quote:Koert-Jan de Bruijn weer vader
Laatste update: 19 augustus 2011 15:05 info
AMSTERDAM - Koert-Jan de Bruijn en zijn vriendin Charlotte hebben er een dochter bij. Charlotte beviel vrijdagochtend van Fritzi Francisca, laat het management van Koert-Jan weten.
Foto: ANP
De acteur en presentator en zijn vriendin hadden al een dochter, de 3-jarige Keetje Sofia.
Fritzi zag rond 11.00 uur het levenslicht. Moeder en dochter maken het goed, maar liggen nog in het ziekenhuis.
"Ze moeten nog even een paar testjes doen. Waarschijnlijk mogen ze vrijdagmiddag naar huis", licht Koert-Jans management toe.
De jongste telg van de ex-soapie weegt negen pond en is 54 centimeter lang. De 34-jarige De Bruijn, die bekend werd als Dennis Alberts in Goede Tijden Slechte Tijden, kondigde de komst van zijn tweede kind in januari aan. De acteur was tot 2008 te zien in GTST.
Sinds het voorjaar van 2009 presenteert hij voor kinderzender Disney XD.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:40 schreef Aventura het volgende:
Het is ook nog een keer niet echt een kleintje. Als die groei zich doorzet is het een grote flinke vrouw die dan Fritzi heet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kon het nog slechter bijgewerkt worden?!!!
Denk niet dat de kinderen straks zo snel het begrip 'Keetje Tippel' kennen. De kinderen van nu kennen dat niet eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef trovey het volgende:
Is het straks op school Keetje Tippel.Oh, dat kind zal zo blij zijn met haar naam en haar zusje staat nog veel meer te wachten.
dat dus...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Keetje Sofia?![]()
![]()
![]()
Fritzi Francisca???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh. Mijn. God.
Arme kinderen.
Dat heeft ooit in Baywatch gespeeld ..... ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef kvd het volgende:
Deze dame (Nicole Eggert, ex-baywatch) is inmiddels ook bevallen. Het enige wat er tot nu toe bekend is: eind juli en een meisje
[ afbeelding ]
Als aangespoelde walvis misschien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heeft ooit in Baywatch gespeeld ..... ?
Dat zijn een hoop zwangerschapskilootjes.
En hopelijk heeft haar dochter wél een normale naam.
Dame rechts...dit was zij ooit...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Als aangespoelde walvis misschien?![]()
Ahwww, nee dat is niet aardig. Stoute ik
quote:Oh, boy!
Rocker Josh Homme, of Them Crooked Vultures and Queens Of The Stone Age, and his wife Brody Dalle have welcomed their second child. “We got us a very handsome red-headed baby boy – Orrin Ryder Homme born on Friday the 12th of August, 7 lbs., 12oz. Weez totes IN-LOVE," Spinnerette frontwoman Brody Tweeted on Saturday.
The couple, who married in 2007, are also parents to daughter Camille Harley Joan, 5½.
Congratulations to the proud parents!
waarom zet ze zichzelf zo voorschu in fatwatch?quote:
Jaquote:
quote:Dochter voor Kimberly Stewart en Benicio del Toro
Laatste update: 22 augustus 2011 09:36 info
AMSTERDAM - Kimberly Stewart is zondag in Los Angeles bevallen van een dochtertje.
Het meisje heeft nog geen naam, schrijft het Amerikaanse blad Us Weekly.
De 31-jarige Kimberly, dochter van rocker Rod Stewart, beviel in het ziekenhuis.
Volgens een ingewijde waren Rod en zijn huidige vrouw Penny Lancaster aanwezig. Ook Kimberly's moeder Alana Collins stond haar dochter bij.
Bencio del Toro
Of ook Benicio del Toro, de vader van het kind, aanwezig was, is onduidelijk. In april liet Del Toro weten dat hij een kind had verwerkt bij Stewart, hoewel ze geen relatie hebben. Een woordvoerder liet destijds weten dat de 44-jarige acteur Kimberly zal steunen bij de opvoeding van hun kind.
Het meisje, dat 59 centimeter lang is en 3,5 kilo weegt, is het eerste kind voor Stewart. Haar 66-jarige vader werd in februari voor de achtste keer vader. Ook voor Del Toro is het meisje zijn eerste kind.
Dat las ik nu ook net. Wat een gek verhaal, ik wist niet eens dat ze zwanger was, laat staan van Del Toro.quote:
quote:Koert-Jan de Bruijn haalde dochter zelf Van onze redactie
AMSTERDAM -
Koert-Jan de Bruijn heeft zijn tweede dochtertje Fritzi letterlijk samen met zijn vrouw Charlotte op de wereld gezet. „Toen het hoofdje van onze tweede dochter zichtbaar werd, heb ik haar zelf mogen halen”, vertelt de ex-GTST’er trots. „Zoiets vergeet je nooit meer.”
Koert-Jan werd afgelopen vrijdag voor de tweede keer trotse vader. De kleine heet voluit Fritzi Francisca. De kersverse vader vertelt dat zijn vriendin en hij al een tijdje het geslacht kenden van hun pasgeboren kindje. „Dat maakte alles in ieder geval een stukje gemakkelijker. Zo konden we de juiste babyspulletjes aanschaffen en ons concentreren op een mooie naam. En die hebben we gevonden. „Fritzi is afgeleid van Frederike, een naam die in Duitsland veel voorkomt. We waren er meteen allebei weg van. En wat de tweede naam van ons kindje betreft, hebben we gekozen voor Francisca
Ik hoop dat die mooie naam nog gaat komen, en dat tot die tijd de werktitel Fritzi is.quote:
59 cm... damnquote:
Dat was me nog niet eens opgevallen iddquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:00 schreef Lovechild het volgende:
Goh, ik wist niet een keer het geslacht van tevoren. En toch had ik iedere keer de juiste spulletjes. Knap van mij he?! :p
Ja lekker alles kakiquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:00 schreef Lovechild het volgende:
Goh, ik wist niet een keer het geslacht van tevoren. En toch had ik iedere keer de juiste spulletjes. Knap van mij he?! ;p
ook nog best aan de lange kantquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen idd
Maar het engelse artikel zegt 22 inches en dat is 55,5cm dus![]()
Piet voor een meisje??quote:Dochtertje voor Caro LenssenActrice Caro Lenssen is op 4 juli bevallen van een dochter, zo is maandag bekend geworden. De kleine telg heet Piet. Dit heef haar manager aan Shownieuws bevestigd.
Moeder en dochter maken het goed. Hun oudste zoontje Maes is erg blij met de komst van zijn zusje. Lenssen is de dochter van Renée Soutendijk. Piet is het tweede kleinkind van Renée.
Ik heb het ook wel vaker gehoord, meestal als Pietje. Ik vind het leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:47 schreef alors het volgende:
Ik vind Piet echt een bazennaam, ja echt. Ook voor een meisje
Piet.quote:
Zeker net als Kees of Bink of Bikkel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:47 schreef alors het volgende:
Ik vind Piet echt een bazennaam, ja echt. Ook voor een meisje
Of Kick, of Scout, ook al van die ontzettend stoere namenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker net als Kees of Bink of Bikkel?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker net als Kees of Bink of Bikkel?
Kees ook nog wel, maar de rest is veel te gezocht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Of Kick, of Scout, ook al van die ontzettend stoere namen
Ik vind Pietje ook wel geinig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel vaker gehoord, meestal als Pietje. Ik vind het leuken ik noem mijn dochter vaak Pietje (ze heet Leigh, en ik noem haar wel eens LietjePietje, of gewoon Pietje, het klinkt zo lief)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef June. het volgende:
Wat is er mis met jullie, Piet voor een meisje![]()
Wat leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:18 schreef Mula het volgende:
Jennifer Garner is zwanger vd derde. Het is bevestigd, dus dit keer geen roddel.![]()
http://www.people.com/people/article/0,,20516371,00.html
Zij werpt leuke kindjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:18 schreef Mula het volgende:
Jennifer Garner is zwanger vd derde. Het is bevestigd, dus dit keer geen roddel.![]()
http://www.people.com/people/article/0,,20516371,00.html
Was je erbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Ze was al gescheidenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:18 schreef sherezade het volgende:
idd wat een afgang om door middel van een zwangerschap je huwelijk proberen te lijmen
ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, ik hoop het voor haar voor nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze was al gescheidenIk geloof het ook niet, zeker niet door de '5 weken'.
Sam is toch echt ook een meisjesnaamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Met 5wk kun je amper iets zien op een echo.
En Piet en Fritzi vind in beide belachelijk
Ow een meisje we hadden liever een jongen dus we noemen haar
Piet/Sam/Kees/Tonnie/Luca/Hans
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow een meisje we hadden liever een jongen dus we noemen haar
Piet/Sam/Kees/Tonnie/Luca/Hans
Nooit van gehoord, ik ken alleen platje. maar dat is schaamluis...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:27 schreef lady-wrb het volgende:
pietje is toch een ander woord voor luis?
quote:Deense prinses zwanger
KOPENHAGEN - De Deense prinses Marie is in verwachting van haar tweede kind. Dit heeft het Deense hof woensdag bekendgemaakt.
De van origine Franse Marie is gehuwd met prins Joachim, de tweede zoon van de Deense koningin Margrethe II en prins Henrik.
Joachim is eerder getrouwd geweest en heeft uit dat huwelijk twee kinderen. Hij trouwde Marie Cavallier in mei 2008.
De Deense kroonprins Frederik is getrouwd met de in Australië geboren kroonprinses Mary en heeft vier kinderen
quote:AMSTERDAM - Kimberly Stewart heeft een naam gekozen voor haar afgelopen zondag geboren dochtertje.
Het meisje, dat op de verjaardag van de blondine werd geboren, heeft de naam Delilah meegekregen, meldt People.com.
Opa Rod liet in een eerste reactie al weten door het dolle heen te zijn met de geboorte van zijn kleindochter: "Mijn geluk is onbeschrijfelijk", zei hij.
Vader van de baby is acteur Benicio Del Toro. Het tweetal heeft geen relatie met elkaar, maar de acteur liet in een eerdere verklaring wel weten dat hij uitkeek naar de geboorte van de kleine.
quote:William Petersen is vorige maand vader geworden van een tweeling. De 58-jarige acteur, die jarenlang te zien was in CSI: Crime Scene Investigation, brengt het nieuws pas woensdag naar buiten omdat zijn zoon en dochter te vroeg geboren werden.
"Het gaat erg goed met de baby's en ze worden elke dag sterker", laten Petersen en zijn vrouw weten aan het Amerikaanse blad People. Hun tweeling is ter wereld gekomen met behulp van een draagmoeder. "We kunnen niet wachten tot ze thuiskomen."
Petersen heeft al een 36-jarige dochter Maite, die zelf ook al twee zoontjes heeft. De acteur vertolkte van 2000 tot 2009 de rol van Gil Grissom in de tv-serie CSI. Hoewel hij vier seizoenen geleden afzwaaide, bleef Petersen betrokken bij de misdaadserie. Hij had af en toe een gastrolletje en produceerde een aantal afleveringen
Dat papa elke zoveel tijd buiten de deur met een ander neukt, mwah leuke vader... leuk voor een kind als je ouders "zo'n" relatie hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:29 schreef Jurk het volgende:
En dat nieuws van Sheryl Cole geloof ik niet zo. Maar als het wel waar is, prima. Ik snap de ophef niet zo. Misschien is hij een eikel van een echtgenoot maar wel een leuke vader?
Ja, wel met z'n tweede vrouw hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Wacht even, een dochter van 36 en een tweeling van een maand oud?
Wel voor het kind. Als het kind 10 is en de moeder bijvoorbeeld al 55, lijkt me dat niet zo leuk ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, wel met z'n tweede vrouw heEn al was het met zijn eerste, bedenk ik me nu, ze hebben toch een draagmoeder dus de leeftijd van zijn vrouw maakt niet uit
Zij is van 1972.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel voor het kind. Als het kind 10 is en de moeder bijvoorbeeld al 55, lijkt me dat niet zo leuk ...
Niet voor het kind en niet voor de moeder.
quote:
Ik vind het nog steeds een mooie vrouw in dat 2e filmpje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarom zet ze zichzelf zo voorschu in fatwatch?
Petersen heeft jaren geleden in een interview verklaart dat ze graag een kind wilden, dus ik denk dat zij het zelf ook verre van ideaal vinden; maar het leven is nu eenmaal niet altijd te plannen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat kan nog net.
Een moeder die meer dan 40 jaar ouder is dan haar kinderen, vind ik niet bepaald ideaal.
quote:'I'm thrilled and overwhelmed': Amanda Holden announces she is over three months pregnant with little girl
Thrilled Amanda Holden today revealed that she was pregnant with a baby girl –just months after losing her much-longed for baby son.
The Britain’s Got Talent star was left devastated after suffering a stillbirth at seven-months pregnant in February.
However, the 40-year-old mother-of-one said was ‘thrilled and overwhelmed’ as friends confirmed the news that she was more than three months pregnant
Miss Holden tweeted her joy as she wrote: 'Lexi's question of the day(and most days) "Mama when are you going to get a baby in your tummy?"Happy to say TODAY Lexi!Mama is pregnant!Yay'
After well wishers congratulated her on the news Amanda added: 'OMG! Am overwhelmed with all your tweets! Thank you Thank you Thank you!!! Am thrilled and terrified all rolled into one!'
Miss Holden, who has a five-year-old daughter called Lexi with her music producer husband Chris Hughes, was just two months away from giving birth when tragedy struck.
The blonde television favourite had only announced the news of her pregnancy the month before, admitting she had kept it under wraps as she had already suffered a harrowing miscarriage in May 2010.
Amanda will be handing over the reins of Princess Fiona to Girls Aloud star Kimberley Walsh, who will join the cast of Shrek The Musical later this year.
A close friend said today: ‘Amanda and Chris are just so, so happy. This is a dream come true.
‘Amanda was adamant they would try again after the tragedy of losing their little boy, and doctors will be keeping an extremely close eye on her. She is under the best possible medical care.
‘They both hope and pray that Lexi will get her wish of becoming a big sister.’
Breaking her silence on the tragedy, Miss Holden had said that she was keen to start trying for another baby as soon as possible.
Speaking in May, she said the family had gone through ‘the worst time of ours lives’, but added: ‘I'm a naturally really optimistic girl and we're not dramatic people. Although what's happened is obviously horrifying, we can go on and have more children.
‘Our future's bright and you have to turn negatives into positives, and try and see everything as a blessing. That's exactly what we've done."
Miss Holden also revealed that she developed a close friendship with a group of midwives who helped her through her ordeal.
She told the Mail on Sunday’s You Magazine: ‘They have gone on to become personal friends and they got Chris and me through the worst time of our lives.
‘They went above and beyond the call of duty, both personally and professionally. I cannot thank them enough.’
The star was admitted to hospital just days after filming auditions in Cardiff for ITV talent hit Britain’s Got Talent.
She complained that she had not been able to feel the baby kick for 24 hours.
Doctors were unable to save him but were baffled as to what went wrong, describing him as ‘physically perfect’.
Miss Holden was forced to go under sedation while she came to terms with the shock and spent two days in hospital.
She said: ‘It was without doubt the blackest period of my life.
‘You never think that it might happen to you. I was an absolute mess. Poor Chris was too but he was amazing.’
She is currently starring in West End musical Shrek as Princess Fiona. However, her role will be taken over by Girls Aloud singer Kimberley Walsh on October 3.
The friend added that she would ‘definitely’ be returning to Britain’s Got Talent next year.
quote:Big news for the Cyrus family!
It looks as though congratulations are in order for Trace Cyrus and girlfriend Brenda Song! According to Celebuzz, the couple – who have been dating on the sly for several months – are currently expecting their first child together.
The 23-year-old The Social Network star was first known for her role on Disney’s The Suite Life of Zack and Cody, while 22-year-old Trace, who’s clothing company is called Southern Made Hollywood Paid, was previously the lead guitarist for Metro Station.
Best wishes to the expectant couple – and to aunt Miley Cyrus, of course!
Ik ken haar ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef kvd het volgende:
En een aankomende bekende tante en opa (Miley en Billy) (en ik kijk blijkbaar teveel naar Zack and Cody, want ik ken haar gewoon)
[..]
quote:Alyssa_Milano Alyssa Milano
Who says I can't tweet during labor? RT @The_Num: How you gonna cope during labour when you can't tweet?! ;-)
3 uur geleden
Jaaa ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh leuk, ben zo benieuwd naar de naam, laat die baby maar komen
Lijkt het wel ja, maar ze is dan echt nog niet 'in labor'. Dan denk je wel aan iets anders dan twitterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef DjinN het volgende:
Alyssa Milano heeft ondertussen weeën?
Snap haar tweet niet helemaal 100% maar et lijkt er wel op.
[..]
Had van haar nooit verwacht dat ze op hem zou vallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef kvd het volgende:
En een aankomende bekende tante en opa (Miley en Billy) (en ik kijk blijkbaar teveel naar Zack and Cody, want ik ken haar gewoon)
[..]
Nah, als het heel rustig aan begint kan dat wel hoor. Of als je helemaal onder de pijnstilling zitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:50 schreef June. het volgende:
[..]
Lijkt het wel ja, maar ze is dan echt nog niet 'in labor'. Dan denk je wel aan iets anders dan twitter
Mwoah... er zijn complete 'live' bevalling geweest op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:50 schreef June. het volgende:
[..]
Lijkt het wel ja, maar ze is dan echt nog niet 'in labor'. Dan denk je wel aan iets anders dan twitter
quote:"Jennifer Aniston zwanger van tweeling"
© photo news
Jennifer Anistons kinderwens komt eindelijk uit. Althans, dat beweren de vrienden van de actrice. Volgens ingewijden is ze sinds een paar weken zwanger.
Vrienden werden 'achterdochtig' toen de 42-jarige Horrible Bosses-actrice na haar vakantie op Hawaï stille hints gaf over ochtendmisselijkheid.
"Ze vertelde tegen Jan en alleman dat ze op Hawaï de hele tijd ziek was geweest en dat ze zelfs vroeger naar huis was gekeerd", vertelt een vriend aan het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.
Geen alcohol
Toen Jennifer op 20 augustus naar het feestje van Ellen DeGeneres en Portia de Rossi ging, werden de vermoedens van haar vrienden naar eigen zeggen bevestigd: "Ze dronk geen alcohol, en ze zag er zwanger uit. Andere gasten zagen het ook. Iedereen praatte erover alsof de zwangerschap al een feit was.
Naast alcohol, zou ze ook gestopt zijn met roken. "Ja, ze is gestopt. Ze wil haar lichaam klaarmaken voor de zwangerschap", voegt de bron eraan toe.
Niet alleen Us Weekly, maar ook Life & Style is ervan overtuigd dat de Friends-ster zwanger is. Sterker nog, volgens het weekblad zou ze zelfs in verwachting zijn van een tweeling.
"Jen ging in Beverly Hills regelmatig op controle bij gynaecoloog Dr. Robert Katz, om te kijken hoe vruchtbaar ze is. Ze liet onlangs bloed trekken en ze checkten haar hormonengehalte. Het is overduidelijk dat ze een baby wil, de kans is groot dat ze in verwachting is van een tweeling", aldus een insider. (kgm/hlnhollywood)
25/08/11 16u57
Ah, voor de verandering weer een tweeling in celeblandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef Smallish het volgende:
[..]
Zou het?? Zou niet de eerste keer zijn dat dit gerucht rondgaat...
quote:Jason Bateman & Amanda Anka Expecting Second Daughter
Congratulations are in order for Jason Bateman and wife Amanda Anka!
“I’m going to be a grandfather again,” Amanda’s father, singer Paul Anka, tells ET Canada. Grandpa just couldn't stop spilling the beans! It's "another baby girl," he adds.
Married to Amanda for 10 years now, Jason is “the actor in the family,” says Anka, adding, “He’s … a very smart boy, a wonderful guy for my daughter.”
The happy couple are already parents to daughter Francesca, nearly 5.
quote:Touriya Haoud weer zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM - Touriya Haoud en haar man Greg Vaughan verwachten volgend jaar hun derde kindje.
Het model is drie maanden in verwachting en heeft in het begin van haar zwangerschap veel last gehad van misselijkheid, maar gelukkig voelt ze zich nu beter, meldt Shownieuws.
Touriya en Greg zijn sinds 2006 getrouwd en wonen samen met hun twee zoontjes Jathan en Cavan in Los Angeles
Leuk voor Touriya!quote:
Vind ik wel reuze meevallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef sherezade het volgende:
nou die laat ook geen gras erover groeien he pff
hoe zit het nu met cherryl cole? is er al wat meer bekend over?
Vind je? Ik zie niks behalve veel witte losse stofquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:53 schreef Purdey het volgende:
Jessica Alba 13 dagen ná haar bevalling. Jaloersmakend slank.
http://www.usmagazine.com(...)st-baby-body-2011268
Ik wou net zeggen, een jaloersmakend slimme kledingstijlquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie niks behalve veel witte losse stof
Ja z'n knie is zo puntigquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef Radegast het volgende:
Wat is Alyssa toch mooi, ze blijft er zo jeugdig uitzien. Leuke foto.
Wel een lelijke hond.
Leukleukleuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 04:24 schreef Mula het volgende:
Beyonce heeft op de VMA's bekend gemaakt dat ze zwanger is. Voor foto, zie link:
http://www.huffingtonpost(...)gnancy_n_939888.html
Hele mooie foto. En ja, idd al een buikje. Het lijkt wel zomaar uit de lucht te vallen (in haar nieuwe videoclip en recente foto's zie ik een keiharde plankbuik).quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
best al een buikje, hoe ver zou ze zijn???
en de jurk staat haar prachtig
nou daar zit wel een hele tijd tussen hoor voor het opnemen van een clip en de datum wanneer de release is, zeker een paar maandenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hele mooie foto. En ja, idd al een buikje. Het lijkt wel zomaar uit de lucht te vallen (in haar nieuwe videoclip en recente foto's zie ik een keiharde plankbuik).
Haha, je staat graag in de aandacht of niet natuurlijkquote:
Stiekem volgens mij ook al in het begin, want ze zegt: 'I want you to feel the love that's growing inside of me'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:52 schreef Mula het volgende:
Ze kondigde het trouwens aan aan het einde van haar optreden door haar blazer open te maken en over haar buik te wrijven. Schattig.
meen je dat nou? is dat Lady gaga?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef Mula het volgende:
Sherezade, dat manwijf is de mannelijke versie van lady gaga.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
meen je dat nou? is dat Lady gaga?
ik weet niet wat ze er probeerde mee te bereiken maar ik vind het niet eens leuk of grappig meer...quote:
Ben jij serieus 28? Je typt altijd alsof je 14 bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze er probeerde mee te bereiken maar ik vind het niet eens leuk of grappig meer...
ik vind haar gewoon een psychisch lelijk gestoord wijf , ik ben echt Gaga Moe![]()
![]()
![]()
En waar bemoei jij je ineens mee?? ik mag gewoon mijn mening geven net zoals iedereen hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ben jij serieus 28? Je typt altijd alsof je 14 bent.
Leuk hequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Skaai het volgende:
Dit filmpje is nog wel beschikbaar, vanaf 4:20
Daar is ze op uit: de rol van Winehouse is de biografie die ze willen filmen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had haar in eerste instantie ook niet herkend, ik vind het nog het meest een mannelijke versie van Amy Winehouse
quote:Ruben Nicolai weer vader
van onze redactie
AMSTERDAM - Ruben Nicolai is zaterdag voor de tweede keer vader geworden van een dochter.
Het meisje heet Daantje. Dit heeft Rubens management bevestigd. De baby en Ruben's vriendin Laurien maken het goed. "Iedereen is hartstikke gelukkig en apetrots."
Ruben en Laurien kregen in 2007 dochter Liv.
Denk dat ze een perfecte kandidaat is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar is ze op uit: de rol van Winehouse is de biografie die ze willen filmen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk dat ze een perfecte kandidaat is.
Hmmmm, ik had bij een Liv geen Daantje verwacht....
Pretty mama ...quote:
Daantje, ik moet meteen weer aan Sammie van Katja Schuurman denken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Daantje? Ik mag toch hopen dat ze het kind, zodra het een jaar of 8 is, Daniëlle gaan noemen.
Nee maar dan heb je nog wel je eigen naam bij je sollicitatie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:09 schreef Skaai het volgende:
Ik ben als Daniëlle geboren en word al sinds de geboorte Daan en Daantje genoemd dus ik denk niet dat het uit gaat maken
Maar misschien is Daantje haar roepnaam en niet haar officiële voornaam? En anders, ach Daantje is ook weer niet zo anders dan andere verkleinnamen als Noortje, Doortje en Aukje e.d.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je nog wel je eigen naam bij je sollicitatie.![]()
Daantje als volwassen vrouw, hmmjaEn Daan vind ik heel wat anders dan Daantje
Ik vind het juist goed dat ze tot haar 30ste heeft gewachtquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Die nagels.
Die blazer.
Die mag wel een nieuwe stylist inhuren.
Voor de rest vind ik het wel goed dat er nog mensen zijn die vóór hun 40e voor het eerst zwanger raken.
quote:BreakingNews
Algerian Health Ministry: Gadhafi's daughter has given birth to baby girl in Algeria - AP 24 minuten geleden
Zo zag ze in haar nieuwe clip ook uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze er probeerde mee te bereiken maar ik vind het niet eens leuk of grappig meer...
ik vind haar gewoon een psychisch lelijk gestoord wijf , ik ben echt Gaga Moe![]()
![]()
![]()
Rene van Kootenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:21 schreef piglet het volgende:
Musicalacteur René van Kooten is vader geworden!
Tanya, de vrouw van René van Kooten is dinsdagmiddag 30 augustus 2011 jl. bevallen van een dochter. Het pasgeboren kindje heeft de naam Senna Margriet van Kooten gekregen. Zowel moeder als kind maken het goed.
René: " We zijn sprakeloos en gelukkig”. Joop van den Ende Theaterproducties feliciteert René en Tanya met de geboorte van hun dochter Senna!
Bron
Ja, op zich mooie naam, maar SM als initialen zou ik toch proberen te vermijden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rene van Kootenmooie naam heeft zijn dochter gekregen! Magriet is trouwens de naam van zijn overleden moeder
OMG, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, op zich mooie naam, maar SM als initialen zou ik toch proberen te vermijden...
Oeps, dat hadden ze even niet gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, op zich mooie naam, maar SM als initialen zou ik toch proberen te vermijden...
Gaat wat minder worden als ze 45 is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef Jurk het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zou ze familie kunnen zijn, maar of ze kan acteren is natuurlijk afwachten. Overigens is de mannenlook van Gaga al een jaar oud.
Wat leuk voor Ruben Nicolai, en leuke naam, Daantje. Lief
Wij zouden onze dochter Sara Summer noemen, vonden dat SS ook niks en hebben er nog Brighid tussen gezet. Die tvzender is er misschien niet meer als ze volwassen isquote:
Sara Summer, dat lijkt wel een tekenfilmkarakterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wij zouden onze dochter Sara Summer noemen, vonden dat SS ook niks en hebben er nog Brighid tussen gezet. Die tvzender is er misschien niet meer als ze volwassen is
Haha, inderdaad! Dat had ik nog niet eerder bedacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sara Summer, dat lijkt wel een tekenfilmkarakter
quote:Dochter voor Dan Karaty
van onze redactie
AMSTERDAM - Dan Karaty en zijn vrouw Natasha zijn vannacht de trotse ouders geworden van een meisje.
l
De baby kwam rond middernacht in de Verenigde Staten ter wereld. Naam van het meisje is nog niet bekend, wel hebben de trotse ouders alle mensen in hun omgeving bedankt voor alle steun en hulp de afgelopen maanden.
Dan is meteen na de opnames van Holland's got Talent, afgelopen vrijdag, weer naar zijn thuisland gevlogen om zijn echtgenote bij te staan. Ruim op tijd dus om de geboorte van zijn eerste kind bij te wonen.
Ik denk niet dat een sollicitatie af gaat hangen van een naam hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je nog wel je eigen naam bij je sollicitatie.![]()
Daantje als volwassen vrouw, hmmjaEn Daan vind ik heel wat anders dan Daantje
Wat leuk.quote:
Dat staat er ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een sollicitatie af gaat hangen van een naam hoor
Leuk! Ben heel benieuwd naar de naamquote:
Dan snap ik niet helemaal wat je met die sollicitatie bedoeldquote:
Dat je voor lul staat als je met je "Daantje" aankomt als volwassen vrouw van bijvoorbeeld 40quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan snap ik niet helemaal wat je met die sollicitatie bedoeld
Nouja never mind, lekker boeien wat we vinden
Hahahaha muts!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry Spees_Eend dat ik steeds onder jouw naam post.![]()
Groeten van Flappe-du-Pomme
En nog een fijne zondag groeten aan de kids Gr Tonnie en Henk
[ afbeelding ]
quote:Robert Downey Jr. to be a father again
Robert Downey Jr’s wife Susan Levin is pregnant.
The couple - who have been married for six years - are set to welcome the new addition to their family in February, 37-year-old Susan’s aunt has revealed.
Nancy Miller told America’s Star magazine: “I think it’s wonderful that she’s pregnant.
“The baby is due in February. Susan’s father, my brother, called me about three weeks ago with the good news. Her parents are over the moon about it.
“It [doesn’t] really matter if it’s a boy or a girl. What really matters is that the baby is healthy.”
Read more at ONTD: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/#ixzz1WbuNrDsJ
quote:Mel B's Baby is "Coming Out This Week"
Melanie Brown is going to have her baby this week. She revealed on Australia's 2Day FM's Kyle and Jackie O Show that doctors are planning to induce labor.
She said, "I just had my doctor on the phone and he's given me some ultimatums which are good. It's coming out this week, one way or another it's coming out this week. It's called epidural and pain relievers! I have a very small and neat thing going on down there. My doctor does the designer thing afterwards so I've got no problems."
The Australia X Factor judge, who is expecting her first child with Stephen Belafonte added, "Ideally I want it to come naturally, but I've tried everything. I've tried the hot food, the running, the sex and violence. I've tried it all. And it just seems to be stuck and hibernating in there getting bigger and bigger, so it's coming out this week for sure."
She recently joked on her Twitter page that sex will help get the baby out.
Stephen just cooked me the best steak,i owe you one honey wink wink nudge nudge,lets get this baby out,hahaha.(sic)"
The former Spice Girl also has daughters Phoenix, 12 and Angel, four, from previous relationships.
quote:Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje
De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Afrojack vind ik een superleuke kerel, maar ik vind die Amanda zo'n ordinair en trashy mensquote:
Eindelijk een Amerikaanse celeb die niet gelijk weer zo plat als een plank is na de bevalling!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef kvd het volgende:
kate hudson 6 weken na de bevalling
[ afbeelding ]
Dat dus! 23? Holy... Midden 30 dacht ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Purdey het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die Amanda pas 23 jaar was![]()
Dacht dat zij een jaartje of 32/33 was![]()
euhm, denk het welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Aventura het volgende:
'I have a very small and neat thing going on down there. My doctor does the designer thing afterwards so I've got no problems.
Ik begrijp niet helemaal wat ze zegt geloof ikverzekert ze ons ervan dat ze na de bevalling nog of weer een strakke doosch heeft?
Er zijn er de laatste tijd wel meer, oaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Eindelijk een Amerikaanse celeb die niet gelijk weer zo plat als een plank is na de bevalling!
bij mij welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Die foto van Pink doet het niet.
Dat kind van Alicia Silverstone ....![]()
![]()
eg welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef Skaai het volgende:
Wat is er met dat kind van Alicia Silverstone? Ik vind het een heerlijk propje
Ik zie die van Pink ook niet, op de site staat de foto al weggehaald is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Die foto van Pink doet het niet.
Dat kind van Alicia Silverstone ....![]()
![]()
Ik teken ervoor. Gewoon nu, zeg maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef kvd het volgende:
kate hudson 6 weken na de bevalling
[ afbeelding ]
Alyssa is gister gewoon al bevallenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
En Alyssa mag ook wel eens bevallen
Zal wel de achternaam van papa hebben, anders was het Milo Milanoquote:Alyssa Milano bevallen van zoon
Laatste update: 31 augustus 2011 23:10 info
AMSTERDAM - Alyssa Milano is dinsdag bevallen van een zoon. Dat vertelt haar woordvoerder aan het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.
Het eerste kindje van de actrice en haar man David Bugliari heet Milo Thomas, aldus de woordvoerder.
Milano wist dat ze een jongetje zou krijgen. De 38-jarige actrice liet enkele maanden geleden nog weten erg uit te kijken naar het moederschap.
"Ik dagdroom constant over hem, en 's nachts droom ik over hem. Ik kan niet wachten hem te ontmoeten!"
De actrice is onder meer bekend van de tv-serie Charmed. Twee jaar geleden beloofde Milano eeuwige trouw aan de 32-jarige Bugliari.
quote:Thank you for all the well wishes for my son Milo. My heart has tripled in size. I love him more than all the leaves on all the trees.
zeker heeft het paps achternaam:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alyssa is gister gewoon al bevallen
Zoontje: Milo Thomas
[..]
Zal wel de achternaam van papa hebben, anders was het Milo Milano![]()
Ik wilde hem net postenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef kvd het volgende:
[..]
zeker heeft het paps achternaam:
[ afbeelding ]
quote:Mel B staat op het punt van bevallen
Laatste update: 1 september 2011 19:11
AMSTERDAM - Voormalig Spice Girl Mel B is donderdag opgenomen in het Cedars-Sinai-ziekenhuis in Los Angeles, waar ze haar derde kindje op de wereld gaat brengen.
Dat blijkt uit foto's waar de Amerikaanse entertainmentsite TMZ over beschikt.
De zangeres (36) werd naar het ziekenhuis begeleid door de vader van de baby, Stephen Belafonte, en een bodyguard.
Deze week kondigde ze in een radio-interview al aan dat haar derde spruit, de eerste samen met Belafonte, 'hoe dan ook' deze week geboren zou worden.
http://www.tmz.com/2011/0(...)fonte-mother-father/quote:
Jezus, die foto's! Als iemand die van mij zou maken zou ik woest zijn.Zulke foto's wil je toch echt niet zien van jezelfquote:Op donderdag 1 september 2011 19:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
http://www.tmz.com/2011/0(...)fonte-mother-father/
Ja, iemand zei hetzelfde. Dat de papz gewoon het privemoment van Mel en Stephen hadden gestolen. Vind het ook nogal respectloos om iemand op zo'n moment op de foto's te zetten maja. Paparazzi's staan niet bekend als de meest gevoelige mensen hequote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jezus, die foto's! Als iemand die van mij zou maken zou ik woest zijn.Zulke foto's wil je toch echt niet zien van jezelf![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is echt behoorlijk respectloos.
Zulke foto's maak je gewoon niet zonder toestemming. Punt.
Ach ze zetten toch ook rouwende mensen op de kiek, dus waarom dan geen foto van iemand met wat pijn zichtbaar in het gezicht... niks is gek genoeg. Mij verbaast het dus niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is echt behoorlijk respectloos.
Zulke foto's maak je gewoon niet zonder toestemming. Punt.
OMG.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Die reacties ook gelezen? Gejank dat ze geen make-up op heeft, d'r haar niet leuk zit en een lelijke trui aan heeft. Ik bedoel:
Zeker meisjes van 14quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Die reacties ook gelezen? Gejank dat ze geen make-up op heeft, d'r haar niet leuk zit en een lelijke trui aan heeft. Ik bedoel:
ja die heb je er ook tussen, ik zag destijds in de RLS van the Kardashians dat Courtney zich nog even ging douchen en ging opmaken en aankleden voordat ze naar het ziekenhuis gingquote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
OMG.![]()
Ja, als je elk moment kan bevallen, ga je je ook echt opmaken en zo.
Als die extra vent die erbij loopt nou even vooruit was gerend en een rolstoel had gehaald, was ze een stuk sneller binnen geweest.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ze zetten toch ook rouwende mensen op de kiek, dus waarom dan geen foto van iemand met wat pijn zichtbaar in het gezicht... niks is gek genoeg. Mij verbaast het dus niet.
Wel lullig voor Mel B. Dat wel.![]()
Misschien had ze al zulke weeën dat het haar geen moer kon schelen, of gewoon zoals ze zelf is... spicy, en denkt ze 'fuck all them paparazzi"quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als die extra vent die erbij loopt nou even vooruit was gerend en een rolstoel had gehaald, was ze een stuk sneller binnen geweest.
quote:RIJSWIJK - An-Sophie De Graeve, de vriendin van de eerder dit jaar verongelukte wielrenner Wouter Weylandt, is donderdag bevallen van een dochtertje, Alizée. Dat meldde manager Jef Van den Bosch vrijdag.
Vader Wouter Weylandt kwam op 9 mei om het leven in de derde rit van de Ronde van Italië. De Belgische renner van Leopard Trek kwam in de afdaling van de Passo del Bocco hard ten val. Wouter Weylandt werd 26 jaar.
Mja, ik had het nog niet eens zozeer over de paparazzi alswel dat het me ontzettend onhandig lijkt om in die fase van je bevalling (als het echt pijn doet ben je vaak aardig op weg) een stuk te moeten lopenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien had ze al zulke weeën dat het haar geen moer kon schelen, of gewoon zoals ze zelf is... spicy, en denkt ze 'fuck all them paparazzi"
3e dochter voor Mel, ben benieuwd naar de naam.quote:OfficialMelB Melanie Brown
Finally our baby arrives,Stephen nearly passed out,Phoenix screamed,I laughed so hard the baby popped out!!! She is just sooo amazing!!
1 hour ago
Wahahaha zo'n reactie kan alleen maar Mel B gevenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Mel B haar Twitter:
[..]
3e dochter voor Mel, ben benieuwd naar de naam.![]()
Heel dubbel inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Lovechild het volgende:
Een geboorte die ontzettend dubbel moet zijn:
[..]
Dat heb ik ook gezien, ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja die heb je er ook tussen, ik zag destijds in de RLS van the Kardashians dat Courtney zich nog even ging douchen en ging opmaken en aankleden voordat ze naar het ziekenhuis ging
Wat erg dat de vader zijn kind nooit heeft kunnen zien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Lovechild het volgende:
Een geboorte die ontzettend dubbel moet zijn:
[..]
dat hebben we vaker gehoord idd!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:13 schreef cinnamongirl het volgende:
*noteert*
Ik zie net Bettina Bakkum (Musicalster, die afgelopen juni met Jim Bakkum is getrouwd) met een dikke grijns beweren dat kinderen voorlopig nog niet aan de orde zijn. Dikke kans dat die dus gewoon stiekem al zwanger is.
Ik zit al zo lang op Bettina te wachten, ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:13 schreef cinnamongirl het volgende:
*noteert*
Ik zie net Bettina Bakkum (Musicalster, die afgelopen juni met Jim Bakkum is getrouwd) met een dikke grijns beweren dat kinderen voorlopig nog niet aan de orde zijn. Dikke kans dat die dus gewoon stiekem al zwanger is.
ja ik weet niet wat ze haar voor een paardemiddel hebben gegeven maar ze trok ook tijdens de bevalling haar eigen baby eruit alsof het niks was.... daar stond ik toch evenvan te kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, ja.
Maar Courtney had dan volgens mij ook minder last van pijn dan Mel B op die foto.
[..]
Wat erg dat de vader zijn kind nooit heeft kunnen zien.
ja dat kan heel goed haar klokje zal ook wel tikken he, hoe oud is ze nu ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit al zo lang op Bettina te wachten, ik ben er klaar voor!
Dat was echt bizar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat ze haar voor een paardemiddel hebben gegeven maar ze trok ook tijdens de bevalling haar eigen baby eruit alsof het niks was.... daar stond ik toch evenvan te kijken
32.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat kan heel goed haar klokje zal ook wel tikken he, hoe oud is ze nu ?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:39 schreef sherezade het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop voor haar dan als ze zwanger is dat ze niet 2 kids komt aan het opvoeden
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest altijd zeg.
Ik vind dat echt een prachtnaam, Quinnquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Quinn Vanessa
Dochter van Dan KaratyQuinn vind ik leuk!
Lijkt wel op je username hierquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een prachtnaam, QuinnStiekem wil ik mijn babymeisje later ook wel zo noemen
Ik vind de klank heel mooi maar ik associeer het meer met een jongensnaam!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een prachtnaam, QuinnStiekem wil ik mijn babymeisje later ook wel zo noemen
Henk en de kleinequote:Henk Westbroek voor eerste keer opa
AMSTERDAM – De dochter van Henk Westbroek is vrijdag bevallen van een zoon. Het is het eerste kleinkind voor de zanger.
Op Twitter laat Westbroek weten dat het kind voluit Milio Dylan Aguilera-Chaparro gaat heten. “Ik troost me met de gedachte dat het mooier op een voetbalshirt staat dan Milio Westbroek.”
De zanger twittert de cryptische omschrijving: "Als mijn verse kleinzoon trouwens een baardje zou hebben, bezat hij meer zwarte lichaamsbeharing dan Arie Boomsma." Milio weegt 3656 gram en Westbroek omschrijft zijn eerste kleinkind als ‘prachtig’.
quote:Jay & Erica McGraw Welcome Baby No. 2: London Phillip
Sep 2, 2011 by JENNY SCHAFER
Dr. Phil received a special birthday present on Thursday – a new grandson!
The Doctors executive producer Jay McGraw, 31, and wife Erica, 33, a former Playboy Playmate, welcomed son London Phillip McGraw on September 1. Baby London weighed in at 7 lbs., 3 oz. and joins big sister Avery Elizabeth, 17 months.
"What a Bday! London Phillip McGraw arrived!!" Dr. Phil, who celebrated turning 61, Tweeted. "[Mother] & baby doing fine. They BARELY made it to hospital in time! … We are so blessed."
Proud grandma Robin McGraw also tweeted her congrats: "ERICA MCGRAW IS MY HERO! She barely made it to hospital n time … had London Phillipo epidural!! Wow! She is fierce!! Life is fabulous!"
Jay and Erica wed in 2006 at the McGraw family home in Beverly Hills, with Dr. Phil serving as Jay's best man.
Ontbreekt de N bij 'o'?quote:o epidural!! Wow! She is fierce!! Life is fabulous!"
(heb hem alsnog even moeten aanpassen, want weer een vlaggetje is wel teveel van het goede)quote:had London Phillip w / o epidural!! Wow! She is fierce!! Life is fabulous!"
Ik wilde het posten toen ik het op haar Twitter zag, maar heb het weggehaald, dacht dat geen kip het boeidequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:15 schreef kvd het volgende:
Heb eigenlijk geen idee of hier ook al is gemeld dat Marianna Thieme zwanger is (staat iig niet in OP)
Ik wist van jongs af aan al dat als ik mama zou worden van een meisje hoe ik haar zou noemen: Milou.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt wel op je username hier
Valt me wel op dat in OUD met regelmaat een moeder een naam aan de baby geeft die op de username lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wist van jongs af aan al dat als ik mama zou worden van een meisje hoe ik haar zou noemen: Milou.
Een paar jaar voordat ik een kindje kreeg had ik internet en was zeer actief op gamesquare.
Mijn username van toen: Milou
En toen ik zwanger werd waren mijn vriend en ik er het gelijk over eens dat het Milou zou worden voor een meisje.Haha, weer eentje om te turvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
bestaat gamesquare btw nog wel?quote:
is dit plappe-du-pomme of spees_eend?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest altijd zeg.
Mijn naam is haas! Het posten onder de verkeerde naam is eenrichtingsverkeer namens zus flappe_du_pommilicious! Andersom zou ik niet durvenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is dit plappe-du-pomme of spees_eend?
This is your real Flap of the Apples yo!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is dit plappe-du-pomme of spees_eend?
Zittegij in de trein of wa?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn naam is haas! Het posten onder de verkeerde naam is eenrichtingsverkeer namens zus flappe_du_pommilicious! Andersom zou ik niet durven
zeur nietquote:
Hei see het meej zn zonnebril op, dus hij was nie echt boosquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zeur nietJe kan best weleens een beetje offtopic gaan. Zeker op een leuke manier zoals nu
Laat dat dan ook gewoon lekker.
Epsoloetlie!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
volgens mij komen jullie uit brabant
![]()
En dan is het eind zoek. Doe maar niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zeur nietJe kan best weleens een beetje offtopic gaan. Zeker op een leuke manier zoals nu
Laat dat dan ook gewoon lekker.
ah van de andere/verkeerde kant dan. Taal blijft leukquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Epsoloetlie!
Uit de gekste stad van Braobant om precies te zijn!
Ik zal ff ontopic posten dan.
[ afbeelding ]
Tori Spelling
Ik mag julliequote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Epsoloetlie!
Uit de gekste stad van Braobant om precies te zijn!
Ik zal ff ontopic posten dan.
[ afbeelding ]
Tori Spelling
dat duschquote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef mainedoll het volgende:
Is het erg als ik haar niet ken? Waar is zij van dan?
ik lift stiekem op de verbinding van de buren mee, dus nee google is niet mijn vriend. Ben allang blij als ik een pagina geladen krijgquote:Op zondag 4 september 2011 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Moeilijk altijd dat google.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alyson_Hannigan
Ja, vergeten...quote:Op zondag 4 september 2011 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Moeilijk altijd dat google.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alyson_Hannigan
Die beha, dat is vast een echte privefoto die dan maar gewoon op internet is gesmetenquote:Op maandag 5 september 2011 16:18 schreef Clauw het volgende:
Senna Margriet van Kooten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |