Oh yeah, dat zegt me wel wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Nectar het volgende:
Hey jongens kent iemand dit liedje
..... Oh yeah ....
ik hoorde hem in de sportschool, maar ik verstond geen ene moer van de lyrics behalve dat oh yeah dan (omdat t daar zo druk is)
Links is Rihanna, de rechter is Eva Simons.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is Rihanna en wie is Eva Simons.
Aviciiquote:
Klopt, maar ze lijken wel veel op elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Links is Rihanna, de rechter is Eva Simons.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Nectar het volgende:
..... Oh yeah ....
ik hoorde hem in de sportschool, maar ik verstond geen ene moer van de lyrics behalve dat oh yeah dan (omdat t daar zo druk is)
Succesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Nectar het volgende:
..... Oh yeah ....
Rihanna heeft een smallere kaaklijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt, maar ze lijken wel veel op elkaar.
Ja, nu je het zo zegt zie ik het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rihanna heeft een smallere kaaklijn.
quote:
quote:
het was een goede song man, fuck manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zeg eens wat meer dan... genre, wijvenstem, mannenstem, etc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]
het was een goede song man, fuck man
vrouwenstem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zeg eens wat meer dan... genre, wijvenstem, mannenstem, etc.
Ik kijk ze allemaal, misschien kom ik nog iets interessants tegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:12 schreef Jac0bus het volgende:
Zit iedereen ook elkaars Youtube-filmpjes te bekijken of is dit allemaal voor de sier?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
vrouwenstem.
genre was popachtig.
en het ging een beetje lijk this (neuriend) hashdahsAHSUAHDUADHDAUHDUDAhdashdsahdashHUADUHDAUDHAUAH asnsadn usdnhuhadsudhs nuasduashdsa hasuhdsauh OHO YEAH! jaushdushda sdassa
hopelijk zegt dit meer..
David Guetta!quote:
Ik kijk ze ook allemaal, kan best wel wat leuks tussen zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:12 schreef Jac0bus het volgende:
Zit iedereen ook elkaars Youtube-filmpjes te bekijken of is dit allemaal voor de sier?
Kokoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
David Guetta!Afrojack
Armin van Buuren
Sander van Doorn
Ok dan, wist ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook allemaal, kan best wel wat leuks tussen zitten.
Niet voor mij helaas, ik moet zo nog werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Jac0bus het volgende:
Het is bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |