Als je wil, WiFi beschikbaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef FreezePop het volgende:
Als ik prive met hem wil wat moet ik dan typen?
Ik stem voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan nog beter mij als mod hebben
Wie was een grappige nepmod?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:35 schreef Myraela het volgende:
Zolang we maar niet weer nu zo'n "grappig" nepmod iets krijgen. Rechten en kleurtje. Dan ben ik voor.
quote:
Plaats dan een vacaturequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:35 schreef Myraela het volgende:
Zolang we maar niet weer nu zo'n "grappig" nepmod iets krijgen. Rechten en kleurtje. Dan ben ik voor.
Monopoly o.a.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wie was een grappige nepmod?
Dat is niet aan mods. Admins zetten de vacatures en lijnen uit. Noemt men namen en die namen bevallen niet, dan heeft die persoon geen schijn van kans.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Plaats dan een vacature
[..]
Monopoly o.a.
Ah, duidelijk. Ik vermoedde zoiets. Zijn er trouwens niet al zat ONZ-mods?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is niet aan mods. Admins zetten de vacatures en lijnen uit. Noemt men namen en die namen bevallen niet, dan heeft die persoon geen schijn van kans.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is niet aan mods. Admins zetten de vacatures en lijnen uit. Noemt men namen en die namen bevallen niet, dan heeft die persoon geen schijn van kans.
damn
Si, mooi geweest. Ben weer mod en baggerende.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ik vermoedde zoiets. Zijn er trouwens niet al zat ONZ-mods?
Edit: He, admin af?
Whehehehehe hallon collega.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si, mooi geweest. Ben weer mod en baggerende.
Hallon smegsol! Chanant dit.quote:
Dimens?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Patje en Dimens allebei voor mod. 2 vliegen in 1 klap.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si, mooi geweest. Ben weer mod en baggerende.
Niets mis met Dimens.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zal je wel veel tijd schelen inderdaad.
[..]
Niets mis met Dimens.
Het zou kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja denk wel dat ie modwaardig is. Niet dan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Renesite het volgende:
Ik stem JA.
Patje is ook in de echie een betrouwbaren jongen.
Sinds jij weg bent is er veeeeel vooruitgang geboekt. We hebben tegenwoordig in FC ook FOK!partijen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Sinds wanneer is FOK! een democratie?
Alleen een beetje jammer van dit topic. Want nu zijn zijn kansen bijna verspeeldquote:
Niet echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent is er veeeeel vooruitgang geboekt. We hebben tegenwoordig in FC ook FOK!partijen.
Partij van de FOKmod
Sociaal Fok
VVF (vereniging voor FOKers)
[..]
Alleen een beetje jammer van dit topic. Want nu zijn zijn kansen bijna verspeeld
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
Gridlok, ik wil ook zo'n toff0n UI als die van jouwn.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
Gridlok, ik wil ook zo'n toff0n UI als die van jouwn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |