Volgens mij denken veel mensen nu 'ah niet weer een zingende winnaar, dus neeeeeeeee'quote:
kom ook kijken danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie het naar jullie zin, en is het wat??? kijk VI dus daarom mijn vraag..........
Welke?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
bakker martin die uiteindelijk nooit de prijs kreeg die hem was toegezegd
laten we het hopen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij denken veel mensen nu 'ah niet weer een zingende winnaar, dus neeeeeeeee'
oke ga hem even opzetten, al is het allemaal doorgestoken kaart maar heb dat al een keertje geroepenquote:
Dat ja, ik houd ook totaal niet van opera.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben het behoorlijk beu dat opera altijd zo opgehemeld wordt in HGT...
Leuk he, HGT.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, we krijgen die mongolin ook nog, excusez le mot.
Ik van een Chinese cursus die heeel lang geleden op tv was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. En alleen maar door...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Daar gaat ze weer, met haar roze bruidsjurk, ze kan zo naar de Travellers.
Get Readyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Tot nu toe zijn die kleine kinderen mijn favo
quote:
en die workshop van placido domingo heeft hij ook nooit gehad..quote:Vlak na zijn winst, bleek platenmaatschappij Sony niet verder te willen met Hurkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |