quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Nou de BMI heeft ze iig niet van de moeder weten te erven
Die blonde van SBS hart van NL? Milika dinges?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik zal maar niet zeggen waar die moeder op lijkt
ze klonk als raggel hazesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Vertelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
In het filmpje leek ze net een junkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blonde van SBS hart van NL? Milika dinges?
Thanks voor de tip Lut!quote:
Ik dacht Natasje Frogerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
In het filmpje leek ze net een junk
quote:
Tsja, d'r eigen aankleding is nogal eh, belabberd, dan moet het maar aangevuld worden met een koor.quote:
ik weet t!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik weet t!Oh man die foto, elke keer weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat is dus precies wat ik bedoel inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat is ze onflatteus gekleed trouwens.
En dan is ze nog lang niet uitgegroeid..quote:
Afvallen is geen mogelijkheid nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan is ze nog lang niet uitgegroeid..
Bij RTL is een programma met kinderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afvallen is geen mogelijkheid nee.
Heel veel artiesten zijn verlegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:25 schreef StephanL het volgende:
Verlegen, maar wel tof dat ze dit doet. Repsect
Was je een worst maken?quote:
Ja dat zeggen ze. Ik hoop dat ze wat minder verlegen wordt Kimquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel artiesten zijn verlegen.
Dat was nog uit dr kleutertijd... toen ze dacht dat ze via dr neus kon eten. Helaas bleef er een stukje vork hangen.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was nog uit dr kleutertijd... toen ze dacht dat ze via dr neus kon eten. Helaas bleef er een stukje vork hangen.
'verlegen' kon ik wel goed turven ja!quote:
Juist!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
'verlegen' kon ik wel goed turven ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |