Bestellen, duh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Saisai het volgende:
ik moet eten maken maar heb niet zo'n zin erin. in het maken dan. WAT MOET IK NOU?!
Bestellenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Saisai het volgende:
ik moet eten maken maar heb niet zo'n zin erin. in het maken dan. WAT MOET IK NOU?!
Spaghettiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef Saisai het volgende:
jamaar bestellen is direct veel duurder en meestal niet eens lekkerder
Ja, ik ben coban! Ik heb vannacht mijn geslacht laten veranderen bij de chirurg-drive en deze keer ben ik Nederlands nationalistische troll!quote:
Bij mijn in de buurt zijn wel een paar tenten waar het bestellen waard is. Zo lekker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef Saisai het volgende:
jamaar bestellen is direct veel duurder en meestal niet eens lekkerder
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Het centrum van Eindhoven lijkt op een aap! Speeeeeciaaaaaaaal voor Aighty!
[ afbeelding ]
Goed verhaal!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef Saisai het volgende:
he weetje waar ik achter kwam? dat heel veel mensen www.woningruil.nl gebruiken
toegeven, dat is best wel baas toch?
Wanneer ging je nou die 2 woningen bekijken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef Saisai het volgende:
he weetje waar ik achter kwam? dat heel veel mensen www.woningruil.nl gebruiken
toegeven, dat is best wel baas toch?
vandaag één bekeken. op zich chille woonkamer en keuken, maar megakleine slaapkamer en overal studenten om je heen. (= herrie)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wanneer ging je nou die 2 woningen bekijken?
Ja weenie sorry zie er geen aap inquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Het centrum van Eindhoven lijkt op een aap! Speeeeeciaaaaaaaal voor Aighty!
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja weenie sorry zie er geen aap in
Geen automatische updates hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
OH IK VIND HET ZO SPANNEND. IK KAN ECHT NIET WACHTEN OP DE REACTIE VAN AIGHTY. IK BLIJF MAAR HEEL VAAK OP F5 DRUKKEN. ZAL HIJ HET OOK EEN AAP VINDEN?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geen automatische updates hebben.
Heb ik nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb ik uitgezet. Vind ik niet fijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dan F5'enquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Heb ik uitgezet. Vind ik niet fijn.
Zeggen van wel maar ik had dat niet automatisch aanstaan.quote:
Ja met jou?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi iedereen die begroet, ik probeer mobiel te FOK!ken, dus geen multi-quotes.
Alles goed met jullie?
Veul werk. Dat wel.quote:
Nu jij er bent welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi iedereen die begroet, ik probeer mobiel te FOK!ken, dus geen multi-quotes.
Alles goed met jullie?
Ik jou ook niet.quote:
Het spijt me, maar ik ben niet skaffa op dit moment.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:08 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Als je het nu nog niet ziet dan heb je echt geen inbeeldingsvermogen.
Was jij soms stoned toen je die foto maakte?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:08 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Als je het nu nog niet ziet dan heb je echt geen inbeeldingsvermogen.
Nee, wel emotioneel flexibel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was jij soms stoned toen je die foto maakte?
Ik ben iets, dus ik ben niet blind?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Degenen die het niet zijn zijn blind
Oeps typoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben iets, dus ik ben niet blind?
Dat was het verhaal niet he. Een vriendin zei dat. Zij blowt overgens wel heel veel, dus jullie hebben een punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:10 schreef aight1 het volgende:
Ik zie er wel een soort van aap in ja. Maar toch knap, dat je dat er zo ineens uithaalt
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
Oh wacht nu zie ik het
[ afbeelding ]
Het is zo duidelijk nu! Wat een verlossing!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
Oh wacht nu zie ik het
[ afbeelding ]
Eet smoakelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga lekker eten ciao a tutti voi torno fra poco
Ik update zo uitgebreid over wat ik gegeten heb
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga lekker eten ciao a tutti voi torno fra poco
Ik update zo uitgebreid over wat ik gegeten heb
Whehehe, hij kijkt de andere kant op, JONGE!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
Oh wacht nu zie ik het
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Jij pijpt dan ook pepers.
Hoe heb jij die 'Peper Pijper' eigenlijk gekregen?quote:
Van yvonne gekregenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb jij die 'Peper Pijper' eigenlijk gekregen?
hé jijquote:
Dankjequote:
Filmpje of foto's?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hij heeft ze niet alleen gepijpt, hij heeft er ook één in z'n neus gestopt.
Eerst in zijn neus en toen aflikken. Erg apart.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hij heeft ze niet alleen gepijpt, hij heeft er ook één in z'n neus gestopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het libelleforum staat er vol mee.quote:
Maar dat is dan ook een forum voor huisvrouwen met een kort, pittig kapsel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het libelleforum staat er vol mee.
Wat doe jij op dat forum.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het libelleforum staat er vol mee.
Hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef mctwigt het volgende:
mctwigt kijkt en als eerste valt hem op... pepers pijpen...
Die plaatjes kopiëren voor hier.quote:
Je was nog een paar woorden vergeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Nectar het volgende:
[19:09] (genuseerd) GAY GUY SUCK HORSE DICK FOR 38 SECONDS HOURS!!!!
Liever niet, tekeningen zijn leuk maar het is gewoon niet mijn humor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef mctwigt het volgende:
kijk allemaal naar mijn hippe striper staat een nieuwe [strip] 2 guys and a duck #4 All hail king Kwaak!!
Oja daar zou ik verslag van doen. Nou het werd koolsla met hamburger en gebakken aardappeltjes.quote:
Vervang de koolsla met doperwten en ik heb precies hetzelfde op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oja daar zou ik verslag van doen. Nou het werd koolsla met hamburger en gebakken aardappeltjes.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen die afhankelijk zijn van magnetronmaaltijden, thuisbezorgd.nl, en hun moeder of vrouw hebben klappen nodig.
Duidelijk zo, MK?quote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat nu, durf jij geen grote bek tegen me op te zetten
Dus hier kan ik huilen over te weinig zon en over dat school weer bijna begint?quote:
Ik heb het al gezegd maar ga het toch nog een keer zeggen: 'Obsessieve debiel!'quote:
Hoeft niet persequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dus hier kan ik huilen over te weinig zon en over dat school weer bijna begint?
Haten op mijn liefde voor MarokkaanseKipquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd maar ga het toch nog een keer zeggen: 'Obsessieve debiel!'
Niet haten op jou obsessie met MK.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op mijn liefde voor MarokkaanseKip
Ben jij nog geen 16?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opbokken, ik was hier voor jou.
Een 14-jarige troll!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opbokken, ik was hier voor jou.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
DENKEN DAT IK EEN TROLL BEN
HET VERSCHIL TUSSEN TROLL EN TROLLSCIENCE NIET WETEN
Proefdag.quote:
Chairman ROFL-mao! einz einz!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand nog een goeien ondertitel voor deze baas?
Nee ik vrees dat dat hem niet wordt vandaagquote:
'In a black & white world, true colours show...'quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik vrees dat dat hem niet wordt vandaag
Ja ik zet meteen 10 rechercheurs op de zaak!quote:
En bel de Cock, met C-o-c-k, even! Zeg hem dat het urgent is!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik zet meteen 10 rechercheurs op de zaak!
Maar die is met pensioen! Bel Vledder dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
En bel de Cock, met C-o-c-k, even! Zeg hem dat het urgent is!
Wie?! We moeten iemand met reputatie hebben, De Cock dus!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar die is met pensioen! Bel Vledder dan.
Hij spoort niet imo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Nectar het volgende:
Poll: Trollscience spoort niet
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, imo!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
Poll: Moet coban terug komen
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat een kutpollquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:03 schreef Nectar het volgende:
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
nog maals.
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
ik heb trouwens de kans een woning te ruilen voor een grotere
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
Er staat dat een knop 'Open nieuw deel' naast de volg-knop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een nieuw topic aan bij een lapo in zo'n reeks?Ik heb dat nog helemaal niet gedaan sinds FOK! met zo'n reeksensysteem werkt
Welke idioot stemde neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
Poll: Moet coban terug komen?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.
Ah okquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat dat een knop 'Open nieuw deel' naast de volg-knop.
Saisaiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen van jou is.
4 pepertjes voor je reactiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bek dicht en houd het bij pepers.
nja ik weet niet zo goed, die meneer had ruzie met zn buren en raakte nogal oververhit toen ie erover vertelde. maar goed, we kunnen even langs gaan om te kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.
Echt waar joh? Nou, dat had ik helemaal niet door, hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand is in mijn bezit hoorIk troll maar een beetje
Oosterpark ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
nja ik weet niet zo goed, die meneer had ruzie met zn buren en raakte nogal oververhit toen ie erover vertelde. maar goed, we kunnen even langs gaan om te kijken natuurlijk.
Leuk die toevoeging over de homo, vooral heel erg origineel. Wat ben je, twaalf?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
• Eens
• Oneens + hij is homo XD
Tussenstand:
[ afbeelding ]
laatste keer dat ik em psot
Nee. ik ben 11. respect graag voor de jongeren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk die toevoeging over de homo, vooral heel erg origineel. Wat ben je, twaalf?
Als je jonger dan twaalf bent, ben je in mijn ogen nog een kind en kinderen verdienen geen respect.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee. ik ben 11. respect graag voor de jongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je jonger dan twaalf bent, ben je in mijn ogen nog een kind en kinderen verdienen geen respect.
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
dan krijg je van die ananas uit blik. mêh.
Bij mij niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn er op automatische updates op FOK! mobile ??
Mijn batterij gaat al zo leegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef Saisai het volgende:
kan wel, moet je pc versie kiezen ipv mobiele versie. maar dit zuigt je batterij leeg.
Dat zorgt ervoor dat de messen op hun plaats blijven in het blok, duh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
Hieronder wordt reclame gemaakt voor een magnetisch messenblok, maar wat doet dat magnetische precies?
Dat kunnen een stel gleuven (hihi hij zei gleuven) in een blok hout toch ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zorgt ervoor dat de messen op hun plaats blijven in het blok, duh!
Ja, maar dat is blijkbaar niet goed genoeg voor sommige mensen, die willen graag een duur messenset die een speciale behandeling eist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat kunnen een stel gleuven (hihi hij zei gleuven) in een blok hout toch ook?
Ik ga ook echt een vaat draaien alleen maar voor die messen.quote:Vaatwasserbestendig (volg hiervoor de instructies van de fabrikant: spoel de messen af voor je ze in de vaatwasser plaatst, plaats de messen gescheiden van andere metalen in de vaatwasser ter voorkoming van contacterosie, gebruik niet teveel afwas-/naglansmiddel omdat deze bijtend zijn, open de deur direct na het vaatwasprogramma om condensatie op de messen te voorkomen, wrijf bij voorkeur de messen droog zodra het vaatwasprogramma afgelopen is)
Sommige mensen tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is blijkbaar niet goed genoeg voor sommige mensen, die willen graag een duur messenset die een speciale behandeling eist.
[..]
Ik ga ook echt een vaat draaien alleen maar voor die messen.
Solo un po' e tu?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Abbastanza, dopo quattro anni à Milano.
Che figataquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ho habitato e lavorato là perché sono stato innamorato con una bella italiana.
Preferisco Jovanottiquote:
Ok sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
Maar ok, het is niet de bedoeling dat we hier iets anders dan Nederlands praten
Mag je toch al sinds 6 minuten?quote:
Maar ehm ja ik spreek wel een beetje Italiaans ja, genoeg om me te reddenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geef niet, mijn schuld
Hier Jovanotti voor je:
Jeuj eerder etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, de zon ging om 20:50 onder vandaag. Steeds vroeger
Ik ook, maar je moet mij ook geen huur- of arbeidscontract in het italiaans voorleggen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar ehm ja ik spreek wel een beetje Italiaans ja, genoeg om me te redden
Volgens www.wolframalpha.com pas om 20:56quote:
Ja de regel is volgens mij hoe zuidelijker hoe minder Engels he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, maar je moet mij ook geen huur- of arbeidscontract in het italiaans voorleggen hoor
Daar heb ik wel hulp bij nodig.
En gelukkig kon ik op mijn werk in Milaan altijd Engels spreken.
Die ken ik nog niet, maar ik vind de clip beter dan het nummer zelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja de regel is volgens mij hoe zuidelijker hoe minder Engels he?
Dit vond ik wel een leuke van Jovanotti, grote hit eerder dit jaar:
Die ga ik uitprinten en op de koelkast hangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
Hoe bereid je een gezoute tomaat?
In 2 stappen ga ik het uitleggen.
1. Pak een tomaat
2. Doe er zout op
DONE.
Zou je de tomaat niet eerst opensnijden? Anders glijdt het zout er gewoon van af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
Hoe bereid je een gezoute tomaat?
In 2 stappen ga ik het uitleggen.
1. Pak een tomaat
2. Doe er zout op
DONE.
Scheeeeerp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou je de tomaat niet eerst opensnijden? Anders glijdt het zout er gewoon van af.
Dus dat zijn dan drie stappen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |