Ja, gaat wel. Met u?quote:
Ik ook in mijn eentje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi ik ga wel hier in mijn eentje posten.
Hoi liefjen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn we samen alleen.Hoi Appel!
Ik vind de NB niet zo leuk met al die nieuwe mensen, brrr veranderingen inderdaad.
Lekker in de stairway in een donker hoekje?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens een goedenmiddag
Wat een bazenavond vannacht met Ragboer
Hehe, hij wilde het aan mij laten zien van binnen en we hebben daar 1 biertje gedronken. Man man man wat een volk daarquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lekker in de stairway in een donker hoekje?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Heeft hij je wel netjes thuisgebracht?
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.quote:
De Beurs, daarna nog een kapsalon gegeten en daarna weer naar huisquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.
Maar waar zijn jullie verder nog geweest, SV? Of alleen nog in de Beurs?
Nummers uitwisselen. SV is duidelijk het mannetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.
Maar waar zijn jullie verder nog geweest, SV? Of alleen nog in de Beurs?
Sowieso dat zij in het bed was beland van één van deze fok players.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
Goh, ik blij dat mn zusje gister niet uit mocht van mn ouders, die wilde ook naar de beurs
Hahahaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso dat zij in het bed was beland van één van deze fok players.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |