Bestellen, duh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Saisai het volgende:
ik moet eten maken maar heb niet zo'n zin erin. in het maken dan. WAT MOET IK NOU?!
Bestellenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Saisai het volgende:
ik moet eten maken maar heb niet zo'n zin erin. in het maken dan. WAT MOET IK NOU?!
Spaghettiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef Saisai het volgende:
jamaar bestellen is direct veel duurder en meestal niet eens lekkerder
Ja, ik ben coban! Ik heb vannacht mijn geslacht laten veranderen bij de chirurg-drive en deze keer ben ik Nederlands nationalistische troll!quote:
Bij mijn in de buurt zijn wel een paar tenten waar het bestellen waard is. Zo lekker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef Saisai het volgende:
jamaar bestellen is direct veel duurder en meestal niet eens lekkerder
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Het centrum van Eindhoven lijkt op een aap! Speeeeeciaaaaaaaal voor Aighty!
[ afbeelding ]
Goed verhaal!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef Saisai het volgende:
he weetje waar ik achter kwam? dat heel veel mensen www.woningruil.nl gebruiken
toegeven, dat is best wel baas toch?
Wanneer ging je nou die 2 woningen bekijken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef Saisai het volgende:
he weetje waar ik achter kwam? dat heel veel mensen www.woningruil.nl gebruiken
toegeven, dat is best wel baas toch?
vandaag één bekeken. op zich chille woonkamer en keuken, maar megakleine slaapkamer en overal studenten om je heen. (= herrie)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wanneer ging je nou die 2 woningen bekijken?
Ja weenie sorry zie er geen aap inquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Het centrum van Eindhoven lijkt op een aap! Speeeeeciaaaaaaaal voor Aighty!
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja weenie sorry zie er geen aap in
Geen automatische updates hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
OH IK VIND HET ZO SPANNEND. IK KAN ECHT NIET WACHTEN OP DE REACTIE VAN AIGHTY. IK BLIJF MAAR HEEL VAAK OP F5 DRUKKEN. ZAL HIJ HET OOK EEN AAP VINDEN?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geen automatische updates hebben.
Heb ik nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb ik uitgezet. Vind ik niet fijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dan F5'enquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Heb ik uitgezet. Vind ik niet fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |