Mijns inziens zijn er geschiktere alternatieven voor de positie van moderator.quote:
Uzelf?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mijns inziens zijn er geschiktere alternatieven voor de positie van moderator.
Hier zal ik mij niet over uitlaten.quote:
Mooi, want dat kon je in een ander topic doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hier zal ik mij niet over uitlaten.
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:50 schreef Dimens het volgende:
Ze moeten eens DIG mods in gaan zetten, het is daar net ONZ 2.0
Waarom wil je het, en waarom denk je dat je perfect bent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil ook mod zijn, weet zeker dat ik perfect voor deze functie ben.
Omdat ik altijd rechtvaardig en eerlijk ben. En grenzen weet te leggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom wil je het, en waarom denk je dat je perfect bent?
hjb nerd, ik pak je vriendin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Mozy het volgende:
tegen
vriendjes die elkaar omhoog neuken
JIJ bent een vrouw....dus nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil ook mod zijn, weet zeker dat ik perfect voor deze functie ben.
Zoek je eigen mod topic!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd rechtvaardig en eerlijk ben. En grenzen weet te leggen.
chai zou best willen heb ik in de wandelgangen gehurt.quote:
Wilde damequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef wise het volgende:
[..]
chai zou best willen heb ik in de wandelgangen gehurt.
Haha waarom snel diequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonder dollen, Dimens zie ik al sinds ik hem ken op FOK! als potentieel mod.
er is maar 1 vrouw die de scepter mag zwaaien op fok¡ en das Yvonne.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je impliceert nu dat ze admin moet worden, dat weet je hè?
Volgens mij moet je dan toch wachten totdat er een apart topic voor wordt geopend. Het niveau daar is af en toe wel bedroevend laag, voornamelijk de "grappige" opmerkingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al een sollicitatie brief gestuurd, ze reageren er alleen niet op.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha waarom snel dieerachteraan.
yesquote:
Niet haten, maar adviseren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haten is niet goed voor je gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |