Is toch leeuuukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom steeds dezelfde TT. Beetje faal.
In de bergen wel ja.quote:
quote:
Dat is dan weer niet leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef Jac0bus het volgende:
[..]Laatst nog 75km op een ouwe omafiets gefietst
Worstquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef Dimens het volgende:
Trouwens, zo meteen moet ik werken en ik heb geen idee wat ik van tevoren moet gaan eten.
Iemand ideeën?
Wel, alleen vermoeiendquote:
Patat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef Dimens het volgende:
Trouwens, zo meteen moet ik werken en ik heb geen idee wat ik van tevoren moet gaan eten.
Iemand ideeën?
Nu wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef Rezania het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP!
Dat wou ik nog even melden, ben al weg!
Nooooooooodlesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef Dimens het volgende:
Iemand ideeën?
Kan je een beetje koken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gister al gegeten en ik voel mij al vet, niet zoveel trek in dus.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:
Vis een optie ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat je kan eten ik eet de komende dagen soep en andere vloeistoffenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Broodje bakpou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef Dimens het volgende:
Iemand ideeën?
Er van af springenquote:
Waarom ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:22 schreef moosh11 het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat je kan eten ik eet de komende dagen soep en andere vloeistoffen![]()
Dat durf ik niet.quote:
Zonder bungeetouw ergens van af springenquote:
Zo zagen wij hem nooit doordat hij telkens in die tyfusmist hingquote:
In 2008 zonder mist gezien, 3 weken geleden met mist gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zo zagen wij hem nooit doordat hij telkens in die tyfusmist hing
toi toi toiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga er ook vandoor, toedels!
gr grquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kusje knuffel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Döner!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef Dimens het volgende:
Iemand ideeën?
Oké, pizza dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat eet ik vanavond na het drinken al.
Waterkoker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen voor Noodles, zo meteen zet ik even water op het vuur.
Holy shiiiiiit ik zou niet kunnen leven zonder waterkokerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hebben we niet, daar doen mijn ouders niet aan.
Noodlesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al gekozen voor Noodles, zo meteen zet ik even water op het vuur.
Wij doen het nog ouderwets met vuur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Holy shiiiiiit ik zou niet kunnen leven zonder waterkoker
En dan natuurlijk een eierkoker voor de eieren, want een pannetje water is zo 2010!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Holy shiiiiiit ik zou niet kunnen leven zonder waterkoker
quote:
Hip-Hop!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:51 schreef Nectar het volgende:
mensen die rock luisteren, zijn hopeloos.
Rap & Pop is what we do.
Omgquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:51 schreef Nectar het volgende:
mensen die rock luisteren, zijn hopeloos.
Rap & Pop is what we do.
QFT, qft!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:54 schreef Nectar het volgende:
metal, rock, hardrock, en al die zielige dingen
pop, hip hop, rap, trance en al die catchy dingen
YouTube voorbeeld?quote:
quote:
Versta jij wel Hebreeuws dan?quote:
Nou vind ik wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het ook niet om.
Een beetje saai als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:04 schreef Rezania het volgende:
Afrojack, house van Nederlandse bodem!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef Rezania het volgende:
Nog meer van Afrojack, deze keer met die nep-Rihanna:
Toch wel een lekker nummer van Nederlandse bodem!
Oh yeah, dat zegt me wel wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Nectar het volgende:
Hey jongens kent iemand dit liedje
..... Oh yeah ....
ik hoorde hem in de sportschool, maar ik verstond geen ene moer van de lyrics behalve dat oh yeah dan (omdat t daar zo druk is)
Links is Rihanna, de rechter is Eva Simons.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is Rihanna en wie is Eva Simons.
Aviciiquote:
Klopt, maar ze lijken wel veel op elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Links is Rihanna, de rechter is Eva Simons.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Nectar het volgende:
..... Oh yeah ....
ik hoorde hem in de sportschool, maar ik verstond geen ene moer van de lyrics behalve dat oh yeah dan (omdat t daar zo druk is)
Succesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Nectar het volgende:
..... Oh yeah ....
Rihanna heeft een smallere kaaklijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt, maar ze lijken wel veel op elkaar.
Ja, nu je het zo zegt zie ik het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rihanna heeft een smallere kaaklijn.
quote:
quote:
het was een goede song man, fuck manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zeg eens wat meer dan... genre, wijvenstem, mannenstem, etc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]
het was een goede song man, fuck man
vrouwenstem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zeg eens wat meer dan... genre, wijvenstem, mannenstem, etc.
Ik kijk ze allemaal, misschien kom ik nog iets interessants tegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:12 schreef Jac0bus het volgende:
Zit iedereen ook elkaars Youtube-filmpjes te bekijken of is dit allemaal voor de sier?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
vrouwenstem.
genre was popachtig.
en het ging een beetje lijk this (neuriend) hashdahsAHSUAHDUADHDAUHDUDAhdashdsahdashHUADUHDAUDHAUAH asnsadn usdnhuhadsudhs nuasduashdsa hasuhdsauh OHO YEAH! jaushdushda sdassa
hopelijk zegt dit meer..
David Guetta!quote:
Ik kijk ze ook allemaal, kan best wel wat leuks tussen zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:12 schreef Jac0bus het volgende:
Zit iedereen ook elkaars Youtube-filmpjes te bekijken of is dit allemaal voor de sier?
Kokoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
David Guetta!Afrojack
Armin van Buuren
Sander van Doorn
Ok dan, wist ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook allemaal, kan best wel wat leuks tussen zitten.
Niet voor mij helaas, ik moet zo nog werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Jac0bus het volgende:
Het is bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtijd
okéquote:
Jakwob remix.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Rezania het volgende:
Tinie TempahEllie Goulding
Swedish House Mafia
O ja, een beetje een rare; Susan Boyle!
en weet je het al?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Jac0bus het volgende:
Het is bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtijd
Weet ik wat al?quote:
Okquote:
Die remix!quote:
Het leven is hard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef Roburtt het volgende:
ik vandaag heul naar de intertoys fietsen om xbox live te kopen, is het er niet meer godverdomme
Koop het gewoon onlinequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef Roburtt het volgende:
ik vandaag heul naar de intertoys fietsen om xbox live te kopen, is het er niet meer godverdomme
Na het etenquote:
Cinemaquote:
help iemand?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
vrouwenstem.
genre was popachtig.
en het ging een beetje lijk this (neuriend) hashdahsAHSUAHDUADHDAUHDUDAhdashdsahdashHUADUHDAUDHAUAH asnsadn usdnhuhadsudhs nuasduashdsa hasuhdsauh OHO YEAH! jaushdushda sdassa
hopelijk zegt dit meer..
quote:
Ja maar ik weet het ook niet plus ik ben Jersey Shore aan het kijkenquote:
Probeer dit topic eens: Help, ik zoek... #314quote:
Ugh schaken, ben ik nooit goed in geweest.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ugh schaken, ben ik nooit goed in geweest.
Het is coban.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
Coban moet gewoon terugkomen! Mods, doe er eens wat aan!
We hebben een C
We hebben een O
We hebben een B
We hebben een A
We hebben een N
We hebben COBAN!![]()
![]()
![]()
![]()
Is er volgens mij niet. En als die er "uberhaupt al zou zijn: enorme anti-climax was het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Nectar het volgende:
yo plastic mag ik het filmpje zien waar jij 3 spaanse pepers et
Haiquote:
Waarom? wat gebeurde er dan op het eind?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet. En als die er "uberhaupt al zou zijn: enorme anti-climax was het.
Is misluktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Nectar het volgende:
yo plastic mag ik het filmpje zien waar jij 3 spaanse pepers et
quote:
In plaats van 3 pepers in een keer in z'n mond te stoppen en te vreten zat hij er een half uur aan te likken en zuigen en te janken. Vandaar de tag Peper Pijperquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom? wat gebeurde er dan op het eind?
En hoe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef Nectar het volgende:
zag plastic er wel lekker uit dan? ::$:$:$:$:$
haha lol wt een pussyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
In plaats van 3 pepers in een keer in z'n mond te stoppen en te vreten zat hij er een half uur aan te likken en zuigen en te janken. Vandaar de tag Peper Pijper
We hebben een Mquote:
Iedere echte FOK!ker weet al hoe MK eruitzietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey geef eens een foto van jezelf, a shmet!
Ik heb zolang een foto in mn fobo gehad, je bent te laatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey geef eens een foto van jezelf, a shmet!
En?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iedere echte FOK!ker weet al hoe MK eruitziet
De moderators zijn weer slim bezig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coban dmde net, ze geloven niet dat ze turks is en denken dat ze een troll is.Daarom die ban.
ik ken je sinds gistren main ;9quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb zolang een foto in mn fobo gehad, je bent te laat
Ik ben geen echte FOK!ker, ik ben een echte baas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iedere echte FOK!ker weet al hoe MK eruitziet
Sommige exotische dames die je tegenkomt in de trein en busquote:
Dus elke Turk moet belachelijk typen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coban dmde net, ze geloven niet dat ze turks is en denken dat ze een troll is.Daarom die ban.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
Marrokaansekip jongeh doe die foto erop, ik word benieuwd met al die mensen die zeggen dat je mooi bent..
Als je turk bent moet je zo typen:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus elke Turk moet belachelijk typen ?
Ja, belachelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus elke Turk moet belachelijk typen ?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als je turk bent moet je zo typen:
asggdaudas ushdausdha suhaduhas asdashudhaasduh
XDXDXD HAHA XDXDXDXD
tfoe akuluhumuhuim humhumhumhum humhumhum! pm die fauto ah shmet ah habili ah habara habra ah sjibijis aha ha asidhasihquote:
Je vergeet het werken bij de mac en de m3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
XDXDXD HAHA XDXDXDXD
Oja die m3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je vergeet het werken bij de mac en de m3
En Turkse propaganda verspreiden en over Audi A4's praten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
XDXDXD HAHA XDXDXDXD
Ik heb hem ooit in userfoto's geplaatst, veel zoekplezier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
tfoe akuluhumuhuim humhumhumhum humhumhum! pm die fauto ah shmet ah habili ah habara habra ah sjibijis aha ha asidhasih
Ja of opal cadetsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
En Turkse propaganda verspreiden en over Audi A4's praten.
Ok :ik doe mijn best mijn jong.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit in userfoto's geplaatst, veel zoekplezier.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja of opal cadets
''Ik rij in een A4 op de A4 schrijvend op een A4''
Handig he, Google vertalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
Geri Çoban getir! Çoban gerçek patron olduğunu!
Gevondenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit in userfoto's geplaatst, veel zoekplezier.
Ja makkelijk te vindenquote:
Ja echt wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Handig he, Google vertalen.
Haha weet ik ook welquote:
Haha helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef Nectar het volgende:
en ik weet nu ook meteen dat je Bannaraha heet
Je kent haarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef Nectar het volgende:
en ik weet nu ook meteen dat je Bannaraha heet
Niet, jij 6 sec laterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Precies op dezelfde tijd als MK gepost![]()
Je hebt hem niet gevonden he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:39 schreef Nectar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ok ok ik speel wel mee
[..]
nee ik ken haar niet
Jawel met je krullenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je hebt hem niet gevonden he?
quote:
Je had je foto weggehaald maar iemand anders had je gequotequote:
De meeste marrokaanse vrouwen die ik ken van mijn school bijv. zijn behaard (op plekken waar het niet hoort zoals de rug) en hebben een snor/baard. Maar jij hebt dat niet, respect voor dat.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je had je foto weggehaald maar iemand anders had je gequote
Wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
De meeste marrokaanse vrouwen die ik ken van mijn school bijv. zijn behaard (op plekken waar het niet hoort zoals de rug) en hebben een snor/baard. Maar jij hebt dat niet, respect voor dat.
Knap dat je haar rug kan zien op een foto van haar hoofd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
De meeste marrokaanse vrouwen die ik ken van mijn school bijv. zijn behaard (op plekken waar het niet hoort zoals de rug) en hebben een snor/baard. Maar jij hebt dat niet, respect voor dat.
maak jokes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Laat zien danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die foto is lelijk, ik had een andere in m'n fobo.
Ik ken ook nederlandse kinderen die Desteneh genoemd worden, je punt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fatima is toch Turks en niet Marokkaans?
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Laat zien danPM'en mag ook. Nee ik ben niet 61
Genoeg Marokkanen die Fatima heten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fatima is toch Turks en niet Marokkaans?
Ok.quote:
Dat ik een Italiaanse naam heb.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken ook nederlandse kinderen die Desteneh genoemd worden, je punt?
Inderdaad, ik zou maar 'Jan-Klaassen van der Plas' heten.quote:
Sei Italiano?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, iets in de trant van Lorenzo.
Italiaanse namen in de familie:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mario? Domenico? Christiano?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ben volledig autochtoon Nederlands. Maar mijn ouders vonden Renzo wel een mooie naam.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Italiaanse namen in de familie:
Hond - Da Davicni Code
Kat #3 - Phillip DeGrassi
Hamster #12 - The GodFatehr
Hamster #13 - MAffia B
Dat heb ik wel over voor een foto van jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat je die ook nog ging zoeken
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor een foto van jou
haha ik heb mijn hamster #12 the godfather genomd hij is echt een pimp jongenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha ik heb mijn hamster #12 the godfather genomd hij is echt een pimp jongen
1x deed ik hem in de kooi met all mijn frauwelijke hamsters allemaal zwanger jongen 100% egt een pimp jonge
Echt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:50 schreef Nectar het volgende:
Mocrokip wat toevallig ik heb een kat die mars heet XD!
Ja, een echte pimp maakt natuurlijk al zijn bitches zwanger voordat hij ze de straat weer op stuurt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha ik heb mijn hamster #12 the godfather genomd hij is echt een pimp jongen
1x deed ik hem in de kooi met all mijn frauwelijke hamsters allemaal zwanger jongen 100% egt een pimp jonge
Ik ook! Ultimate bazen seriequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oeh dat volg ik ook.
Niets verklappen aub.
Ja, gister kwam de 3e aflevering uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Is seizoen 4 al te zien? Die ging je toch kijken?
Heftig, dan ga ik dat maar kijken voordat mijn vakantie voorbij isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, gister kwam de 3e aflevering uit
ja en besmet ze me aidsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, een echte pimp maakt natuurlijk al zijn bitches zwanger voordat hij ze de straat weer op stuurt.
Ja aflevering 3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Is seizoen 4 al te zien? Die ging je toch kijken?
Is wel leuk hoor, gauw kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef moosh11 het volgende:
In Italië was het toch? Ik had gelezen dat ze bijna nergens mochten filmen enzo?
Ja en als ze op straat lopen loopt iedereen er ook in een kring omheen enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef moosh11 het volgende:
In Italië was het toch? Ik had gelezen dat ze bijna nergens mochten filmen enzo?
Wat is het vershcil o.o?quote:
Is me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja en als ze op straat lopen loopt iedereen er ook in een kring omheen enzo
Gekkerd. xdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat is het vershcil o.o?
Ik denk een poes.
Ik had ook ooit een muis, die niet dronken durfde te worden, omdat hij bang was voor de kater XDXD
Moet je maar kijken, ook allemaal met camera's en mobieltjes enzo. Vrij sneu als je zo over straat moetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is me nog niet opgevallen.
Dossldorfquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb alleen nog maar de 1e gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |