Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zal je wel veel tijd schelen inderdaad.
[..]
Niets mis met Dimens.
Het zou kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja denk wel dat ie modwaardig is. Niet dan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Renesite het volgende:
Ik stem JA.
Patje is ook in de echie een betrouwbaren jongen.
Sinds jij weg bent is er veeeeel vooruitgang geboekt. We hebben tegenwoordig in FC ook FOK!partijen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Sinds wanneer is FOK! een democratie?
Alleen een beetje jammer van dit topic. Want nu zijn zijn kansen bijna verspeeldquote:
Niet echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent is er veeeeel vooruitgang geboekt. We hebben tegenwoordig in FC ook FOK!partijen.
Partij van de FOKmod
Sociaal Fok
VVF (vereniging voor FOKers)
[..]
Alleen een beetje jammer van dit topic. Want nu zijn zijn kansen bijna verspeeld
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
Gridlok, ik wil ook zo'n toff0n UI als die van jouwn.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
Gridlok, ik wil ook zo'n toff0n UI als die van jouwn.
Spoedklus, je weet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die witte randjes zijn niet zo mooi.
1x overheen met feather/smudge en fixed. luiwammesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spoedklus, je weet hoe dat gaat.
Precies, dat kan beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x overheen met feather/smudge en fixed. luiwammes
Witte randjes.quote:
Ik onthoud het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:26 schreef Gridlok het volgende:
Als Patje mod word maak ik iets voor je Myraela
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x overheen met feather/smudge en fixed. luiwammes
Zo danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |