quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Nou de BMI heeft ze iig niet van de moeder weten te erven
Die blonde van SBS hart van NL? Milika dinges?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik zal maar niet zeggen waar die moeder op lijkt
ze klonk als raggel hazesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Vertelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
In het filmpje leek ze net een junkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blonde van SBS hart van NL? Milika dinges?
Thanks voor de tip Lut!quote:
Ik dacht Natasje Frogerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
In het filmpje leek ze net een junk
quote:
Tsja, d'r eigen aankleding is nogal eh, belabberd, dan moet het maar aangevuld worden met een koor.quote:
ik weet t!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik weet t!Oh man die foto, elke keer weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat is dus precies wat ik bedoel inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat is ze onflatteus gekleed trouwens.
En dan is ze nog lang niet uitgegroeid..quote:
Afvallen is geen mogelijkheid nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan is ze nog lang niet uitgegroeid..
Bij RTL is een programma met kinderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afvallen is geen mogelijkheid nee.
Heel veel artiesten zijn verlegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:25 schreef StephanL het volgende:
Verlegen, maar wel tof dat ze dit doet. Repsect
Was je een worst maken?quote:
Ja dat zeggen ze. Ik hoop dat ze wat minder verlegen wordt Kimquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel artiesten zijn verlegen.
Dat was nog uit dr kleutertijd... toen ze dacht dat ze via dr neus kon eten. Helaas bleef er een stukje vork hangen.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was nog uit dr kleutertijd... toen ze dacht dat ze via dr neus kon eten. Helaas bleef er een stukje vork hangen.
'verlegen' kon ik wel goed turven ja!quote:
Juist!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
'verlegen' kon ik wel goed turven ja!
Ohw zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dat verlegen er weer bij wordt gehaald.
Gewoon het nekje open ketsenquote:
Deze is toch geen 14?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe oud is ze?
14 toch?
Ik wil niet dat Patries dan zegt: sexy
Dat worden weer kamervragenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe oud is ze?
14 toch?
Gordon dan, "Fantastische geweldige lichaam", tsjaa..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe oud is ze?
14 toch?
Vandaar mijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Is ze 14?![]()
dan neem ik het terug hoor, dat het geil was!
Was dat niet die vorige blonde? Of is deze ook al 4? Oh nee die vorige was net 15quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Is ze 14?![]()
dan neem ik het terug hoor, dat het geil was!
Lijkt me in ieder geval wel goed voor haar zelfverzekerdheid. Zeker als ze nog maar 14 is. Alsof Gordon iets met haar gaat doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gordon dan, "Fantastische geweldige lichaam", tsjaa..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vandaar mijnInderdaad, ze is 14 ja.
Hoe oud had jij haar geschat dan?quote:
Ik dacht dat ze 16 was, dan mag het toch wel? Ik ben zelf ook een vrouw hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud had jij haar geschat dan?
Dat was het punt ook niet : P Alsof Patricia ooit iets met haar doetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt me in ieder geval wel goed voor haar zelfverzekerdheid. Zeker als ze nog maar 14 is. Alsof Gordon iets met haar gaat doen
Ja maar het gaat ook over het show element. Je kan heel lenig zijn maar als je show niet goed is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was het punt ook niet : P Alsof Patricia ooit iets met haar doetHet gaat meer om het beeld wat ze scheppen, voor de kijker.. Het gaat om de lenigheid, niet om haar vormen en "sexy" zijnde
Alles magquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 16 was, dan mag het toch wel? Ik ben zelf ook een vrouw he
Ach, dat was het ook niet, dus daar zijn we snel over uitgepraat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het gaat ook over het show element. Je kan heel lenig zijn maar als je show niet goed is.
基斯quote:
Vaduschk?quote:
ik ook!!quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Martin_________________________________________________________!
Gewoon via Ideal, met z'n Random Readerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Kees heeft een Chinese postorderbruid.
Oh ik ook wel, maar deze vrouw vind ik niks. Dan liever Martin nuquote:
Deal Extreme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gewoon via Ideal, met z'n Random Reader
Ik vind haar ook over the top, hou er niet van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:36 schreef Guanabana het volgende:
Vreselijk. Zo goed vind ik haar niet. Veel te gemaakt stemgebruik.
Volgens mij denken veel mensen nu 'ah niet weer een zingende winnaar, dus neeeeeeeee'quote:
kom ook kijken danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie het naar jullie zin, en is het wat??? kijk VI dus daarom mijn vraag..........
Welke?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
bakker martin die uiteindelijk nooit de prijs kreeg die hem was toegezegd
laten we het hopen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij denken veel mensen nu 'ah niet weer een zingende winnaar, dus neeeeeeeee'
oke ga hem even opzetten, al is het allemaal doorgestoken kaart maar heb dat al een keertje geroepenquote:
Dat ja, ik houd ook totaal niet van opera.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben het behoorlijk beu dat opera altijd zo opgehemeld wordt in HGT...
Leuk he, HGT.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, we krijgen die mongolin ook nog, excusez le mot.
Ik van een Chinese cursus die heeel lang geleden op tv was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. En alleen maar door...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Daar gaat ze weer, met haar roze bruidsjurk, ze kan zo naar de Travellers.
Get Readyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Tot nu toe zijn die kleine kinderen mijn favo
quote:
en die workshop van placido domingo heeft hij ook nooit gehad..quote:Vlak na zijn winst, bleek platenmaatschappij Sony niet verder te willen met Hurkens.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
en die workshop van placido domingo heeft hij ook nooit gehad..
Opera niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Gatver wat trek ik opera toch slecht.
Ik had niets met die man, maar dat is wel sneu. Heeft hij niets anders gekregen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
en die workshop van placido domingo heeft hij ook nooit gehad..
Ik las laatst ergens dat hij nu probeert in Duitsland als zanger aan het werk te komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had niets met die man, maar dat is wel sneu. Heeft hij niets anders gekregen?
Hij had zojuist een podium om daar over te klagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had niets met die man, maar dat is wel sneu. Heeft hij niets anders gekregen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:45 schreef TripleS het volgende:
[..]
Opera niet kunnen waarderenPauper
Met die beste vriend?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:50 schreef D. het volgende:
Ik heb haar nooit eerder gezien, maar heb nu al medelijden
nee: dag Chinese mevrouwquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik krijg hier plaatsvervangende schaamte van
ze zit ze zal ook wel iets aan haar longen hebben, maar ze is echt niet leuk en grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |