Lekker in de stairway in een donker hoekje?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens een goedenmiddag
Wat een bazenavond vannacht met Ragboer
Hehe, hij wilde het aan mij laten zien van binnen en we hebben daar 1 biertje gedronken. Man man man wat een volk daarquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lekker in de stairway in een donker hoekje?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Heeft hij je wel netjes thuisgebracht?
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.quote:
De Beurs, daarna nog een kapsalon gegeten en daarna weer naar huisquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.
Maar waar zijn jullie verder nog geweest, SV? Of alleen nog in de Beurs?
Nummers uitwisselen. SV is duidelijk het mannetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusje op de wang lijkt mij meer op z'n plaats.
Maar waar zijn jullie verder nog geweest, SV? Of alleen nog in de Beurs?
Sowieso dat zij in het bed was beland van één van deze fok players.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
Goh, ik blij dat mn zusje gister niet uit mocht van mn ouders, die wilde ook naar de beurs
Hahahaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso dat zij in het bed was beland van één van deze fok players.
Ik heb niet heel veel last van je hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gespannen mensen zijn vermoeiend.
Wat is er mis met je oma dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doelde niet alleen op mezelf, maar op mn ooms en iedereen gewoon in dit huis. Beter wordt mn oma snel uit het ziekenhuis ontslagen.
Ze had vrijdag een operatie aan/in dr buik, geen idee hoe het heet in het Nederlands maar haar ingewanden waren uitgezakt? en er kwam vet op te zitten en daar had ze last van en dus dat is met een operatie verwijderd (het vet) en de ingewanden zijn weer op de goede plek gezet. Eerst ging het niet zo goed, toen weer wel en nu weer niet. Mwehh.quote:
Klinkt heftig.. Hoop echt dat alles goed met haar komtquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze had vrijdag een operatie aan/in dr buik, geen idee hoe het heet in het Nederlands maar haar ingewanden waren uitgezakt? en er kwam vet op te zitten en daar had ze last van en dus dat is met een operatie verwijderd (het vet) en de ingewanden zijn weer op de goede plek gezet. Eerst ging het niet zo goed, toen weer wel en nu weer niet. Mwehh.
Ja, ik hoop het ook. Ook omdat een paar jaar geleden rond dit tijdstip mn opa overleden is, zijn ze helemaal gespannen alles. Jeetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt heftig.. Hoop echt dat alles goed met haar komt
Heftig allemaal zeg.. Maar komt vast wel goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Ook omdat een paar jaar geleden rond dit tijdstip mn opa overleden is, zijn ze helemaal gespannen alles. Jeetje.
Zo raar om haar zo te zien, bah.
Mn vader mocht de operatiekamer in en heeft toen alles gefilmd/gefotografeerd.Die foto's wil ik niet zien.
63 maar. Maar al zo vermoeid alles. Het leven is echt zo anders dan daar in Nederlandquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heftig allemaal zeg.. Maar komt vast wel goedHoe oud is ze?
Je moet ook gewoon aan haar denken zoals ze was, niet zoals ze er nu bij ligt..
Ieh, dat kan ik me voorstellen ja..
Waar zit je nu dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
63 maar. Maar al zo vermoeid alles. Het leven is echt zo anders dan daar in NederlandIn Nederland fietsen opaatjes gewoon nog als ze in de 80 zijn. Hier zijn ze helemaal op als ze rond de 60 zijn.
Mja, komt vast goed allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |