Daar vond ik het persoonlijk niet beter van worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
randen smudgen me 1 pixel brush en hij is af.
quote:
Is niet streng gekkie. Hij is totaal niet streng!quote:
Wat doe je trouwens allemaal als modje in SES? Ik zie je sowieso bijna nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niet streng gekkie. Hij is totaal niet streng!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens allemaal als modje in SES? Ik zie je sowieso bijna nooit.
quote:Dabadee dabadaa / kutmod
Ja, wat Patje zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat doe je trouwens allemaal als modje in SES? Ik zie je sowieso bijna nooit.
Wat een faal dan. Heatwave is ook een kutmod (heeft ook nog een kutmod tag), maar hij is wél nuttig.quote:
Okee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat een faal dan. Heatwave is ook een kutmod (heeft ook nog een kutmod tag), maar hij is wél nuttig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee.
(ZIE HOE SNEL IK REAGEER!)
Een echte baas, deze man in blauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee.
(ZIE HOE SNEL IK REAGEER!)
Vakantie periode hè, ben er mee bezig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
Wanneer komt er overigens een nieuw nummer uit?
Vakantieperiode, dan hoor je er juist extra tijd voor te hebben mijn waarde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vakantie periode hè, ben er mee bezig.
Nee ik ben vooral op vakantie geweest dus had ik er geen tijd voor mijn beste.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vakantieperiode, dan hoor je er juist extra tijd voor te hebben mijn waarde.
Daar heb je wel een punt. Ik wacht in spanning af!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ben vooral op vakantie geweest dus had ik er geen tijd voor mijn beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |