau daar is af en toe wel bedroevend laag, voornamelijk de "grappige" opmerkingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al een sollicitatie brief gestuurd, ze reageren er alleen niet op.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha waarom snel dieerachteraan.
yesquote:
Niet haten, maar adviseren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haten is niet goed voor je gr
Wil je er over praten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]< typ ik altijd vanzelf.
Kan ik niets aandoen.
Ik zei praten hé niet dat andere ding hé.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee het doet te veel pijn.
Ik bedoelde ook praten srry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zei praten hé niet dat andere ding hé.
Mijn best gedaan op die mail, heb ik er nog niets aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan toch wachten totdat er een apart topic voor wordt geopend. Het niveau daar is af en toe wel bedroevend laag, voornamelijk de "grappige" opmerkingen.
dan ben jij niet vrouwelijk genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg vrouwelijke mods.
Via PM zei ze dat ze iets anders in haar mond wou.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
die word misselijk in haar mond zodra ze je ziet
misschien geilt ze wel op kotssexquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
die word misselijk in haar mond zodra ze je ziet
dat was ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Via PM zei ze dat ze iets anders in haar mond wou.
Overtuig de Admins daar eens van, die zien dat niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonder dollen, Dimens zie ik al sinds ik hem ken op FOK! als potentieel mod.
Serieuze mensen als Onz mod werkt niet braddaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef coban het volgende:
Ik ga denk ik wel eerder voor dimens. Hij is best serieus enzo.
Het is nooit makkelijk om talenten te herkennen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Overtuig de Admins daar eens van, die zien dat niet.
Ik weet niet of ik wel ONZ mod wil zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef coban het volgende:
Ik ga denk ik wel eerder voor dimens. Hij is best serieus enzo.
Daarom inderdaad, doe maar van DIG waar serieus zijn wel goed is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieuze mensen als Onz mod werkt niet bradda
Hup kipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Komt vast nog welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn best gedaan op die mail, heb ik er nog niets aan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tief op white-knight, dit is een Patje topic.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je steekt nu tong uit naar jezelf xD xD hehehe
Ik vind het wel een goed idee ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef Gridlok het volgende:
Waar zijn alle Mods, wil hun mening wel weten
Als je wil, WiFi beschikbaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef FreezePop het volgende:
Als ik prive met hem wil wat moet ik dan typen?
Ik stem voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan nog beter mij als mod hebben
Wie was een grappige nepmod?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:35 schreef Myraela het volgende:
Zolang we maar niet weer nu zo'n "grappig" nepmod iets krijgen. Rechten en kleurtje. Dan ben ik voor.
quote:
Plaats dan een vacaturequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:35 schreef Myraela het volgende:
Zolang we maar niet weer nu zo'n "grappig" nepmod iets krijgen. Rechten en kleurtje. Dan ben ik voor.
Monopoly o.a.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wie was een grappige nepmod?
Dat is niet aan mods. Admins zetten de vacatures en lijnen uit. Noemt men namen en die namen bevallen niet, dan heeft die persoon geen schijn van kans.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Plaats dan een vacature
[..]
Monopoly o.a.
Ah, duidelijk. Ik vermoedde zoiets. Zijn er trouwens niet al zat ONZ-mods?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is niet aan mods. Admins zetten de vacatures en lijnen uit. Noemt men namen en die namen bevallen niet, dan heeft die persoon geen schijn van kans.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is niet aan mods. Admins zetten de vacatures en lijnen uit. Noemt men namen en die namen bevallen niet, dan heeft die persoon geen schijn van kans.
Si, mooi geweest. Ben weer mod en baggerende.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ik vermoedde zoiets. Zijn er trouwens niet al zat ONZ-mods?
Edit: He, admin af?
Whehehehehe hallon collega.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si, mooi geweest. Ben weer mod en baggerende.
Hallon smegsol! Chanant dit.quote:
Dimens?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Patje en Dimens allebei voor mod. 2 vliegen in 1 klap.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si, mooi geweest. Ben weer mod en baggerende.
Niets mis met Dimens.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zal je wel veel tijd schelen inderdaad.
[..]
Niets mis met Dimens.
Het zou kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja denk wel dat ie modwaardig is. Niet dan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Renesite het volgende:
Ik stem JA.
Patje is ook in de echie een betrouwbaren jongen.
Sinds jij weg bent is er veeeeel vooruitgang geboekt. We hebben tegenwoordig in FC ook FOK!partijen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Sinds wanneer is FOK! een democratie?
Alleen een beetje jammer van dit topic. Want nu zijn zijn kansen bijna verspeeldquote:
Niet echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent is er veeeeel vooruitgang geboekt. We hebben tegenwoordig in FC ook FOK!partijen.
Partij van de FOKmod
Sociaal Fok
VVF (vereniging voor FOKers)
[..]
Alleen een beetje jammer van dit topic. Want nu zijn zijn kansen bijna verspeeld
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
Gridlok, ik wil ook zo'n toff0n UI als die van jouwn.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
Gridlok, ik wil ook zo'n toff0n UI als die van jouwn.
Spoedklus, je weet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die witte randjes zijn niet zo mooi.
1x overheen met feather/smudge en fixed. luiwammesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spoedklus, je weet hoe dat gaat.
Precies, dat kan beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x overheen met feather/smudge en fixed. luiwammes
Witte randjes.quote:
Ik onthoud het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:26 schreef Gridlok het volgende:
Als Patje mod word maak ik iets voor je Myraela
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x overheen met feather/smudge en fixed. luiwammes
Zo danquote:
Daar vond ik het persoonlijk niet beter van worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
randen smudgen me 1 pixel brush en hij is af.
quote:
Is niet streng gekkie. Hij is totaal niet streng!quote:
Wat doe je trouwens allemaal als modje in SES? Ik zie je sowieso bijna nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niet streng gekkie. Hij is totaal niet streng!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens allemaal als modje in SES? Ik zie je sowieso bijna nooit.
quote:Dabadee dabadaa / kutmod
Ja, wat Patje zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens allemaal als modje in SES? Ik zie je sowieso bijna nooit.
Wat een faal dan. Heatwave is ook een kutmod (heeft ook nog een kutmod tag), maar hij is wél nuttig.quote:
Okee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat een faal dan. Heatwave is ook een kutmod (heeft ook nog een kutmod tag), maar hij is wél nuttig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee.
(ZIE HOE SNEL IK REAGEER!)
Een echte baas, deze man in blauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee.
(ZIE HOE SNEL IK REAGEER!)
Vakantie periode hè, ben er mee bezig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
Wanneer komt er overigens een nieuw nummer uit?
Vakantieperiode, dan hoor je er juist extra tijd voor te hebben mijn waarde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vakantie periode hè, ben er mee bezig.
Nee ik ben vooral op vakantie geweest dus had ik er geen tijd voor mijn beste.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vakantieperiode, dan hoor je er juist extra tijd voor te hebben mijn waarde.
Daar heb je wel een punt. Ik wacht in spanning af!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ben vooral op vakantie geweest dus had ik er geen tijd voor mijn beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |