Mijns inziens zijn er geschiktere alternatieven voor de positie van moderator.quote:
Uzelf?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mijns inziens zijn er geschiktere alternatieven voor de positie van moderator.
Hier zal ik mij niet over uitlaten.quote:
Mooi, want dat kon je in een ander topic doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hier zal ik mij niet over uitlaten.
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:50 schreef Dimens het volgende:
Ze moeten eens DIG mods in gaan zetten, het is daar net ONZ 2.0
Waarom wil je het, en waarom denk je dat je perfect bent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil ook mod zijn, weet zeker dat ik perfect voor deze functie ben.
Omdat ik altijd rechtvaardig en eerlijk ben. En grenzen weet te leggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom wil je het, en waarom denk je dat je perfect bent?
hjb nerd, ik pak je vriendin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Mozy het volgende:
tegen
vriendjes die elkaar omhoog neuken
JIJ bent een vrouw....dus nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zoek je eigen mod topic!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd rechtvaardig en eerlijk ben. En grenzen weet te leggen.
chai zou best willen heb ik in de wandelgangen gehurt.quote:
Wilde damequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef wise het volgende:
[..]
chai zou best willen heb ik in de wandelgangen gehurt.
Haha waarom snel diequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonder dollen, Dimens zie ik al sinds ik hem ken op FOK! als potentieel mod.
er is maar 1 vrouw die de scepter mag zwaaien op fok¡ en das Yvonne.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je impliceert nu dat ze admin moet worden, dat weet je hè?
Volgens mij moet je dan toch wachten totdat er een apart topic voor wordt geopend. Het niveau daar is af en toe wel bedroevend laag, voornamelijk de "grappige" opmerkingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al een sollicitatie brief gestuurd, ze reageren er alleen niet op.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha waarom snel dieerachteraan.
yesquote:
Niet haten, maar adviseren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haten is niet goed voor je gr
Wil je er over praten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]< typ ik altijd vanzelf.
Kan ik niets aandoen.
Ik zei praten hé niet dat andere ding hé.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee het doet te veel pijn.
Ik bedoelde ook praten srry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zei praten hé niet dat andere ding hé.
Mijn best gedaan op die mail, heb ik er nog niets aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan toch wachten totdat er een apart topic voor wordt geopend. Het niveau daar is af en toe wel bedroevend laag, voornamelijk de "grappige" opmerkingen.
dan ben jij niet vrouwelijk genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg vrouwelijke mods.
Via PM zei ze dat ze iets anders in haar mond wou.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
die word misselijk in haar mond zodra ze je ziet
misschien geilt ze wel op kotssexquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
die word misselijk in haar mond zodra ze je ziet
dat was ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Via PM zei ze dat ze iets anders in haar mond wou.
Overtuig de Admins daar eens van, die zien dat niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonder dollen, Dimens zie ik al sinds ik hem ken op FOK! als potentieel mod.
Serieuze mensen als Onz mod werkt niet braddaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef coban het volgende:
Ik ga denk ik wel eerder voor dimens. Hij is best serieus enzo.
Het is nooit makkelijk om talenten te herkennen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Overtuig de Admins daar eens van, die zien dat niet.
Ik weet niet of ik wel ONZ mod wil zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef coban het volgende:
Ik ga denk ik wel eerder voor dimens. Hij is best serieus enzo.
Daarom inderdaad, doe maar van DIG waar serieus zijn wel goed is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieuze mensen als Onz mod werkt niet bradda
Hup kipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Komt vast nog welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn best gedaan op die mail, heb ik er nog niets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |