haha lol wt een pussyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
In plaats van 3 pepers in een keer in z'n mond te stoppen en te vreten zat hij er een half uur aan te likken en zuigen en te janken. Vandaar de tag Peper Pijper
We hebben een Mquote:
Iedere echte FOK!ker weet al hoe MK eruitzietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey geef eens een foto van jezelf, a shmet!
Ik heb zolang een foto in mn fobo gehad, je bent te laatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey geef eens een foto van jezelf, a shmet!
En?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iedere echte FOK!ker weet al hoe MK eruitziet
De moderators zijn weer slim bezig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coban dmde net, ze geloven niet dat ze turks is en denken dat ze een troll is.Daarom die ban.
ik ken je sinds gistren main ;9quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb zolang een foto in mn fobo gehad, je bent te laat
Ik ben geen echte FOK!ker, ik ben een echte baas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iedere echte FOK!ker weet al hoe MK eruitziet
Sommige exotische dames die je tegenkomt in de trein en busquote:
Dus elke Turk moet belachelijk typen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coban dmde net, ze geloven niet dat ze turks is en denken dat ze een troll is.Daarom die ban.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
Marrokaansekip jongeh doe die foto erop, ik word benieuwd met al die mensen die zeggen dat je mooi bent..
Als je turk bent moet je zo typen:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus elke Turk moet belachelijk typen ?
Ja, belachelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus elke Turk moet belachelijk typen ?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als je turk bent moet je zo typen:
asggdaudas ushdausdha suhaduhas asdashudhaasduh
XDXDXD HAHA XDXDXDXD
tfoe akuluhumuhuim humhumhumhum humhumhum! pm die fauto ah shmet ah habili ah habara habra ah sjibijis aha ha asidhasihquote:
Je vergeet het werken bij de mac en de m3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
XDXDXD HAHA XDXDXDXD
Oja die m3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je vergeet het werken bij de mac en de m3
En Turkse propaganda verspreiden en over Audi A4's praten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
XDXDXD HAHA XDXDXDXD
Ik heb hem ooit in userfoto's geplaatst, veel zoekplezier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
tfoe akuluhumuhuim humhumhumhum humhumhum! pm die fauto ah shmet ah habili ah habara habra ah sjibijis aha ha asidhasih
Ja of opal cadetsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
En Turkse propaganda verspreiden en over Audi A4's praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |