quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen die afhankelijk zijn van magnetronmaaltijden, thuisbezorgd.nl, en hun moeder of vrouw hebben klappen nodig.
Duidelijk zo, MK?quote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat nu, durf jij geen grote bek tegen me op te zetten
Dus hier kan ik huilen over te weinig zon en over dat school weer bijna begint?quote:
Ik heb het al gezegd maar ga het toch nog een keer zeggen: 'Obsessieve debiel!'quote:
Hoeft niet persequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dus hier kan ik huilen over te weinig zon en over dat school weer bijna begint?
Haten op mijn liefde voor MarokkaanseKipquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd maar ga het toch nog een keer zeggen: 'Obsessieve debiel!'
Niet haten op jou obsessie met MK.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op mijn liefde voor MarokkaanseKip
Ben jij nog geen 16?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opbokken, ik was hier voor jou.
Een 14-jarige troll!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opbokken, ik was hier voor jou.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
DENKEN DAT IK EEN TROLL BEN
HET VERSCHIL TUSSEN TROLL EN TROLLSCIENCE NIET WETEN
Proefdag.quote:
Chairman ROFL-mao! einz einz!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand nog een goeien ondertitel voor deze baas?
Nee ik vrees dat dat hem niet wordt vandaagquote:
'In a black & white world, true colours show...'quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik vrees dat dat hem niet wordt vandaag
Ja ik zet meteen 10 rechercheurs op de zaak!quote:
En bel de Cock, met C-o-c-k, even! Zeg hem dat het urgent is!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik zet meteen 10 rechercheurs op de zaak!
Maar die is met pensioen! Bel Vledder dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
En bel de Cock, met C-o-c-k, even! Zeg hem dat het urgent is!
Wie?! We moeten iemand met reputatie hebben, De Cock dus!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar die is met pensioen! Bel Vledder dan.
Hij spoort niet imo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Nectar het volgende:
Poll: Trollscience spoort niet
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |