quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Jij pijpt dan ook pepers.
Hoe heb jij die 'Peper Pijper' eigenlijk gekregen?quote:
Van yvonne gekregenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb jij die 'Peper Pijper' eigenlijk gekregen?
hé jijquote:
Dankjequote:
Filmpje of foto's?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hij heeft ze niet alleen gepijpt, hij heeft er ook één in z'n neus gestopt.
Eerst in zijn neus en toen aflikken. Erg apart.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hij heeft ze niet alleen gepijpt, hij heeft er ook één in z'n neus gestopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het libelleforum staat er vol mee.quote:
Maar dat is dan ook een forum voor huisvrouwen met een kort, pittig kapsel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het libelleforum staat er vol mee.
Wat doe jij op dat forum.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het libelleforum staat er vol mee.
Hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef mctwigt het volgende:
mctwigt kijkt en als eerste valt hem op... pepers pijpen...
Die plaatjes kopiëren voor hier.quote:
Je was nog een paar woorden vergeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Nectar het volgende:
[19:09] (genuseerd) GAY GUY SUCK HORSE DICK FOR 38 SECONDS HOURS!!!!
Liever niet, tekeningen zijn leuk maar het is gewoon niet mijn humor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef mctwigt het volgende:
kijk allemaal naar mijn hippe striper staat een nieuwe [strip] 2 guys and a duck #4 All hail king Kwaak!!
Oja daar zou ik verslag van doen. Nou het werd koolsla met hamburger en gebakken aardappeltjes.quote:
Vervang de koolsla met doperwten en ik heb precies hetzelfde op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oja daar zou ik verslag van doen. Nou het werd koolsla met hamburger en gebakken aardappeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |